SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door kanovinnie op 28-11-2013 17:58:35 ]
Heb ik thuis ook..idd ideaal om tijdens het seizoen thuis wat bovenlichaam bij te trainen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:10 schreef CyclingGirl het volgende:
Gisteren een introductie TRX gedaan op de gym. Naast hardlopen, pilates en body balance ga ik dit erbij doen. Is goed voor de core stability en kracht. Vond het leuk om te doen.
Tja, mooiste was geweest om te starten/finishen langs de singel. Maar die is pas in 2019 af.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:20 schreef the_critic het volgende:
Vind alleen wel jammer dat ze starten/finishen bij Jaarbeurs. Niet het meest aantrekkelijke stukje Utrecht.. Maar kijken ga ik zeker ja!Vandaag alle nieuws volgen, dan baal ik een klein beetje dat het pas in 2015 is haha Nu lekker maken en dan nog 1,5 jaar moeten wachten..
Check.quote:
Ik weet Ivo, ik weet alleen niet of er voldoende animaux zal zijn voor alledrie.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:22 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor de startpost, ik heb 2 200km ritten dit voorjaar, in februari en op 30 maart, die laatste over de Vennbahn.
Kan ook op de dag zelf, alleen kan het dan dat Ivo je boos aankijkt.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:40 schreef KolonelBroodje het volgende:
Een 200 of 300 lijkt me ook wel wat, moet je je daarvoor inschrijven of kan dat ter plekke? Ik weet nu niet of ik dan kan namelijk.
haha en ook zo'n helm van 70 jaar terug? Dat hesje vind ik bestquote:Op donderdag 28 november 2013 18:45 schreef kaasplankje het volgende:
Koolnel?
Je moet wel een reflecterend hesje aan want dan hoor je er helemaal bij. Ik heb de mijne alvast in een marinade gezet van oud kettingsmeer, scheutje karnemelk en wat oud afwaswater.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |