Niet eens je nieuwe huisje inwijden?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan de politie voor de deur omdat je nog geen gordijnen hebt ?
Toen ik in Sliedrecht woonde was een man aan de overkant aan het fappen voor het raam. Ik heb toen ook de politie gebeldquote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je wel iemand te neuken hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet eens je nieuwe huisje inwijden?
Btw, wanneer is je volgende date eigenlijk?
Hmm goed plan. Bedenken wat ik nu voor.gordijnen iets wilquote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je geeft zelf al antwoordquote:Op donderdag 28 november 2013 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je wel iemand te neuken hebben
Vanavond
Ik zie geen probleemquote:Op donderdag 28 november 2013 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je wel iemand te neuken hebben
Vanavond
Klopt maar donderdag is geen weekendquote:Op donderdag 28 november 2013 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je geeft zelf al antwoord![]()
Gezellig
Wat let je om d'r van t weekend (weer) aan te duwen?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt maar donderdag is geen weekend
Nog niksquote:Op donderdag 28 november 2013 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat let je om d'r van t weekend (weer) aan te duwen?
Ik dacht dat DaMook 28 nov zei...quote:Op donderdag 28 november 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kijken voor die WOTE kaartjes maar het is nog geen vrijdag..
Mijn hoofdIt is joking me
nope 29/11quote:Op donderdag 28 november 2013 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat DaMook 28 nov zei...
Randy Marshquote:Op donderdag 28 november 2013 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
WeekendplannenHet zit al helemaal vol
![]()
![]()
ONCE I ROSE ABOVE THE NOISE AND CONFUSION!!!
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
BohHad eindelijk weer eens afgesproken met mn beste vriendinnetje, zegt ze af
zal ik mijn benen maar scheren, een rokje aandoen en jouw kant op komen?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
BohHad eindelijk weer eens afgesproken met mn beste vriendinnetje, zegt ze af
Eh.. nee..quote:Op donderdag 28 november 2013 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal ik mijn benen maar scheren, een rokje aandoen en jouw kant op komen?
Je mag wel je benen scheren, een rokje aan doen en hierheen komen.quote:
Ik zit al naast je mallerdquote:Op donderdag 28 november 2013 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag wel je benen scheren, een rokje aan doen en hierheen komen.
Ik wist niet dat je kontje zo goed was.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zit al naast je mallerd
Vind dat juist leukquote:Op donderdag 28 november 2013 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
Gelukkig doen we niet aan surprises. Daar ben ik zo slecht in
Ik werd altijd de dag voor mijn broertje en zusje de surprise moesten hebben gebeld of ik iets in elkaar kon flansen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
Geen sinterklaas vierenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 28 november 2013 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind dat juist leukAlleen tot je een idee hebt, is het minder leuk
Wij doen niets met Sinterklaas hierquote:Op donderdag 28 november 2013 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen sinterklaas vierenalleen uit eten gaan, maar zelfs dat slaan we dit jaar over. Dus ik ga een hele rustige sinterklaas hebben dit jaar
Gheghe. Mn stiefbroer maakte het altijd een paar uur van te voren. Kreeg je de surprise "pas op, het is nog nat!"quote:Op donderdag 28 november 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd altijd de dag voor mijn broertje en zusje de surprise moesten hebben gebeld of ik iets in elkaar kon flansen.
Ik heb jarenlang de dag voor surprise op school tot diep in de nacht zitten knutselen.
Inmiddels haat ik surprises
Wij ook al jaren niet meer eigenlijk, was de laatste 2 keren ook niet in Nederland.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wij doen niets met Sinterklaas hier
maar iedereen woont dan ook in een ander land
Same differencequote:Op donderdag 28 november 2013 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij doen het overigens ook niet voor Sinterklaas. Wel voor Sinterkerst.
Herkenbaar!quote:Op donderdag 28 november 2013 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe. Mn stiefbroer maakte het altijd een paar uur van te voren. Kreeg je de surprise "pas op, het is nog nat!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |