Beter wel met bbq saus in overvloedquote:
Baccara, heb ik 10 jaar terug nog een schoolfeest gehadquote:Op donderdag 28 november 2013 19:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ik ging altijd naar Bar Baccara, maar dat bestaat volgens mij niet meer.
En de Havanna, op de Emmastraat? Is die er nog, dat je weet?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Baccara, heb ik 10 jaar terug nog een schoolfeest gehad
Het is nu veranderd naar "Het Pakhuys" Nu komen alle jongeren tot 18 jaar er (en voornamelijks van marokkaanse afkomst) die Lets Get Down niet in mogen.. Dus het is elke zaterdag avond vechten daar .
ben je krank im kopf ofzoquote:Op donderdag 28 november 2013 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Beter wel met bbq saus in overvloed
Word wel tofquote:Op donderdag 28 november 2013 19:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Gezellieeee dat word wat!! hahaha met ze alle de stad in..23 Lentes jong..das voor mij 7jr geleden lol![]()
watquote:Op donderdag 28 november 2013 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent bezet en HJ gaat voor Nikmans. Dus
Wats dezen. Eet jij die dingen kaal?quote:
Ja euhh ik neem mijn vriend toch niet mee naar een feestje bij Bradsterquote:Op donderdag 28 november 2013 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent bezet en HJ gaat voor Nikmans. Dus
ik ben een ekte liefhebber en heb geen saus nodigquote:Op donderdag 28 november 2013 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wats dezen. Eet jij die dingen kaal?
Volgens mij niet meer helaas.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En de Havanna, op de Emmastraat? Is die er nog, dat je weet?
Matig ditquote:Op donderdag 28 november 2013 19:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
ik ben een ekte liefhebber en heb geen saus nodig
Bij kipnuggets hoort chilisausquote:Op donderdag 28 november 2013 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wats dezen. Eet jij die dingen kaal?
Gewoon bbq saus. 2 bakjes per 6 nuggetsquote:
En natuurlijk de Tag, dat was de vaagste tent everquote:Op donderdag 28 november 2013 19:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer helaas.
Er zit tegenwoordig op de Koninginnenweg weer een club genaamd "Club Crystal" Dat is echt een Turske/Marokkaanse club, alleen maar dat soort gladde gasten, meestal in groepjes van 6-8
quote:
Jullie zijn krank im kopf ik snap echt niet dat je die dingen met saus eet, en als je het dan al eet met saus dan zoetzure saus. Zo.quote:
De Tagrijn hebben ze nu verpauperd naar "De Vorstin" Worden af en toe wel leuke optredens gegeven, Tros Muziekcafe is er elke Zaterdag avond, en er is af en toe live band karaoke, dat is ook wel geinigquote:Op donderdag 28 november 2013 19:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
En natuurlijk de Tag, dat was de vaagste tent ever
Maargoed, die is er ook niet meer
Zoetzure saus alleen bij Thais/Chinees eten. Beetje van die saus met rijst en vleesquote:Op donderdag 28 november 2013 19:30 schreef vera166 het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn krank im kopf ik snap echt niet dat je die dingen met saus eet, en als je het dan al eet met saus dan zoetzure saus. Zo.
voeder me danquote:Op donderdag 28 november 2013 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zoetzure saus alleen bij Thais/Chinees eten. Beetje van die saus met rijst en vlees
Dude dat valt wel mee, ik vind je best lekkerquote:Op donderdag 28 november 2013 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry. Nikmans voor jou en val in het niets bij die boy dus ga voor second best
Heb serieus nu trek in die bendequote:
Ik wil ook weten hoe Morti eruit zietquote:Op donderdag 28 november 2013 19:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dude dat valt wel mee, ik vind je best lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |