Ik zie wel iets een online munt voor Nederland, de e-gulden of de oude florijn in digitale vormquote:Op woensdag 27 november 2013 21:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zie je iets in de FOK!BITS?(last page)
Persbericht naar de PVV sturenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zie wel iets een online munt voor Nederland, de e-gulden of de oude florijn in digitale vorm
Uitzoek werk.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef daankes het volgende:
Hoop dat dit wat verduidelijkt en ik hiervoor niet te vaag ben geweest en de indruk heb gemaakt dat ik een glitch in het systeem heb gevonden.
[ afbeelding ]
Ah de disclaimer "mits buyers en sellers" meewerken is wel cruciaal.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef daankes het volgende:
Hoop dat dit wat verduidelijkt en ik hiervoor niet te vaag ben geweest en de indruk heb gemaakt dat ik een glitch in het systeem heb gevonden.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Maar dat doen ze verassend goed, omdat mensen snel willen buyen/sellen en dus niet kijken op dat verschil van 10 euro blijkbaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ah de disclaimer "mits buyers en sellers" meewerken is wel cruciaal.
Vrij duidelijk allemaal. Maar doe je dit met grote bedragen? Al veel mee verdiend ook?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef daankes het volgende:
[ afbeelding ]
heeel herkenbaarquote:Op woensdag 27 november 2013 22:10 schreef edcetera het volgende:
OMG, ik heb 22 tabbladen openstaan met cryptocurrency gerelateerde sites (bitcoinwisdom, Coinswar, btc-e, bitcoin.de, miningsite etc) en 2 andere, waavan ik dacht: Oh, dat wilde ik ook nog gaan doen![]()
![]()
Herkenbaar?
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef daankes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het generieker maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zie je iets in de FOK!BITS?(last page)
Neeeee... het is niet nog een currency, het zijn Bitcoin fees van users, voor usersquote:Op woensdag 27 november 2013 22:13 schreef µ het volgende:
[..]
Ik zou het generieker maken.
En de vraag is uberhaupt of iemand zit te wachten op nog een currency.
van 100 naar 120 euro in het afgelopen uur, terwijl de koers van BTC/EUR vrij stabiel is geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef ramosfanforlife het volgende:
[..]
Vrij duidelijk allemaal. Maar doe je dit met grote bedragen? Al veel mee verdiend ook?
Ah. Dan snap ik hem. Niet. Ben ik bang.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Neeeee... het is niet nog een currency, het zijn Bitcoin fees van users, voor users
Hoezo?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat de grote groei uit bitcoin is.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:16 schreef µ het volgende:
[..]
Ah. Dan snap ik hem. Niet. Ben ik bang.
Bitcointip voor FOK! zegmaar? Ik heb alles maar heel vluchtig doorgelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |