Niet eens je nieuwe huisje inwijden?quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en dan de politie voor de deur omdat je nog geen gordijnen hebt ?
Toen ik in Sliedrecht woonde was een man aan de overkant aan het fappen voor het raam. Ik heb toen ook de politie gebeldquote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moet je wel iemand te neuken hebbenquote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet eens je nieuwe huisje inwijden?
Btw, wanneer is je volgende date eigenlijk?
Hmm goed plan. Bedenken wat ik nu voor.gordijnen iets wilquote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je geeft zelf al antwoordquote:Op donderdag 28 november 2013 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je wel iemand te neuken hebben
Vanavond
Ik zie geen probleemquote:Op donderdag 28 november 2013 10:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je wel iemand te neuken hebben
Vanavond
Klopt maar donderdag is geen weekendquote:Op donderdag 28 november 2013 10:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je geeft zelf al antwoord![]()
Gezellig
Wat let je om d'r van t weekend (weer) aan te duwen?quote:Op donderdag 28 november 2013 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt maar donderdag is geen weekend
Nog niksquote:Op donderdag 28 november 2013 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat let je om d'r van t weekend (weer) aan te duwen?
Ik dacht dat DaMook 28 nov zei...quote:Op donderdag 28 november 2013 10:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik kijken voor die WOTE kaartjes maar het is nog geen vrijdag..
Mijn hoofdIt is joking me
nope 29/11quote:Op donderdag 28 november 2013 10:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht dat DaMook 28 nov zei...
Randy Marshquote:Op donderdag 28 november 2013 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
WeekendplannenHet zit al helemaal vol
![]()
![]()
ONCE I ROSE ABOVE THE NOISE AND CONFUSION!!!
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
BohHad eindelijk weer eens afgesproken met mn beste vriendinnetje, zegt ze af
zal ik mijn benen maar scheren, een rokje aandoen en jouw kant op komen?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
BohHad eindelijk weer eens afgesproken met mn beste vriendinnetje, zegt ze af
Eh.. nee..quote:Op donderdag 28 november 2013 11:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zal ik mijn benen maar scheren, een rokje aandoen en jouw kant op komen?
Je mag wel je benen scheren, een rokje aan doen en hierheen komen.quote:
Ik zit al naast je mallerdquote:Op donderdag 28 november 2013 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag wel je benen scheren, een rokje aan doen en hierheen komen.
Ik wist niet dat je kontje zo goed was.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zit al naast je mallerd
Vind dat juist leukquote:Op donderdag 28 november 2013 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
Gelukkig doen we niet aan surprises. Daar ben ik zo slecht in
Ik werd altijd de dag voor mijn broertje en zusje de surprise moesten hebben gebeld of ik iets in elkaar kon flansen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
Geen sinterklaas vierenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
Kan ik me voorstellen jaquote:Op donderdag 28 november 2013 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind dat juist leukAlleen tot je een idee hebt, is het minder leuk
Wij doen niets met Sinterklaas hierquote:Op donderdag 28 november 2013 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen sinterklaas vierenalleen uit eten gaan, maar zelfs dat slaan we dit jaar over. Dus ik ga een hele rustige sinterklaas hebben dit jaar
Gheghe. Mn stiefbroer maakte het altijd een paar uur van te voren. Kreeg je de surprise "pas op, het is nog nat!"quote:Op donderdag 28 november 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik werd altijd de dag voor mijn broertje en zusje de surprise moesten hebben gebeld of ik iets in elkaar kon flansen.
Ik heb jarenlang de dag voor surprise op school tot diep in de nacht zitten knutselen.
Inmiddels haat ik surprises
Wij ook al jaren niet meer eigenlijk, was de laatste 2 keren ook niet in Nederland.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wij doen niets met Sinterklaas hier
maar iedereen woont dan ook in een ander land
Same differencequote:Op donderdag 28 november 2013 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wij doen het overigens ook niet voor Sinterklaas. Wel voor Sinterkerst.
Herkenbaar!quote:Op donderdag 28 november 2013 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghe. Mn stiefbroer maakte het altijd een paar uur van te voren. Kreeg je de surprise "pas op, het is nog nat!"
Dat is wel relaxed ja. Vorig jaar was ik er niet geloof ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen sinterklaas vierenalleen uit eten gaan, maar zelfs dat slaan we dit jaar over. Dus ik ga een hele rustige sinterklaas hebben dit jaar
How about No.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Wij vieren ook al jaren geen sinterklaas meer.
Toch ben ik bij iedereen hints aan het droppen dat ik kadobonnen wil voor de sinterklaas, en kerst.
Oh en ik sta opeens ook open voor cadeautjes met valentijnsdag!![]()
Gewoon lekker gamenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens doen we het ook niet binnen de familie. Gelukkig maar![]()
Maar gewoon met de allerliefste vrienden
Vanaf het moment dat ik er niet meer in geloofde, heb ik het nooit leuk gevonden. Zeker surprises maken/krijgen vond ik echt gewoon stom (en nog steeds). Uit eten gaan vind ik daarentegen wel leuk, dus dat was een fijn alternatief. Alleen dit jaar komt het even niet uit en vind dat ook wel prima.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel relaxed ja. Vorig jaar was ik er niet geloof ik.
Krijg je met een zooi kinderen in de familie
Je gunt mij ook niets ook hequote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik er niet meer in geloofde, heb ik het nooit leuk gevonden. Zeker surprises maken/krijgen vond ik echt gewoon stom (en nog steeds). Uit eten gaan vind ik daarentegen wel leuk, dus dat was een fijn alternatief. Alleen dit jaar komt het even niet uit en vind dat ook wel prima.
Misschien dat ik wel op een date ga die avondVerpak ik mijn eigen pietje wel
Ten eerste staat de optie voor cadeaubonnen nieteens op z'n site, just sayingquote:Op donderdag 28 november 2013 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gunt mij ook niets ook he
Nog gelukt met die veiling joof?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ten eerste staat de optie voor cadeaubonnen nieteens op z'n site, just saying
Neuh, na een paar keer maar opgegevenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog gelukt met die veiling joof?
Ja, heb niks met feestdagen. Iedereen gaat dan dingen doen, dus blijf ik alleen achter.quote:
Dat soberzo.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zit dan bier te drinken, want donderdag
Je kan ook zelf dingen ondernemen met mensen die wat gaan doen op feestdagenquote:Op donderdag 28 november 2013 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, heb niks met feestdagen. Iedereen gaat dan dingen doen, dus blijf ik alleen achter.
Dus gamen.
Mja ik heb er ook niks mee. Was blij als het weer voorbij was.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat ik er niet meer in geloofde, heb ik het nooit leuk gevonden. Zeker surprises maken/krijgen vond ik echt gewoon stom (en nog steeds). Uit eten gaan vind ik daarentegen wel leuk, dus dat was een fijn alternatief. Alleen dit jaar komt het even niet uit en vind dat ook wel prima.
Misschien dat ik wel op een date ga die avondVerpak ik mijn eigen pietje wel
nog wat aan overgehouden?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:52 schreef PeuRac het volgende:
Aantal jaren terug een spontane Singles Sinterklaas meet gedaan
Ja, een aversie voor tipies en aubeginesquote:Op donderdag 28 november 2013 11:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog wat aan overgehouden?
whut?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, een aversie voor tipies en aubegines
Ik ga bij mijn pa langs, eventjs.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je kan ook zelf dingen ondernemen met mensen die wat gaan doen op feestdagen
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:57 schreef AldoTheApache het volgende:
sowieso is aubergine niet te vreten trouwens
Deden jullie het met alle neeftjes en nichtjes of zo?quote:Op donderdag 28 november 2013 11:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja ik heb er ook niks mee. Was blij als het weer voorbij was.
Vooral dat gekrijs van die kinderen vond ik irritant
Vraag huppel maar.quote:
Het gaat niet om het eten van auberginesquote:
Klopt, daar zal ik hem ff over appen.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ten eerste staat de optie voor cadeaubonnen nieteens op z'n site, just saying
Gegrild zijn ze best lekker, maar dat moet kort op hoog vuur. Anders worden ze zompig of zelfs als snotquote:Op donderdag 28 november 2013 11:57 schreef AldoTheApache het volgende:
sowieso is aubergine niet te vreten trouwens
Ik ben onschuldig.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, een aversie voor tipies en aubegines
oh noesquote:Op donderdag 28 november 2013 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het gaat niet om het eten van aubergines
Jep. En zo'n beetje komt er elke 2 jaar een kind bijquote:Op donderdag 28 november 2013 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deden jullie het met alle neeftjes en nichtjes of zo?
Wij alleen met ons vieren.
Jullie lijken wel konijnenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep. En zo'n beetje komt er elke 2 jaar een kind bij
Dan zou ik niet eens gaan joh, zou dat echt heel erg slecht trekkenquote:Op donderdag 28 november 2013 12:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep. En zo'n beetje komt er elke 2 jaar een kind bij
quote:Op donderdag 28 november 2013 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, na een paar keer maar opgegeven
Uhohquote:Op donderdag 28 november 2013 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn ex is erg meegaand de laatste tijd. .... verdacht
Hij wilt boomchickawawaquote:Op donderdag 28 november 2013 12:09 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn ex is erg meegaand de laatste tijd. .... verdacht
Ik heb gewoon een grote familie (stiefpa met 3 kids en aanhang) waarvan totaal 4 kids en de 5e in opkomstquote:Op donderdag 28 november 2013 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[.]
Jullie lijken wel konijnen
konijnen dusquote:Op donderdag 28 november 2013 12:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een grote familie (stiefpa met 3 kids en aanhang) waarvan totaal 4 kids en de 5e in opkomst.
Wat ik dus ook niet meer doequote:Op donderdag 28 november 2013 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zou ik niet eens gaan joh, zou dat echt heel erg slecht trekken
Waitwhat?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja snap het niet zo nahja
Misschien komt het omdat hij batst met een gilf
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gilf?quote:Op donderdag 28 november 2013 12:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gadverdammequote:Op donderdag 28 november 2013 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
"Grandma's I Like to Fuck"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |