hahahah echt hequote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb serieus nu trek in die bende
Soort van EO Jongerenavond!quote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef Aberella het volgende:
Oh zullen we dan naar Tros muziekcafe! En dan maken we naambordjes met onze username.
Stampfeesten met Braddie.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
De Tagrijn hebben ze nu verpauperd naar "De Vorstin" Worden af en toe wel leuke optredens gegeven, Tros Muziekcafe is er elke Zaterdag avond, en er is af en toe live band karaoke, dat is ook wel geinig
Maar meestal zijn er van die "Stampfeesten" Hardcore/Techno feesten
Morgenavond chinees restaurant voeder ik je gr grquote:
ik vind sate ook lekker gr grquote:Op donderdag 28 november 2013 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Morgenavond chinees restaurant voeder ik je gr gr
Je klinkt wel als een droomchickquote:
Dan maken we ook een clublied en komen we in de uitzendingquote:Op donderdag 28 november 2013 19:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Soort van EO Jongerenavond!
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je klinkt wel als een droomchick
Door die bescheidenheid vind ik je nog leukerquote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dude dat valt wel mee, ik vind je best lekker
Speciaal voor jou stop ik mijn piemel weg zodat je hem niet ziet, a la Silence of the lambs.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:34 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Stampfeesten met Braddie.6 op de schaal van Richter.
Pillen of lijnen vatten.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ga daar echt nóóit heen, ik kan Hardcore / Techno etc best wel waarderen, maar niet 5 uur achter elkaar.
Dit wordt het beste feest ooitquote:Op donderdag 28 november 2013 19:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Speciaal voor jou stop ik mijn piemel weg zodat je hem niet ziet, a la Silence of the lambs.
Nu ben ik ook benieuwd naar nikmansquote:Op donderdag 28 november 2013 19:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Door die bescheidenheid vind ik je nog leuker
HOLY SHIT TROS MUZIEKCAFE!!!quote:Op donderdag 28 november 2013 19:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
De Tagrijn hebben ze nu verpauperd naar "De Vorstin" Worden af en toe wel leuke optredens gegeven, Tros Muziekcafe is er elke Zaterdag avond, en er is af en toe live band karaoke, dat is ook wel geinig
Maar meestal zijn er van die "Stampfeesten" Hardcore/Techno feesten
ait is cool gquote:Op donderdag 28 november 2013 19:37 schreef Nikmans het volgende:
Deadprez kom je ook? Jij zorgt voor de wodka, ik hossel een krat Holger
Dit. Is. De. Shit.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
HOLY SHIT TROS MUZIEKCAFE!!!
wtf is dit?quote:
Best geinig hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:37 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
HOLY SHIT TROS MUZIEKCAFE!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |