quote:Op donderdag 28 november 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
Weet je waar je ook heeeeeeeeeerlijk kan haken?
Hier:
[ afbeelding ]
Dramaquote:Op donderdag 28 november 2013 11:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geef haken op voor vandaag. Het wordt steeds breder terwijl dat niet de bedoeling is.
Minder drama dan als het naaien niet wil lukken.quote:
Dat is me al 3 kwart jaar niet meer geluktquote:Op donderdag 28 november 2013 11:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Minder drama dan als het naaien niet wil lukken.
Dan ga ik iedere week op vakantiequote:Op donderdag 28 november 2013 11:37 schreef Apotheose het volgende:
een nacht weg is al een vakantie?????
Dat is ze aangeleerd op die geweldige 3FM school. Kijk maar eens naar de andere djs die van die lichting en latere lichtingen komen.quote:
Wat is het probleem. Zolang je niet op de cam kijkt merk je het nietquote:
Wat is het probleem aan gewoon live iets doen?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Wat is het probleem. Zolang je niet op de cam kijkt merk je het niet
Die van mij is heel duidelijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:42 schreef Pandaplint het volgende:
Ohja. Nu we toch aan het zeuren zijn: Haat aan onduidelijke telefoonabonnementen.
Volgens mij heeft Tijl wel advies voor je.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:42 schreef Pandaplint het volgende:
Ohja. Nu we toch aan het zeuren zijn: Haat aan onduidelijke telefoonabonnementen.
Bij Tijltje betaal je de hoofdprijsquote:Op donderdag 28 november 2013 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tijl wel advies voor je.
Voor de nieuwe iPhone zijn ze iig stukken goedkoper dan Ali Bquote:Op donderdag 28 november 2013 11:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bij Tijltje betaal je de hoofdprijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |