Tuurlijk. Ik zag jou er alleen niet voor aan om je daar druk om te makenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedereen staat ook vrij een mening te hebben.
Ik troll ook maar een klein beetje.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik zag jou er alleen niet voor aan om je daar druk om te makenUberhaupt om kleding
Maar...maar je droeg ze zelf toch naar je reis in Maleisie?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
Vind het wel grappig dat je het zo over Live and let live hebt InsoMaar het niet vindt kunnen dat 18plussers Vans dragen
Uh, oke.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:28 schreef Tjacka het volgende:
Serieus ben je 21, en je twijfel al over je geaardheid en dan koop je vans.![]()
Ik ben serieus.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:29 schreef Fok-it het volgende:
En ik waardeer je humor altijd maar dit is echt kansloos Tjack
Ik draag ze dan ookquote:Op woensdag 27 november 2013 23:29 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Maar...maar je droeg ze zelf toch naar je reis in Maleisie?
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Louboutins, dat zijn pas schoenen voor echte bazen.
Oke, waar je je druk om maaktquote:
zonde van het geldquote:Op woensdag 27 november 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Lelijk en absurd duur.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik sla ook wel iets te ver door. Maar dat heb ik met alle dingen die ik haat.quote:
Al vind ik ze niet echt bijzonders, ze hebben alleen een rode hak. Dat is het enige wat mij opvalt dan.quote:
900 ofzo, die basics....denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |