Doe eens niet zo ongeduldigquote:Op donderdag 28 november 2013 08:35 schreef NoBoNo het volgende:
*Klopt aan de deur bij de top 10* Beetje doorlopen!
Die Bonobo-aapdrift blijft aanwezig hè?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:07 schreef NoBoNo het volgende:
Oh en 31 week!
Lekkende tetten, pijnlijke tetten!tetten!!!!
![]()
![]()
Maar toch spannend!! Oeeeehquote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Die Bonobo-aapdrift blijft aanwezig hè?
--
Meld! Met voorwerk! Maar weinig spannends vindt mijn hoofd nog, dus het valt waarschijnlijk wel mee.
Rrrrrrrrrrr....hubba hubba!quote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 10:09 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
--
Meld! Met voorwerk! Maar weinig spannends vindt mijn hoofd nog, dus het valt waarschijnlijk wel mee.
Hoeft niet maar ik hoop het voor Skipsquote:Op donderdag 28 november 2013 11:02 schreef Limone het volgende:
[..]Ik heb best wel lang voorwerk gehad, maar ik weet bijna zeker dat dat heeft bijgedragen aan de duur van mijn bevalling. Voorwerkt helpt!
Hihiquote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef Alixia het volgende:
En bedankt voor jullie lieve reacties op mijn twee meiden en de goede controle.![]()
Ik vond het best lastig om me hier in de groep te gooien, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet.
Oh echt jij ook al... Ja preciesquote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Twinkle20 het volgende:
Kwis ik ben jaloers op de mooie echo! Nu al een knap kindje!
Enf ... ik weet niet hoe ver ik ben maar ik begin ook al aardig last van mijn bekken te krijgen. Stom he!? Kind weegt nog niks en het ergste moet nog komen....
O boy wat kijk ik uit naar maandag. Dan mag de hele wereld het weten. Manlief heeft al een mooie foto gemaakt die we op facebook gaan knallen. Eens kijken of de mensen iets in de gaten hebben dan ...
Ja zeker wel, mag alleen niet meer zo hard in tepels knijpen als anders...quote:Op donderdag 28 november 2013 12:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
HihiWe bijten niet
[..]
Nobono hihi![]()
Tetten! Mag je er nog aanzitten?
quote:Op donderdag 28 november 2013 12:12 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ja zeker wel, mag alleen niet meer zo hard in tepels knijpen als anders...![]()
Volgens hem was het vrij duidelijk, maar hij doet dit ook als sinds 1988quote:Op donderdag 28 november 2013 11:01 schreef Burdie het volgende:
Wat leuk Chantyfijn dat je een goede uitslag had! Wel dapper om zo vroeg al iets over het geslacht te roepen, de meeste echoscopisten wagen zich daar nog niet aan. Maar misschien was het overduidelijk?
.
Pretecho is sowieso heel leuk.
Schattig.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:28 schreef NoBoNo het volgende:
Iq van een goudvis? Doe maar niet joh....dat zou betekenen dat je ook niet zo veel van je kind kan houden zoals wij mensen dat kunnen.![]()
Ik heb niets tegen kindjes met down of andere handicaps, het is nu eenmaal het risico dat bij het krijgen van kinderen komt kijken. Garanties zijn er niet en het kan ook later nog misgaan bijvoorbeeld door een ziekte of ongeval. Maar ik moet ook bekennen dat ik voor abortus zou gaan als ik de uitslag down zou krijgen bij een vruchtwaterpunctie/vlokkentest. Ik snap dat het voor andere mensen anders kan zijn en dat het kindje dan wel welkom is, maar daarin moet ieder zijn eigen beslissing nemen.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
En Nikki, ik wil niet rellen, maar schrik wel een beetje van wat je zegt over kindjes met Down. Hoe kijk je tegen andere handicaps aan eigenlijk, er kan zoveel mis gaan natuurlijk.
Lekken staat helemaal los van het wel of niet slagen van borstvoeding.quote:Op donderdag 28 november 2013 10:18 schreef klaprooss het volgende:
KP, lekkende tieten, je lichaam reageert idd top. Laten we het maar als een voordeel zien voor straks , als je borstvoeding wikt geven dan
Reageer je via internet of via de telefoon? Dat laatste weet ik even niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:56 schreef StefanieV het volgende:
Chanty: fijn voor de goede echo en uitslag!
Nikki: ik denk dat die angst blijft. De uitslag bij mij was ook goed maar toch blijft er angst.. Wat als ze iets over het hoofd hebben gezien ofzo. Je kan het idd even melden, het kan opluchten.
Ik weet trouwens nog altijd niet hoe die smileys werken, niemand die me kan helpen? Ik zie ze gewoon niet!
quote:Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef StefanieV het volgende:
Dank je Mo! Hier werkt het dus wel, nu zie ik de smileys.
Je kunt bovenaan op je profielnaam klikken, dan opties en daar staat onder 'weergave' iets over emoticons. Dat moet je even aanzetten.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:16 schreef StefanieV het volgende:
Oh het is dus zonder streepje ook
Edit: gelukt! Ik steeds met dat streepje proberen, bedankt!
Jemig en ik op de iPad altijd die dingen maar uit mijn hoofd typen.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:18 schreef DJMomo het volgende:
Steef. Klik op je naam helemaal rechtsbovenin
Dan opties
Dan emoticons bij quick reply op ja zetten.
Ik ga er gewoon van uit dat het nog vier weken kan duren. Ik ben ook nog niet klaar met het zwanger-zijn en geniet er nog heel veel van dus op zich maakt het allemaal niet zo veel uit. Zeg ik nu nog. Zul je zien dat ik straks twee weken lang idioot pijnlijk voorwerk heb.quote:Op donderdag 28 november 2013 11:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoeft niet maar ik hoop het voor Skips
Zandvogel.quote:Op donderdag 28 november 2013 13:32 schreef ProjSkippy het volgende:
En Nikki. Bespreken met de gyn kan nooit kwaad. En misschien een pretecho oid. Wat die Zandvogel zegt.
--
Even uit m'n hoofd nog, volgens mij kon Purple eengebruiken. En zo niet, dan vast ook wel.
--
Hoi Angela!Ik moet weer even goed in m'n hoofd prenten wie ook alweer de LLM's zijn, dan kan ik ze als een echte Sherlock in de gaten houden.
--
En Chanty! Wat fijn! Met je kerol!
Dat heb ik ook, als er iets te vinden is en het is een ernstige handicap, dat ik dan abortus zal overwegen.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:55 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen kindjes met down of andere handicaps, het is nu eenmaal het risico dat bij het krijgen van kinderen komt kijken. Garanties zijn er niet en het kan ook later nog misgaan bijvoorbeeld door een ziekte of ongeval. Maar ik moet ook bekennen dat ik voor abortus zou gaan als ik de uitslag down zou krijgen bij een vruchtwaterpunctie/vlokkentest. Ik snap dat het voor andere mensen anders kan zijn en dat het kindje dan wel welkom is, maar daarin moet ieder zijn eigen beslissing nemen.
En qua andere handicaps... we hebben veel moeite gedaan om Huntington (en CF) uit te sluiten bij onze kindjes. Misschien dat dat ook meespeelt in mijn gedachten. We zijn vanaf voordat ik überhaupt zwanger werd al bezig met ziekten voorkomen. Kan best dat daar nu ook mijn angst vandaan komt.
Ik heb dezelfde angst, maar in mindere mate ook gehad tijdens de zwangerschap van L. trouwens.
Misschien zou dat mij uiteindelijk ook wel lukken, maar het zou altijd anders blijven dan de liefde die ik voor L. voel bijvoorbeeld. En L. speelt ook een rol in dit verhaal. Ik zou het vreselijk vinden als zij benadeeld wordt, in wat voor opzicht dan ook, omdat er een broertje is dat alle aandacht nodig heeft. L. is zo'n meisje wat lief in een hoekje kan spelen de hele dag, we zouden echt het risico lopen haar te 'vergeten'. En omdat we twee kindjes krijgen moeten we daar sowieso al voor oppassen.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, als er iets te vinden is en het is een ernstige handicap, dat ik dan abortus zal overwegen.
Maar je hebt nergens garantie bij en niks is uit te sluiten en als er nu iets zou zijn is het zoals het is en zou ik denk ik toch van mijn kind houden en het liefde kunnen geven. Hij/zij kan er immers ook niks aan doen.
Nee man, daar worden we bol van! Je zou m'n buik eens moeten zien!quote:Op donderdag 28 november 2013 14:45 schreef NoBoNo het volgende:
Heb geen zin meer voor vandaag? Iedereen zin in koffie/thee met gebak??
Oh. Oké! In dat geval niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:52 schreef NoBoNo het volgende:
Nee ik bedoel echt koffie met gebak, niet dat synoniem voor een geheim afspraakje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naam liever niet gebruiken
Dat wat je probeert weg te drukken, wordt alleen maar groter. Dus gun jezelf die zorgen, hoe raar dat ook klinkt. Schrijf ze op. Maak elke dag tijd (tien minuten of zo) om te 'zwelgen' in die zorgen, te erkennen dat ze er zijn. Probeer je dan te focussen op je ideaalbeeld, visualiseer hoe je wenst dat het gaat zijn. Spreek vertrouwen uit dat jij, wat er ook gebeurt en hoe je kinderen ook gaan zijn, een goede moeder zult zijn. Wellicht is de basis voor je zorgen wel dat laatste. Uiteindelijk gaat het dus volgens mij om vertrouwen hebben, in je eigen kracht geloven, en er vanuit gaan dat jij (en je gezin) wat er ook op je pad komt, daar wel mee om zal kunnen gaan.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Skippy voorwerk!
Chanty wat een mooie uitslag van de combinatietest! En een 85% jongetje.
Daarover gesproken... ondanks dat de uitslag bij ons goed was is er toch een stemmetje in mijn hoofd dat zegt: "de uitslag is bij een tweeling minder betrouwbaar". Ik heb zelfs een commode die ik op MP had gevonden niet genomen. Toen we er waren om het ding te bezichtigen bleek dat het kindje waar hij van was down had. Ik kan het niet uitleggen en ik kan me ook voorstellen dat mensen het vreemd vinden dat ik er zo mee bezig ben, maar die commode voelde als jinxen ofzo. En eigenlijk heb ik alles mee, mijn leeftijd, de testuitslag etc., maar het gaat gewoon niet uit mijn hoofd. Ik ben er echt dagelijks mee bezig en ik begin het zo langzamerhand niet leuk meer te vinden en ik weet echt niet wat ik er nu mee moet.
En toen werd ik er helemaal emo van.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:10 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Dat wat je probeert weg te drukken, wordt alleen maar groter. Dus gun jezelf die zorgen, hoe raar dat ook klinkt. Schrijf ze op. Maak elke dag tijd (tien minuten of zo) om te 'zwelgen' in die zorgen, te erkennen dat ze er zijn. Probeer je dan te focussen op je ideaalbeeld, visualiseer hoe je wenst dat het gaat zijn. Spreek vertrouwen uit dat jij, wat er ook gebeurt en hoe je kinderen ook gaan zijn, een goede moeder zult zijn. Wellicht is de basis voor je zorgen wel dat laatste. Uiteindelijk gaat het dus volgens mij om vertrouwen hebben, in je eigen kracht geloven, en er vanuit gaan dat jij (en je gezin) wat er ook op je pad komt, daar wel mee om zal kunnen gaan.
Ik schrijf dit trouwens uit ervaring en heb laatst een zwangerschapscursus gedaan waarin dit werd geoefend..
Ja! Mokka gebakquote:Op donderdag 28 november 2013 14:45 schreef NoBoNo het volgende:
Heb geen zin meer voor vandaag? Iedereen zin in koffie/thee met gebak??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna Papa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |