Noorden? Groningen, Friesland of Drenthequote:Op donderdag 28 november 2013 01:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik rook niet, omdat ik beetje een astmatisch ben. Dat is dan niet zo'n goed idee.
Iets over mezelf ... ik ben 22, ik woon in het noorden van het land, ik heb een kat en ik houd van mode.

Ach, zelfs maanden niet reageren heeft geen enkel verschil gemaakt, dus wat dat betreft ...quote:Op donderdag 28 november 2013 01:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat je blijft happen lieve schat. Het voer voor het gros van de Fok!kers, een happende user. Dat had je na 1,5 jaar toch ook wel zelf wel uit kunnen pluizen.![]()
Vraag anders even aan Braddie

Drenthequote:Op donderdag 28 november 2013 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Noorden? Groningen, Friesland of Drenthe
Als je zegt Drenthe dan scoor je een paar punten

Gelukkig niet. Friesland.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wiet is goed tegen astma.![]()
Anders hasjbrownies of speescake eten, mja dan krijg je weer verhalen.
Het noorden is friesland?
Drenthe.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Noorden? Groningen, Friesland of Drenthe
Als je zegt Drenthe dan scoor je een paar punten

Nou en.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Drenthe![]()
Behalve grote keien hebben ze daar niks.

Die bordjes met daarop de herkomst van de keien zijn daarentegen wel fascinerend, daar kan ik echt dagen naar kijken.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Drenthe![]()
Behalve grote keien hebben ze daar niks.

Ja niks en.... Grote keien dat is het.quote:
Ik wist van niks.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ach, zelfs maanden niet reageren heeft geen enkel verschil gemaakt, dus wat dat betreft ...
Gelukkig heb ik mijn naam nooit op dit forum gepost, want ik zit absoluut niet te wachten op Ritmo-achtige praktijken.

Nouja binnen 10minuten heb ik die wel gelezen.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die bordjes met daarop de herkomst van de keien zijn daarentegen wel fascinerend, daar kan ik echt dagen naar kijken.
En dit.quote:

Jaaaaa ik leer ook snel! hahaha snelle leerling.ik zal er geen 1.5 jr over doenquote:Op donderdag 28 november 2013 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Channie weet er ook alles vanMaar die heeft wel snel geleerd in vergeleken met hun twee

Jij draagt je 150 kilo dan ook trots tussen je oksels ipv op je heupen.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jaaaaa ik leer ook snel! hahaha snelle leerling.ik zal er geen 1.5 jr over doen

En hoe ik dat met trots draag...24/7! jeweetzelffffffffffffffffffquote:Op donderdag 28 november 2013 01:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij draagt je 150 kilo dan ook trots tussen je oksels ipv op je heupen.

Godver Sarduquote:Op donderdag 28 november 2013 01:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij draagt je 150 kilo dan ook trots tussen je oksels ipv op je heupen.

Friekiee!!!!quote:
Wot??? Ik ben goed gemutst vandaag en dat was mijn complimentje.quote:
Mocht je toevallig een dag wat minder trots zijn, ik ben heel goed met de Heimlich maneuver.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
En hoe ik dat met trots draag...24/7! jeweetzelffffffffffffffffff

Is goeieee ik zal dan wel aan de bel trekkenquote:Op donderdag 28 november 2013 02:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Friekiee!!!!
[..]
Wot??? Ik ben goed gemutst vandaag en dat was mijn complimentje.
[..]
Mocht je toevallig een dag wat minder trots zijn, ik ben heel goed met de Heimlich maneuver.

Helicopterend klaargekomen na deze belofte.quote:Op donderdag 28 november 2013 02:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Is goeieee ik zal dan wel aan de bel trekken

ik heb vuur umadquote:Op donderdag 28 november 2013 02:17 schreef Snowballed het volgende:
Het is goede wiet...dat wou ik even kwijt...
kwijt... kwijt...mijn aansteker... gvd

Hi5!quote:Op donderdag 28 november 2013 02:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Helicopterend klaargekomen na deze belofte.![]()
Oja en snaak draaien. zonder in slaap te vallen

Redder..!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |