Heppie geen TV?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:37 schreef Mansjester het volgende:
Me stream loopt behoorlijk achter
RTL7 zendt het ook gewoon via internet uit.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:37 schreef Mansjester het volgende:
*mijnquote:Op donderdag 28 november 2013 19:37 schreef Mansjester het volgende:
Of Arsenal als Napoli daar even met 2-0(of 3-0?) van wint.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:38 schreef hafcfan het volgende:
Napoli moet dus hier bij instromen. De tering.
3-0 lukt nooit. Mogen ook geen supporters komen die ze echt nodig hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of Arsenal als Napoli daar even met 2-0(of 3-0?) van wint.
Die kijk ik ookquote:Op donderdag 28 november 2013 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
RTL7 zendt het ook gewoon via internet uit.
2-0 is niet voldoende? Onderling resultaat zonder Olympique?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
3-0 lukt nooit. Mogen ook geen supporters komen die ze echt nodig hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
KYISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Misschien moet je de pagina een keer verversen, dat wil wel eens helpen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weet alleen dat ze 3-0 moeten winnen. 2-0 is niet genoeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2-0 is niet voldoende? Onderling resultaat zonder Olympique?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
twitter:PSV twitterde op donderdag 28-11-2013 om 19:41:53PSV is zojuist aangekomen in het Vasil Levski stadion in Sofia. Veld is volledig sneeuwvrij, het kwik daalt. #ludpsv http://t.co/FaRhdCXLoY reageer retweet
Dven heeft z'n muts al op.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PSV twitterde op donderdag 28-11-2013 om 19:41:53PSV is zojuist aangekomen in het Vasil Levski stadion in Sofia. Veld is volledig sneeuwvrij, het kwik daalt. #ludpsv http://t.co/FaRhdCXLoY reageer retweet
15 seconden winstquote:Op donderdag 28 november 2013 19:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien moet je de pagina een keer verversen, dat wil wel eens helpen.
Rust! 1-0 !!quote:
Ik heb echt geen idee wie of wat er nog meer Europees spelen/door zijn?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:46 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Als we doorgaan ben ik benieuwd wie we loten!
AC Milan gaat EL spelen heb ik gehoordquote:Op donderdag 28 november 2013 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie of wat er nog meer Europees spelen/door zijn?
als je 2e wordt kun je arsenal/napoli/dortmund lotenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wie of wat er nog meer Europees spelen/door zijn?
twitter:JeroenKapteijns twitterde op donderdag 28-11-2013 om 19:52:53Opstelling #PSV als verwacht: Zoet Arias Bruma Rekik Hendrix Schaars Maher Toivonen Narsingh Locadia Depay #ludpsv reageer retweet
Ja, klopt.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
Het zou wel mooi zijn, Ajax dat de Champions League wint en AZ de Europe League.
Oh appeltje eitje.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als je 2e wordt kun je arsenal/napoli/dortmund loten
In de knockout fase zal zo'n Liedson wel weer in de 90e minuut de winnende makenquote:Op donderdag 28 november 2013 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
Het zou wel mooi zijn, Ajax dat de Champions League wint en AZ de Europe League.
quote:Op donderdag 28 november 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Al wordt het voor AZ natuurlijk behoorlijk lastig om de Europa League te winnen.
Ja idd, staan in de ranking op plek 7, 32 en 17. AZ op 46.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |