Belachelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
900 ofzo, die basics....denk ik.
Lijken teveel op vans.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
Hoe loop ik voor lul voor maar 1000 dollar:
[ afbeelding ]
Ew. Zelfs gratis hoef ik ze niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
moest lachen grquote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hèquote:Op woensdag 27 november 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je schoenen ook echt hatenEcht het zijn maar schoenen
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:33 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je schoenen ook echt hatenEcht het zijn maar schoenen
Wat dan welquote:Op woensdag 27 november 2013 23:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
De prijs bepaalt niet of je class hebt.
'Klasse draag je niet, dat heb je'quote:
Ik heb een paar dingetjes van de Primark.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
Ik heb sowieso class
Al loop ik in Primark kleding
zo'n vent wil je toch nietquote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Tchock het volgende:
Daar hebben we de modebewuste man in het wild. Met zijn trendy schoenen voor high class mensen.
[ afbeelding ]
Met de kwastjes kan een passant op straat het vuil van je neuzen vegen, en door de punten achterop lijkt het net alsof je jezelf kunt verdedigen. Hoewel we natuurlijk allemaal weten dat vechten voor het plebs is. Nog geen 1200 dollar mensen.
Hoe je je kleedt in welke situatie. Niet per se wat het duurste is, iets duurs kan net zo goed kitsch zijn.quote:
Even serieus, ik zou dat soort schoenen niet (durven) dragenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Tchock het volgende:
Daar hebben we de modebewuste man in het wild. Met zijn trendy schoenen voor high class mensen.
[ afbeelding ]
Met de kwastjes kan een passant op straat het vuil van je neuzen vegen, en door de punten achterop lijkt het net alsof je jezelf kunt verdedigen. Hoewel we natuurlijk allemaal weten dat vechten voor het plebs is. Nog geen 1200 dollar mensen.
Ik zou hier me reet nog niet mee afvegen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op woensdag 27 november 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Even serieus, ik zou dat soort schoenen niet (durven) dragen![]()
Een mening hebben over schoenenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou hier me reet nog niet mee afvegen.
Moet je niet doen. Doorverkopen op eBay!quote:Op woensdag 27 november 2013 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou hier me reet nog niet mee afvegen.
Wut? Ik haat helemaal geen schoenen. Ik zocht wat Louboutins op en toen kwam ik deze tegen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Ik snap niet dat je schoenen kan haten, Tchock.
Indirect haten op mij he?!quote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
Mensen met een scheiding vind ik ook eng.
Dat is wat anders dan schoenen hatenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een mening hebben over schoenen
Wat is het danquote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan schoenen haten
Ik wil het er niet meer over hebbenquote:
Nou dat je bepaalde schoenen niet mooi vindt is logisch, maar haten is toch wat anders?quote:
Gebruik euro's man. Nu moest ik omrekenen wat Stugod in euro's uitgeeft.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dafuq
Ik geeft niet meer uit dan £250 ongeveer
Rare fetishquote:Op woensdag 27 november 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
Mannen met Uggs moet je overheen pissen
Ik krijg mijn geld niet in euro'squote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Gebruik euro's man. Nu moest ik omrekenen wat Stugod in euro's uitgeeft.
Stuart woont in de Big Benquote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Gebruik euro's man. Nu moest ik omrekenen wat Stugod in euro's uitgeeft.
dat wel. En dan voor 750 weer verkopen heujquote:Op woensdag 27 november 2013 23:33 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ew. Zelfs gratis hoef ik ze niet.
-4 is voor pussies.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef BlueJeans het volgende:
Ah man, mijn lens zit ergens in mijn oog te verstoppen en dat DOET PIJN![]()
...En ik zie niks met m'n -4.
Oog uitstekenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef BlueJeans het volgende:
Ah man, mijn lens zit ergens in mijn oog te verstoppen en dat DOET PIJN![]()
...En ik zie niks met m'n -4.
Aha, jij dacht door die dingen op die schoenen natuurlijk aan seks. Hoe vrouwelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
Zullen we maar weer over seks beginnen.
En hij zit op een Nederlands forum.quote:
Jij bent echt een bazentroll.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, jij dacht door die dingen op die schoenen natuurlijk aan seks. Hoe vrouwelijk
Een vrouw werkt zo'n halve schoen natuurlijk naar binnen met die flinke stekels
So what? Schoenen zijn hier niet geprijst in euro's lovequote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Muto het volgende:
[..]
En hij zit op een Nederlands forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |