quote:Op donderdag 28 november 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
Weet je waar je ook heeeeeeeeeerlijk kan haken?
Hier:
[ afbeelding ]
Dramaquote:Op donderdag 28 november 2013 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef haken op voor vandaag. Het wordt steeds breder terwijl dat niet de bedoeling is.
Minder drama dan als het naaien niet wil lukken.quote:
Dat is me al 3 kwart jaar niet meer geluktquote:Op donderdag 28 november 2013 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Minder drama dan als het naaien niet wil lukken.
Dan ga ik iedere week op vakantiequote:Op donderdag 28 november 2013 11:37 schreef Apotheose het volgende:
een nacht weg is al een vakantie?????
Dat is ze aangeleerd op die geweldige 3FM school. Kijk maar eens naar de andere djs die van die lichting en latere lichtingen komen.quote:
Wat is het probleem. Zolang je niet op de cam kijkt merk je het nietquote:
Wat is het probleem aan gewoon live iets doen?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat is het probleem. Zolang je niet op de cam kijkt merk je het niet
Die van mij is heel duidelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:42 schreef Pandaplint het volgende:
Ohja. Nu we toch aan het zeuren zijn: Haat aan onduidelijke telefoonabonnementen.
Volgens mij heeft Tijl wel advies voor je.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:42 schreef Pandaplint het volgende:
Ohja. Nu we toch aan het zeuren zijn: Haat aan onduidelijke telefoonabonnementen.
Bij Tijltje betaal je de hoofdprijsquote:Op donderdag 28 november 2013 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tijl wel advies voor je.
Voor de nieuwe iPhone zijn ze iig stukken goedkoper dan Ali Bquote:Op donderdag 28 november 2013 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bij Tijltje betaal je de hoofdprijs
Voor 2 jaar bellen/internet +telefoon weiger ik meer dan 700e te betalenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor de nieuwe iPhone zijn ze iig stukken goedkoper dan Ali B
10tje per maand.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bij Tijltje betaal je de hoofdprijs
Simonlyquote:Op donderdag 28 november 2013 11:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voor 2 jaar bellen/internet +telefoon weiger ik meer dan 700e te betalen
Met alleen een simkaart kan ik niet bellen enzquote:
quote:
Koop je een telefoon en reken je hem in een keer af ipv op afbetaling.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met alleen een simkaart kan ik niet bellen enz
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien draait niet mager maar gewoon echt kut.
Knop.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien draait niet mager maar gewoon echt kut.
Is vaak duurder. Dan icm abboquote:Op donderdag 28 november 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop je een telefoon en reken je hem in een keer af ipv op afbetaling.
Wat ben je zuur. Familie van Fleur toevallig?quote:
Geen idee, wat is haar achternaam?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ben je zuur. Familie van Fleur toevallig?
Ligt eraan hoeveel je belt en wat voor foon je wil.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is vaak duurder. Dan icm abbo
Overwoog m inderdaad niet aan te zetten, maar Gerard is een baas natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ben je zuur. Familie van Fleur toevallig?
Klopt. Daarom een killer Excelsheet in elkaar geklustquote:Op donderdag 28 november 2013 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je belt en wat voor foon je wil.
In die tijd die je daaraan besteed hebt had je ook geld kunnen verdienen met het verlenen van dienstenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Klopt. Daarom een killer Excelsheet in elkaar geklust
Daar heb je een goed punt. Maar op moment even geen werkquote:Op donderdag 28 november 2013 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In die tijd die je daaraan besteed hebt had je ook geld kunnen verdienen met het verlenen van diensten
Wellicht dat dat meer had opgeleverd dan wat je misschien teveel betaalt
Mss kun je bij Tijls vriendje Ruben voor advies voor een nieuwe abbo.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:01 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Maar op moment even geen werk
theedoosquote:Op donderdag 28 november 2013 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo theepot nummer twee is ook leeg.
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beter dan een faxapparaat zijn.
WTFquote:
Zei de man die gisteren bijna in hetzelfde faxritme zat.quote:
Waar ga je dan dood aan? Vermoeidheid? Iets met hormonen?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:29 schreef Lamabal het volgende:
W T F.
Een 16-jarige jongen uit het dorpje Rubiato in Brazilië heeft zichzelf zo vaak afgetrokken dat het hem uiteindelijk noodlottig is geworden. Volgens de berichtgeving zou hij maar liefst 42 keer achter elkaar zichzelf hebben bevredigd.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-zichzelf-dood.dhtml
al 10x dit soort berichten gezienquote:Op donderdag 28 november 2013 12:29 schreef Lamabal het volgende:
W T F.
Een 16-jarige jongen uit het dorpje Rubiato in Brazilië heeft zichzelf zo vaak afgetrokken dat het hem uiteindelijk noodlottig is geworden. Volgens de berichtgeving zou hij maar liefst 42 keer achter elkaar zichzelf hebben bevredigd.
Reïncarnatie ?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
al 10x dit soort berichten gezien
Hij trok het niet meer.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waar ga je dan dood aan? Vermoeidheid? Iets met hormonen?
Denk dat z'n vrouw het zat was en hem toch maar naar z'n werk heeft geschoptquote:Op donderdag 28 november 2013 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Moet Gerard de grappen van 2 dagen inhalen?
Eenhoorn, eenhoorn, eenhoorn!quote:
Was de verf op bij de GAMMAquote:Op donderdag 28 november 2013 12:29 schreef Lamabal het volgende:
W T F.
Zo kan je bij elk programma wel een bingo gaan maken.quote:
Bruine ster is een beetje makkelijk ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Zo kan je bij elk programma wel een bingo gaan maken.
5 in een hele dag, niet in een ochtendquote:Op donderdag 28 november 2013 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zei de man die gisteren bijna in hetzelfde faxritme zat.
Prima nummers, maar hits in de LBquote:
Mijn lijf is overstuur... ik voel me ook niet bijster goedquote:Op donderdag 28 november 2013 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
5 in een hele dag, niet in een ochtend
Dat verklaart een hoopquote:Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mijn lijf is overstuur... ik voel me ook niet bijster goed
Ben je een beetje zuur?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:24 schreef alors het volgende:
Zo tampon #2 van de dag, zo hij zat echt vol bloed en stukjes, bijna doorgelekt!
Godverdommequote:Op donderdag 28 november 2013 13:24 schreef alors het volgende:
Zo tampon #2 van de dag, zo hij zat echt vol bloed en stukjes, bijna doorgelekt!
Poep/tampons, wat is het verschil? Ik dacht, hou jullie even op de hoogte.quote:
ok.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:28 schreef alors het volgende:
[..]
Poep/tampons, wat is het verschil? Ik dacht, hou jullie even op de hoogte.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:24 schreef alors het volgende:
Wel extra dekkend toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ok.
Zal ik dan met jullie delen dat ik mijn onderbroek zojuist wit heb geverfd?
Jazeker.quote:
Heb je nog een ongestelde vraag voor ons?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:24 schreef alors het volgende:
Seks en bloed/ongesteldheid/poep/pies wil ik zo veel mogelijk van elkaar scheidenquote:
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Seks en bloed/ongesteldheid/poep/pies wil ik zo veel mogelijk van elkaar scheiden
Beter dan de plinten witten.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ok.
Zal ik dan met jullie delen dat ik mijn onderbroek zojuist wit heb geverfd?
Wat?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter dan de plinten witten.
Heb je daar een plintentrap bij nodig?quote:Op donderdag 28 november 2013 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beter dan de plinten witten.
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je daar een plintentrap bij nodig?
Dan maar geen echte schipperquote:Op donderdag 28 november 2013 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
misschien kun je er nog een goed theetje van trekken.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ik heb de gebruikte tampon van Alors op Ebay gezet
Overal is markt voor
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien kun je er nog een goed theetje van trekken.
Ik stuur m'n fax wel retour...quote:
Touché alors!quote:Op donderdag 28 november 2013 13:24 schreef alors het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit een nieuwe van Caro ofzo?
quote:Op donderdag 28 november 2013 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vroeger dacht ik dat dit van Maroon 5 was.
Valt nog wel mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:38 schreef themauster het volgende:
Wat draait Rabbering weer dramatisch kut vandaag
Goeie troll.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:41 schreef Pino112 het volgende:
Oh dit is Muse. Begin leek er verdacht veel op.
Beste DJ van de dag voorlopig.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:38 schreef themauster het volgende:
Wat draait Rabbering weer dramatisch kut vandaag
Uh, oke.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is 1 van m'n favoriete electronische platen![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk feitje van mij.quote:
Ook heerlijk dansbaarquote:Op donderdag 28 november 2013 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
Yeah Yeah
Deze plaat is echt baas
Dan voorspel ik een stijging in het aantal ongevallen.quote:
Snel een vangrailsreparatiebedrijf startenquote:Op donderdag 28 november 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan voorspel ik een stijging in het aantal ongevallen.
M'n laatste weekje veel luisteren tot aan SR zo verkrachten kan ik niet waarderen.quote:
Ik ga maar aandelen in vangrails kopenquote:Op donderdag 28 november 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan voorspel ik een stijging in het aantal ongevallen.
Hallo osmosevergiftigingquote:
Theezakje! Theezakje!quote:
Weet je hoeveel liter ik alweer aan het riool heb gedoneerd?quote:
Maak je ook thee? of alleen theepotten?quote:
Theepotten vol met thee.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maak je ook thee? of alleen theepotten?
Zeikerdquote:Op donderdag 28 november 2013 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je hoeveel liter ik alweer aan het riool heb gedoneerd?
Liefdequote:
Heerlijke plaat inderdaadquote:
Vergeet Tarzan & Jane van Toybox niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mexradio begint maar met een uur lang foute 90's platen denk ik![]()
Wat was de punchline vandaag?quote:
Coen was naar een waarzegger geweest, vraagt Sander wat voor type het was. Zegt Coen dat ze houdt van parachute springen. Zegt Sander; ze is dus paranormaal.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was de punchline vandaag?
Ik moest er ook meteen aan denken jaquote:Op donderdag 28 november 2013 16:22 schreef alors het volgende:
Loeki Knol. Ik associeer dat met Tong80
Zonet wel ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:27 schreef alors het volgende:
Daniël Daniël![]()
Klinkt het geluid bij jullie ook zo kut?
Het klinkt wel een beetje blikkerig ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:27 schreef alors het volgende:
Ja, maar da's coldplayquote:Op donderdag 28 november 2013 16:27 schreef alors het volgende:
Daniël Daniël![]()
Die krijsende konijnen.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat nu weer? Dat Google alles van je weet?
Coen stikt elke dag zo ongeveer bij dit itemquote:
BJ he.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:47 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dat ze toch optyfen. Ik hoef dat niet elk uur te horen.
Wat denk jequote:Op donderdag 28 november 2013 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat nu weer? Dat Google alles van je weet?
Goed geradenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal die beesten wel zijn, heb dat niet gehoord.
Rebelse jongen.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:14 schreef Pandaplint het volgende:
Nooit aan hyves toegegeven![]()
Altijd een enorme kutsite geweest
Stoere boi inderdaadquote:
Hoe kan datquote:Op donderdag 28 november 2013 18:20 schreef Qunix het volgende:
Ik kom melden dat ik er morgen niet ben bij EW en deel Stenders...
Bedrijfsuitje.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bedrijfsuitje.
"Ja, sorry baas, EW luisteren in een donkerhoekje in een foetushouding is toch belangrijker..." -kreeg ik er niet uit.
Nu helemaal vacuüm getrokken?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 23:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nu helemaal vacuüm getrokken?
Lex doet het erg leuk vind ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 07:55 schreef Pino112 het volgende:
Wat een topshow dat Leukste dorp van Brabant.
Heeze. Burgemeester is helemaal blij over de 'hacker'.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is nu het leukste dorp van brabant?
Zekerquote:Op vrijdag 29 november 2013 08:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Lex doet het erg leuk vind ik
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:19 schreef themauster het volgende:
Wordt das Coen&Sander fest ook uitgezonden op 101tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |