FOTO!quote:Op donderdag 28 november 2013 01:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Jij beoordeelt mij op mijn uiterlijk
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Persoon stuurt foto door naar stevenmac26, stevenmac26 is een walgelijk mannetje en stuurt het door naar 2000 andere users, users vinden het leuk om daar op door te gaan.
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FOTO!
Ik ben de enige hier die je waarschijnlijk niet heeft gezien op een foto ofzo
Typisch stuurt 'm vast binnen een minuut.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
FOTO!
Ik ben de enige hier die je waarschijnlijk niet heeft gezien op een foto ofzo
Fijn om te lezen op het hoesten na dan..is ook vermoeiend ! ik ga morgen even langs de dokter want ik blijf me zo verrot voelen...hardnekkige kut virus maar goed ik steek net mijn overheerlijke dikke lekkere joint op...it's Tjoepieeeeeeeeeeeee timequote:Op donderdag 28 november 2013 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed opzich, beetje hoesterig maar ach. Daar? Voel jij je alweer beter of nog steeds beroerd?
Dus omdat jij foto's naar Fok!kers loopt te sturen, zijn wij opeens de gebeten hond?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Persoon stuurt foto door naar stevenmac26, stevenmac26 is een walgelijk mannetje en stuurt het door naar 2000 andere users, users vinden het leuk om daar op door te gaan.
Hopen we beide snel weer beter zijn, liefst dit weekend geen nare verkoudheid of wat dan ookquote:Op donderdag 28 november 2013 01:40 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Fijn om te lezen op het hoesten na dan..is ook vermoeiend ! ik ga morgen even langs de dokter want ik blijf me zo verrot voelen...hardnekkige kut virus maar goed ik steek net mijn overheerlijke dikke lekkere joint op...it's Tjoepieeeeeeeeeeeee time
Oh jawel hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik zit met smart te wachtten. Maar goed je wordt niet zomaar door één foto uitgekotst lijkt me..
Hahaha daar heb ik ook wel van geleerd! maar goed voel je niet gepest en doe gezellig mee...Rook je ook?? vertel iets leuksquote:Op donderdag 28 november 2013 01:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Typisch stuurt 'm vast binnen een minuut.
En me er 1,5 jaar later nog steeds voor uit te schelden is minder triest omdatquote:Op donderdag 28 november 2013 01:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus omdat jij foto's naar Fok!kers loopt te sturen, zijn wij opeens de gebeten hond?![]()
Foto's naar users sturen.![]()
Madame_Paon.
Jaaa zeker want ik haat ziek zijn !! dank je jij ook! heb je plannen dit weekend dan??quote:Op donderdag 28 november 2013 01:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hopen we beide snel weer beter zijn, liefst dit weekend geen nare verkoudheid of wat dan ookRookse!
Mwah zoals altijd gewoon feestje vieren hier in de kelderquote:Op donderdag 28 november 2013 01:43 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Jaaa zeker want ik haat ziek zijn !! dank je jij ook! heb je plannen dit weekend dan??
Omdat je blijft happen lieve schat. Het voer voor het gros van de Fok!kers, een happende user. Dat had je na 1,5 jaar toch ook wel zelf wel uit kunnen pluizen.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En me er 1,5 jaar later nog steeds voor uit te schelden is minder triest omdat..?
Dit was je bewijs toch. Waar wordt er gescholden?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En me er 1,5 jaar later nog steeds voor uit te schelden is minder triest omdat..?
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:24 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://fok.nl/sherlock/?b(...)on¬intopic=340799
Jawel.
SM kelder?quote:Op donderdag 28 november 2013 01:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah zoals altijd gewoon feestje vieren hier in de kelder
Moest lachen.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit was je bewijs toch. Waar wordt er gescholden?Je maakt je weer dik over absoluut niks, en mij dan ook nog persoonlijk aanvallen... Ik ga naar bed Madame_Paon
[..]
Channie weet er ook alles vanquote:
Ik rook niet, omdat ik beetje een astmatisch ben. Dat is dan niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:42 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hahaha daar heb ik ook wel van geleerd! maar goed voel je niet gepest en doe gezellig mee...Rook je ook?? vertel iets leuks
Wiet is goed tegen astma.quote:Op donderdag 28 november 2013 01:46 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik rook niet, omdat ik beetje een astmatisch ben. Dat is dan niet zo'n goed idee.
Iets over mezelf ... ik ben 22, ik woon in het noorden van het land, ik heb een kat en ik houd van mode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |