Vertel.quote:
Ze moeten iedereen die Vans draagt deporteren.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Sorry, maar vans dragen kan écht niet meer als je 16 of ouder bent.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze moeten iedereen die Vans draagt deporteren.
Wat is the next level dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na een tijdje moet je gewoon naar the next level
Ga maar lekker fappen grquote:Op woensdag 27 november 2013 23:24 schreef Stuart het volgende:
Ik ben denk ik wel een van de liefste users hier![]()
![]()
![]()
![]()
I love me![]()
Ik heb 4 paar staan, wat nu?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze moeten iedereen die Vans draagt deporteren.
Dat heb ik toch al gezegd.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga maar lekker fappen gr
[..]
Ik heb 4 paar staan, wat nu?
4 keer deporterenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb 4 paar staan, wat nu?
quote:
Wat draag jij dan?quote:
Heb je gesnoven?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:26 schreef Stuart het volgende:
Ik ben trouwens sowieso een baas, al draag ik fucking klompen
Iedereen staat ook vrij een mening te hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Vind het wel grappig dat je het zo over Live and let live hebt InsoMaar het niet vindt kunnen dat 18plussers Vans dragen
Tuurlijk. Ik zag jou er alleen niet voor aan om je daar druk om te makenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen staat ook vrij een mening te hebben.
Ik troll ook maar een klein beetje.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik zag jou er alleen niet voor aan om je daar druk om te makenUberhaupt om kleding
Maar...maar je droeg ze zelf toch naar je reis in Maleisie?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Vind het wel grappig dat je het zo over Live and let live hebt InsoMaar het niet vindt kunnen dat 18plussers Vans dragen
Uh, oke.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef Tjacka het volgende:
Serieus ben je 21, en je twijfel al over je geaardheid en dan koop je vans.![]()
Ik ben serieus.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
En ik waardeer je humor altijd maar dit is echt kansloos Tjack
Ik draag ze dan ookquote:Op woensdag 27 november 2013 23:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Maar...maar je droeg ze zelf toch naar je reis in Maleisie?
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Louboutins, dat zijn pas schoenen voor echte bazen.
Oke, waar je je druk om maaktquote:
zonde van het geldquote:Op woensdag 27 november 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Lelijk en absurd duur.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik sla ook wel iets te ver door. Maar dat heb ik met alle dingen die ik haat.quote:
Al vind ik ze niet echt bijzonders, ze hebben alleen een rode hak. Dat is het enige wat mij opvalt dan.quote:
900 ofzo, die basics....denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |