En het duurt tot 8 uur, dus niet meer in de kou wachten op het station! Nu maar hopen dat er deze keer geen werkzaamheden zijn aan het spoor. Want daardoor zijn we de vorige keer langer aan het reizen geweest dan dat we op het feest waren.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Tijdmachine - altijd een zekerheidje... ook al moeten we er alweer helemaal voor naar Schagen
![]()
https://partyflock.nl/party/261206:De_Tijdmachine
x2!!quote:Op woensdag 4 december 2013 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Maar tvalt me zwaar tegen van Lose Your Minddat ze geen andere venue geregeld hebben.
wie heeft die PF-party aangemaakt dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:21 schreef S-te-Fan het volgende:
Hij is dus niet in Kdanz volgens Lose Your Mind!
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik vond hem ook niet door in de agenda van Kdanz te kijken.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:21 schreef S-te-Fan het volgende:
Hij is dus niet in Kdanz volgens Lose Your Mind!
quote:Q-dance
Het wordt een ouderwets gezellige sinterklaasavond op Q-dance Radio!
De Bass Modulators hebben namelijk een mix gemaakt van alle gekke edits die op X-Qlusive Holland voorbij zijn gekomen.
Zet je oranje muts op en waan je wederom in Hollandsche sferen, vanavond om 19:00 uur op http://radio.q-dance.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij is weer vet!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
En de nieuwe "Wake You From Your Boredom" is er weer!![]()
Doet 't niet meerquote:Op woensdag 4 december 2013 16:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Tijdmachine - altijd een zekerheidje... ook al moeten we er alweer helemaal voor naar Schagen
![]()
https://partyflock.nl/party/261206:De_Tijdmachine
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:50 schreef Mind.Illusion het volgende:
En de nieuwe "Wake You From Your Boredom" is er weer!
Die tracklistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Straks of anders morgen maar ff op hoog volume knallen![]()
daarom dus !quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:15 schreef -Menn0- het volgende:
Die kick van Don't Fuck With The Radical is trouwens wel om te smullen!!
Ik ken em al vanaf disco tijs lattrop. Prima kerel, maar leuke hype idd. En joh, beter dan wildstylez hype.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:15 schreef -Menn0- het volgende:
Overal die Radical![]()
Maakt fijne plaatjes hoor, maar iedereen wil overal maar RR op een feest. De nieuwe Gunz4Hire? (qua hype)
quote:Op zondag 8 december 2013 19:02 schreef hoenselman het volgende:
25 Januari weer een keer naar de Matrixx, wat een helden lineup
Erg toffe line-up jaquote:Op zondag 8 december 2013 19:02 schreef hoenselman het volgende:
25 Januari weer een keer naar de Matrixx, wat een helden lineup
en bier-kartonnetjes gooien?quote:Op zondag 8 december 2013 23:03 schreef DannyDeko het volgende:
Ik ga 25 januari gezellig handje klappen en hartjes maken in de HMH![]()
Hoort dat er ook bij ja? Misschien dat ik nog wel even ga dansen tussen het filmen met m'n telefoon door.quote:
Af en toe moet je ook heel hard "HOLLAND, HOLLAND!!!" schreeuwenquote:Op maandag 9 december 2013 21:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoort dat er ook bij ja? Misschien dat ik nog wel even ga dansen tussen het filmen met m'n telefoon door.
Keertje ff zitten midden op de dansvloer met de andere paar duizend feestgangers is ook wel tofquote:Op maandag 9 december 2013 22:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Af en toe moet je ook heel hard "HOLLAND, HOLLAND!!!" schreeuwen
There's no room for hating in this life we lovequote:Op dinsdag 10 december 2013 13:33 schreef Voltreffer het volgende:
Gister heel even die docu van Rennend Hert voor het eerst bekeken. Uitgezet na 7 minuten. Wat een gebral.
quote:Dear fans,
We hereby announce that we – Fabian and Johannes, have decided to continue our Hardstyle journey as solo producers. Fabian will continue producing as Omegatypez, and Johannes will be working on his personal Hardstyle project.
Johannes had been occupied by increased work commitments for quite some time, and had less time to be with Fabian in the studio. Since Fabian began producing the Omegatypez sounds more often as a solo project, we both thought a separation would be fair.
Omegatypez together was an insane experience. We've had many good moments together, and definitely have no problems with each other.
The sound of Omegatypez won’t change, and exciting details about Johannes’ new Hardstyle project will be revealed soon.
We really appreciate all the support you've given us so far, and hope that you will join us in our new Hardstyle adventures. Thank you so much for being awesome fans.
- Fabian & Johannes
Ik kende de naam Omegatypez niet eensquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heftig. Ken geen enkele track van ze.
Same here tho. Maar goed dacht dat sommige mensen hier wel kennen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef mstx het volgende:
Ik kende de naam wel, maar zou ook geen enkele tracknaam kunnen opnoemen.
niet allemaal even tof natuurlijk, Nothing Else Matters op 3quote:1. Deepack The Prophecy (Qlimax 2003 Anthem)
2. Builder Her Voice (Superbass Mix)
3. Zany & DV8 Nothing Else Matters
4. The Beholder & Balistic ft Max Enforcer Bigger Better Louder
5. High Voltage Bombs Away
6. Headhunterz The Sacrifice
7. Derb Derb
8. Donkey Rollers Followers
9. Machinehead Headwave (Zatox Mix)
10. Noisecontrollers CTRL.ALT.DEL (In Qontol Anthem 2009)
11. Showtek Save The Day Again
12. Technoboy Rage (A Hardstyle Song)
13. Donkey Rollers Motherfuck (DJ Zany Remix)
** Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
14. The Nasty Boyz Angel (Hardstyle Masterz Cut)
15. JDX ft. Sarah Maria Live The Moment
16. Showtek Seid Ihr Bereid (2007 Remix)
17. Wildstylez K.Y.H.U.
18. D-Block & S-te-Fan Music Made Addict
19. Headhunterz Rock Civilization
20. DJ Isaac On The Edge
21. Headhunterz & Wildstylez vs. Noisecontrollers Tonight
22. Zanza Labs Control The Mind
23. Noisecontrollers Crump
24. Blademasterz One Blade
25. Tuneboy Housenation
26. Dark Oscillators Nero
27. Digital Punk & Marlon S Bringing The Funk
28. The Propet vs DJ Duro Shizzle My Dizzle
29. Zany Pure (Original Mix)
30. The KGB's Fahrenheit (Technoboy Remix)
31. Techoboy War Machine (Original Mix)
32. DJ Duro Cocaine Motherfucker (Oldschool Remix)
33. Frontliner Spacer
34. Zero Vision Overdrive (Original Mix)
35. Donkey Rollers Immeasurably
36. Dark Oscillators Trapped (Solaio Mix)
37. Zany Sky High (Technoboy Remix)
38. Tuneboy I Will Growl
x2quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef mstx het volgende:
Ik kende de naam wel, maar zou ook geen enkele tracknaam kunnen opnoemen.
ik vind dit ook weinig bijzondersquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:03 schreef Xblister het volgende:
Omegatypez zijn bekend van parels als:
de rest is eigenlijk vrij bagger
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deze vond ik wel toepasselijk voor hier:
http://theshovel.com.au/2(...)hrough-his-own-eyes/
Kerel, je ramt elke 2 weken zo'n mix hier in dat topic, maar inhoudelijk is het echt drie keer niks. Mixwerk is beroerd en het zijn allemaal 13 in een dozijnnummers. Ik maak eens per half jaar een mix voor mij en een groep vrienden. Ik pak dan wel de beste nummers van dat half jaar (en vaak nog wat echte klassiekers). Buiten het feit dat je dan uit betere nummers kunt kiezen, ipv noodgedwongen elke 2 weken 20 liedjes bij elkaar schrapen, heb je ook meer tijd om fatsoenlijk een mix te maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Melodic Hardstyle Video & Music Vol.13
1. Proto Bytez - Together (Original Mix) [00:00]
2. Code Black - Give You Up [2:45]
3. Dacompazz - Purple Dreams [6:15]
4. Wildstylez - Straight Forward [10:11]
5. Proto Bytez - Falling (Original Mix) [12:50]
6. Outrageouz - Not Alone [16:22]
7. D-Block & S-te-Fan - Next Level [19:58]
8. 3LAU, Paris Simo feat. Bright Lights - Escape (Transeuterz Bootleg) [23:00]
9. Audiotricz - Reborn [27:10]
10.The Pitcher - Gotta Feel [30:59]
11.Juized & Envine - Galaxy [32:30]
12.Rebourne - Leaving [34:28]
13.Phuture Noize Ft Mc Dl - Fadin' (Atmozfears Remix) [37:40]
14.Revengerz (aka. DCZ & Hard-RenD) - Flying Free (Bootleg) [40:20]
15.Coone & Hard Driver - Showtime [46:37]
16.Coone & Isaac Ft. Popr3b3l - Ready for Life [48:58]
17.Coone & Wildstylez Ft. Cimo Frankel - This is Home (Album Version) [52:23]
*Proest*quote:Op donderdag 12 december 2013 15:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kerel, je ramt elke 2 weken zo'n mix hier in dat topic, maar inhoudelijk is het echt drie keer niks. Mixwerk is beroerd en het zijn allemaal 13 in een dozijnnummers. Ik maak eens per half jaar een mix voor mij en een groep vrienden. Ik pak dan wel de beste nummers van dat half jaar (en vaak nog wat echte klassiekers). Buiten het feit dat je dan uit betere nummers kunt kiezen, ipv noodgedwongen elke 2 weken 20 liedjes bij elkaar schrapen, heb je ook meer tijd om fatsoenlijk een mix te maken.
Als je niet open staat voor kritiek moet je die rommel hier al helemaal niet posten. Zie zelden positief commentaar op die 'emotional hardstyle' mixjes van je.quote:
Goed gezegd, ik vind het ook maar 3x niks. gewoon makkelijk proberen te scoren dit.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Kerel, je ramt elke 2 weken zo'n mix hier in dat topic, maar inhoudelijk is het echt drie keer niks. Mixwerk is beroerd en het zijn allemaal 13 in een dozijnnummers. Ik maak eens per half jaar een mix voor mij en een groep vrienden. Ik pak dan wel de beste nummers van dat half jaar (en vaak nog wat echte klassiekers). Buiten het feit dat je dan uit betere nummers kunt kiezen, ipv noodgedwongen elke 2 weken 20 liedjes bij elkaar schrapen, heb je ook meer tijd om fatsoenlijk een mix te maken.
Ik heb ook mixes van 2007 en 2008 erop staan. Die tracks worden helaas niet meer gemaakt.quote:
Als je het niet aanstaat lees je het toch nietquote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Je noemt het kritiek, maar het is gewoon ongefundeerde rommel dat jij typt.
Gaat lastig, je kan geen mening vormen zonder iets te hebben gelezen. Deze jongeman kan de tracklist checken en dan besluiten dat het in zijn ogen troep is.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Als je het niet aanstaat lees je het toch niet
Ik vind zodra je het hier post je jezelf ook openzet tot dit soort reacties. Ik heb niks tegen de hedendaagse hardstyle maar je kiest dan ook wel het meeste kutte uit imo.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Scoren?!Daar is het inderdaad allemaal om te doen ja. Ik post het gewoon en als je het niet aanstaat dan klik je toch niet.. genoeg mensen die het wel waarderen.
Waarom zou je niet iedere week een mix kunnen maken van de tracks die je mooi vind? Wat een onzin dat je alleen de allerbeste tracks in een mix mag gebruiken, en dan nog, dat is ook gewoon een mening van wat goed is.
Je noemt het kritiek, maar het is gewoon ongefundeerde rommel dat jij typt.
Alsof hier de doelgroep zit. Ik post op Fok! dus pleur het gewoon hierop, hele kleine moeite en heb al een aantal dm's gehad van mensen die het wel waarderen. Dat het overgrote deel het niks vind betekend niet dat iedereen er zo over denkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Le_Professeur z'n mixjes blijft posten, terwijl er zelden op gereageerd wordt. Had ook wel verwacht dat ie al zou stoppen, maar hij gaat maar door. Misschien besef je nog niet dat hier echt het publiek niet zit voor jouw mixjes. Je kan beter op zoek gaan naar een andere doelgroep.
Als iets mij niet aan staat, dan laat ik je dat weten. Bovendien ken ik niemand in dit topic die het echt kan waarderen, zoals jij beweert.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Scoren?!Daar is het inderdaad allemaal om te doen ja. Ik post het gewoon en als je het niet aanstaat dan klik je toch niet.. genoeg mensen die het wel waarderen.
Omdat het naat onze mening allemaal dezelfde goedkope meuk is.quote:Waarom zou je niet iedere week een mix kunnen maken van de tracks die je mooi vind?
Heb ik dat ooit ontkend? Ik geef aan dat als je minder frequent een mix maakt, de keuze uit betere platen groter wordt (dat is een feit). Ook geef ik aan dat als je er meer tijd in steekt, je mixwerk prettiger wordt om naar te luisteren. Ik geef je gewoon een tip dat je populairiteit zou kunnen laten toenemen. Dat jij er niet mee kan omgaan, is jouw probleem.quote:Wat een onzin dat je alleen de allerbeste tracks in een mix mag gebruiken, en dan nog, dat is ook gewoon een mening van wat goed is.
Hmm, dan ben ik toch wel heel benieuwd waarom mensen via een dm reageren en het niet gewoon in dit topic posten. Kan je ze dat vragen?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Alsof hier de doelgroep zit. Ik post op Fok! dus pleur het gewoon hierop, hele kleine moeite en heb al een aantal dm's gehad van mensen die het wel waarderen. Dat het overgrote deel het niks vind betekend niet dat iedereen er zo over denkt.
Heb er ook geen problemen mee, maar er wordt gedaan alsof er maar één weg is. Ik begrijp heel goed dat de echte kenners het pure aids vinden. Ikzelf vind het chill om op een reguliere basis een mix te maken, gebruik ze zelf voor het hardlopen, dus er komt gewoon een hoop onbekende shit in.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:18 schreef Xblister het volgende:
[..]
Ik vind zodra je het hier post je jezelf ook openzet tot dit soort reacties. Ik heb niks tegen de hedendaagse hardstyle maar je kiest dan ook wel het meeste kutte uit imo.
Ik zie het nut niet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:20 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hmm, dan ben ik toch wel heel benieuwd waarom mensen via een dm reageren en het niet gewoon in dit topic posten. Kan je ze dat vragen?
Ik vind het raar. Als je een mailtje krijgt, ga je toch ook niet via Facebook reageren ofzo.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zie het nut niet zo eigenlijk.
Niet ontkend, dat suggereer je. Je hebt gelijk dat je de keuze hebt tot betere tracks wanneer je minder vaak een mix uitbrengt, mee eens, maar op het moment ligt de melodieuze hardstyle een beetj op zijn gat.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
heb ik dat ooit ontkend? Ik geef aan dat als je minder frequent een mix maakt, de keuze uit betere platen groter wordt (dat is een feit). Ook geef ik aan dat als je er meer tijd in steekt, je mixwerk prettiger wordt om naar te luisteren. Ik geef je gewoon een tip dat je populairiteit zou kunnen laten toenemen. Dat jij er niet mee kan omgaan, is jouw probleem.
Dat is toch persoonlijker. Waarom zou ik mensen in de dm vragen waarom ze niet gewoon die reactie in het topic zetten? Alleen om dat aan te tonen? Er zijn ook mensen die hier nooit posten maar gewoon een beetje meelezen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik vind het raar. Als je een mailtje krijgt, ga je toch ook niet via Facebook reageren ofzo.
Je doet alsof ik je wegstuur. Ik geef je wat tips, dus overdrijf niet zo met je gezeur.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet ontkend, dat suggereer je. Je hebt gelijk dat je de keuze hebt tot betere tracks wanneer je minder vaak een mix uitbrengt, mee eens, maar op het moment ligt de melodieuze hardstyle een beetj op zijn gat.
Voor mij zijn de nummers geen aids en dus stop ik ze in mijn mix. Heb net zo veel recht als ieder ander om dat hier te posten hoor.
Niks mis mee, wel met de matige kwaliteit. Maar dat is dus waar ik op doel, voor een groot deel is het blijkbaar aids hier, maar dat betekend niet dat ik hier niet die mix mag posten.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:20 schreef Xblister het volgende:
3LAU, Paris Simo feat. Bright Lights - Escape (Transeuterz Bootleg)
Gezeur? Gewoon een doodnormale reactie. Ik leg het uit en geef jou gelijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:29 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je doet alsof ik je wegstuur. Ik geef je wat tips, dus overdrijf niet zo met je gezeur.
Niks mis meequote:Op donderdag 12 december 2013 15:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niks mis mee, wel met de matige kwaliteit. Maar dat is dus waar ik op doel, voor een groot deel is het blijkbaar aids hier, maar dat betekend niet dat ik hier niet die mix mag posten.
Jouw mening is inmiddels duidelijk geworden.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:43 schreef Xblister het volgende:
[..]
Niks mis meegoor grafnummer, verneuking van hardstyle is het.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:02 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Deze vond ik wel toepasselijk voor hier:
http://theshovel.com.au/2(...)hrough-his-own-eyes/
Tracklist in Tracknaam - Artiest formaat typenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:02 schreef Basxt het volgende:
God domme wat een banger van n plaat.
En nu we toch bezig zijn met kritiseren van mixes, dit is mijne!
http://www.mixcloud.com/Quex/quex30minplus/
Tracklist:
Dreamscape - Markove
Back to Basics - The Pitcher
Sin City - Chris one
Intensity TNT & Zatox
Blame Society - Radical Redemption & High Voltage
On The Brink of Extincion - Radical Redemption & Crypsis
This Mind - Degos & Re-Done
Relentlessly - Donkey Rollers
Fuck You - Art of Fighters
Burn It All Down - Unexist feat. Satronica
ja gast, dit is van die vage mixcloud afgetrokken. je heb er maar mee te levenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Tracklist in Tracknaam - Artiest formaat typen
Idd, das nog erger dan mixjes plaatsen die bijna niemand leuk vindtquote:Op donderdag 12 december 2013 19:29 schreef mstx het volgende:
[..]
Tracklist in Tracknaam - Artiest formaat typen
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:36 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
Idd, das nog erger dan mixjes plaatsen die bijna niemand leuk vindt
Maak anders een speciale sectie op je site voor de mixjes van Le_Professeurquote:Op donderdag 12 december 2013 15:16 schreef mstx het volgende:
[..]
Als je het niet aanstaat lees je het toch niet
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef slvrbld het volgende:
[..]
Maak anders een speciale sectie op je site voor de mixjes van Le_Professeur
Nee dat komen ze allemaal in die 'mix' van je.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jouw mening is inmiddels duidelijk geworden.Uinited kids of the world komt daar meer voor in aanmerking, die had ik ook niet moeten opnemen.
Haha, die laatste zin doet 't hem. Wat een zielig gefrustreerd persoontje ben jij, met je profiteren.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:36 schreef StM het volgende:
[..]
Nee dat komen ze allemaal in die 'mix' van je.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik walg van het gedrag van de meeste artie$ten met hun hypocriete gedoe, maar ventjes zoals jij zijn helemaal om van te braken. Lekker proberen mee te profiteren van een hype. Je kan niks. Je zal nooit wat kunnen en hoepel alstublieft heel rap op.
Walgen van het 'soort'quote:Op donderdag 12 december 2013 23:51 schreef StM het volgende:
Ja de enige reden dat je het doet is zodat je weer even goed kan voelen als je weer 10 views hebt gehad. En gefrustreerd? Ach, een veel grotere walging als voor jouw soort heb ik niet. Maar meer tijd als het schrijven van een post zal ik echt niet aan je besteden.
Dat is tenminste een normale reactie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:02 schreef S-te-Fan het volgende:
Ik vind de mixjes van Le_Professeur ook zwaar ondermaats en ik snap niet dat hij zin heeft om telkens weer die beelden in elkaar te zetten en veel van die schijtnummers eronder te zetten met slecht mixwerk maar hé verder hoor je mij er niet over en die (internationale) nieuwe aanwas vind het leuk dusja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |