quote:Op donderdag 28 november 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
Weet je waar je ook heeeeeeeeeerlijk kan haken?
Hier:
[ afbeelding ]
Dramaquote:Op donderdag 28 november 2013 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef haken op voor vandaag. Het wordt steeds breder terwijl dat niet de bedoeling is.
Minder drama dan als het naaien niet wil lukken.quote:
Dat is me al 3 kwart jaar niet meer geluktquote:Op donderdag 28 november 2013 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Minder drama dan als het naaien niet wil lukken.
Dan ga ik iedere week op vakantiequote:Op donderdag 28 november 2013 11:37 schreef Apotheose het volgende:
een nacht weg is al een vakantie?????
Dat is ze aangeleerd op die geweldige 3FM school. Kijk maar eens naar de andere djs die van die lichting en latere lichtingen komen.quote:
Wat is het probleem. Zolang je niet op de cam kijkt merk je het nietquote:
Wat is het probleem aan gewoon live iets doen?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat is het probleem. Zolang je niet op de cam kijkt merk je het niet
Die van mij is heel duidelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:42 schreef Pandaplint het volgende:
Ohja. Nu we toch aan het zeuren zijn: Haat aan onduidelijke telefoonabonnementen.
Volgens mij heeft Tijl wel advies voor je.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:42 schreef Pandaplint het volgende:
Ohja. Nu we toch aan het zeuren zijn: Haat aan onduidelijke telefoonabonnementen.
Bij Tijltje betaal je de hoofdprijsquote:Op donderdag 28 november 2013 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tijl wel advies voor je.
Voor de nieuwe iPhone zijn ze iig stukken goedkoper dan Ali Bquote:Op donderdag 28 november 2013 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bij Tijltje betaal je de hoofdprijs
Voor 2 jaar bellen/internet +telefoon weiger ik meer dan 700e te betalenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor de nieuwe iPhone zijn ze iig stukken goedkoper dan Ali B
10tje per maand.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bij Tijltje betaal je de hoofdprijs
Simonlyquote:Op donderdag 28 november 2013 11:47 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Voor 2 jaar bellen/internet +telefoon weiger ik meer dan 700e te betalen
Met alleen een simkaart kan ik niet bellen enzquote:
quote:
Koop je een telefoon en reken je hem in een keer af ipv op afbetaling.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Met alleen een simkaart kan ik niet bellen enz
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien draait niet mager maar gewoon echt kut.
Knop.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Domien draait niet mager maar gewoon echt kut.
Is vaak duurder. Dan icm abboquote:Op donderdag 28 november 2013 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koop je een telefoon en reken je hem in een keer af ipv op afbetaling.
Wat ben je zuur. Familie van Fleur toevallig?quote:
Geen idee, wat is haar achternaam?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ben je zuur. Familie van Fleur toevallig?
Ligt eraan hoeveel je belt en wat voor foon je wil.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is vaak duurder. Dan icm abbo
Overwoog m inderdaad niet aan te zetten, maar Gerard is een baas natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat ben je zuur. Familie van Fleur toevallig?
Klopt. Daarom een killer Excelsheet in elkaar geklustquote:Op donderdag 28 november 2013 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel je belt en wat voor foon je wil.
In die tijd die je daaraan besteed hebt had je ook geld kunnen verdienen met het verlenen van dienstenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Klopt. Daarom een killer Excelsheet in elkaar geklust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |