Al 12004 keer gevraagd, maar vind ik die quark? En zou het echt nuttig zijn er iets van in te slaan?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
we gaan voor de max bij quarkbter is wel een overzichtelijke exchange voor wdc en quark
bter werkt wel lekker ja alleen was quark een stuk goedkoper by cryptsy vanmiddag, m'n quarks staan inmiddels wel op bter.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:29 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
we gaan voor de max bij quarkbter is wel een overzichtelijke exchange voor wdc en quark
Dat is wel een risico als je het geld nodig hebt, probeer emoties weg te laten. Ik praat wel makkelijk hier over alles maar heb er nooit 1 euro ingestoken dus alles is winst. Ik heb alleen wat mining gedaan in het begin waar ik nu nog steeds winst mee maak door te handelen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ook. Ben al een tijdje werkloos, en dit is best een 'simpele' kans om van 100 euro, 200 te maken, of misschien nog wel meer. Gaat makkelijk dan werk vinden onderhand...
Al die alt coins zijn voorlopig niet veel meer dan pure speculatie. Voorlopig is het zaak dat éérst BTC eens goed aanslaat voordat er ruimte is voor andere coins. Ze zijn vaak wel goedkoop en er is dunne handel, waardoor ze snel over de kop kunnen gaan. Makkelijk verdienen dus.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:30 schreef edcetera het volgende:
[..]
Dus niet meer, dan een trollbox uitspraak?
Ik zou juist graag je voorelen willen horen van die " Quarks" tov van ander altocoins (die wel op btc-e (een van de groten) zitten)
cryptsy.comquote:Op woensdag 27 november 2013 23:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Al 12004 keer gevraagd, maar vind ik die quark? En zou het echt nuttig zijn er iets van in te slaan?
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
cryptsy.com
Van je wallet btc overmaken. Dan btc naar quark (en in mijn geval Ook worldcoin)
Let er wel op dat de transactie bij cryptsy 7 keer gezien is eer je btc tot je beschikking zijn.
Dankquote:Op woensdag 27 november 2013 23:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
cryptsy.com
Van je wallet btc overmaken. Dan btc naar quark (en in mijn geval Ook worldcoin)
Let er wel op dat de transactie bij cryptsy 7 keer gezien is eer je btc tot je beschikking zijn.
Ook eens even kijken. Van mn F5knop is ook niet veel meer over na die crash van BTCe eerder vanavondquote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef nickname89 het volgende:
Voor quark coins kan je ook op https://bter.com terecht.
Is een overzichtelijke site waar je ook realtime update krijgt zonder f5 te hoeven drukken, ik persoonlijk vind bter.com overzichtelijker. Maar keuzes en smaken verschillen.
Maar scheelt dat heel erg in tijd? Tot nu toe heb ik 1x naar mijn wallet overgemaakt, van daaruit naar BTC-e en sindsdien alles altijd daarop laten staan.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef SosuaCafe het volgende:
Alleen de coins waren wat goedkoper op cryptsy
Wat ik bedoelde is dat elke transactie door een aantal peers gezien moet zijn van wallet naar exchange en vice versa. Dit kan je ook zien op blockchain.info uit mn hoofd.
Ja kan zo een uur duren.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar scheelt dat heel erg in tijd? Tot nu toe heb ik 1x naar mijn wallet overgemaakt, van daaruit maar BTC-e en sindsdien alles altijd daarop laten staan.
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:44 schreef Scorpie het volgende:
LTC in de lift. Heb er 330, duimen jullie mee voor een mooie prijs ?
Mja... weet niet of het zo superzinvol is om weer ergens anders aan te beginnen. Ben nogmaar een noobje, met 0.18BTC (Begonnen op 0.1 dusquote:
Ben benieuwd hoeveel mensen daar in trappen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef dreamerbulk het volgende:
http://www.ebay.co.uk/itm(...)&hash=item3f2cb508cb
wat een helden, 50 euro per litecoin, hoeveel blijft erover na ebay fee..? 45 per litecoin ofzo?
zoals je ziet heeft ie al 3x 10 verkocht lolquote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel mensen daar in trappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |