Eh, lang niet gezien.quote:Op donderdag 28 november 2013 02:17 schreef Snowballed het volgende:
Het is goede wiet...dat wou ik even kwijt...
kwijt... kwijt...mijn aansteker... gvd

Tenzij je die ook aan moet steken met vuurquote:Op donderdag 28 november 2013 02:22 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Of gewoon aansteken via het fornuis

Meeste mensen hebben nu wel een elektrisch fornuis toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tenzij je die ook aan moet steken met vuur

hahaha hoe dan?? heb jij dan zo een druk leventje?quote:Op donderdag 28 november 2013 02:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja, ik schijn de laatste tijd mijn joints maar half te draaien. Wakker worden met tabak overal en een lange vloei in je kruis.

Wij nietquote:Op donderdag 28 november 2013 02:23 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Meeste mensen hebben nu wel een elektrisch fornuis toch?

Eehm... ohja...quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 02:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eh, lang niet gezien.![]()
Behalve in nws dan.

nee hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 01:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Typisch stuurt 'm vast binnen een minuut.

Neuh niet echt. Bezig op fok, film kijken en nog wat dingen doen terwijl je op de bank ligt. Dan wil het nog wel eens voorkomen dat ik vergeet mijn joint af te maken.quote:Op donderdag 28 november 2013 02:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha hoe dan?? heb jij dan zo een druk leventje?

Die is echt grappig! ik merk wel als hier zit dan doe ik wel langer er over om mijn joint dicht tedraaien.maar vergeten? nou neequote:Op donderdag 28 november 2013 02:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neuh niet echt. Bezig op fok, film kijken en nog wat dingen doen terwijl je op de bank ligt. Dan wil het nog wel eens voorkomen dat ik vergeet mijn joint af te maken.

Ik heb geen stro of hooi op dit moment bij de hand...quote:Op donderdag 28 november 2013 02:27 schreef Sardu het volgende:
Ik heb voor nood altijd flint & steel.![]()
[ afbeelding ]
Geen vuur hebben.

Navelpluis mijn vriend, navelpluis heeft iedereen en is een firestarter waar the prodigy U tegen zegt.quote:Op donderdag 28 november 2013 02:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik heb geen stro of hooi op dit moment bij de hand...

Nja als ik trip is het andere uiterste. Joints draaien terwijl er nog 1 klaar ligt, joint roken en vast nieuwe draaien, joint achter je oor maar ook vast nieuwe draaien terwijl je die uit/naast de asbak op rookt.quote:Op donderdag 28 november 2013 02:31 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Die is echt grappig! ik merk wel als hier zit dan doe ik wel langer er over om mijn joint dicht tedraaien.maar vergeten? nou nee

Owww Maar die ken ik ook ja,Soms liggen er 3 in de asbak of ik loop naar mijn keuken met een joint aan mijn lip,leg dat ding daar in de asbak en loop terug naar de woonkamer....Joint kwijt! en dan draai ik maar weer een nieuwe.quote:Op donderdag 28 november 2013 02:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nja als ik trip is het andere uiterste. Joints draaien terwijl er nog 1 klaar ligt, joint roken en vast nieuwe draaien, joint achter je oor maar ook vast nieuwe draaien terwijl je die uit/naast de asbak op rookt.![]()
Verschrikkelijk leven ook als stoner.

quote:Op donderdag 28 november 2013 02:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Navelpluis mijn vriend, navelpluis heeft iedereen en is een firestarter waar the prodigy U tegen zegt.

Jawel maar ik was nog bezig met de vorige...quote:Op donderdag 28 november 2013 02:38 schreef FL_Freak het volgende:
niemand geeft om mijn post struggles.
quote:

nie zo zielig doen niequote:Op donderdag 28 november 2013 02:38 schreef FL_Freak het volgende:
niemand geeft om mijn post struggles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |