Ik zie wel iets een online munt voor Nederland, de e-gulden of de oude florijn in digitale vormquote:Op woensdag 27 november 2013 21:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zie je iets in de FOK!BITS?(last page)
Persbericht naar de PVV sturenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik zie wel iets een online munt voor Nederland, de e-gulden of de oude florijn in digitale vorm
Uitzoek werk.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef daankes het volgende:
Hoop dat dit wat verduidelijkt en ik hiervoor niet te vaag ben geweest en de indruk heb gemaakt dat ik een glitch in het systeem heb gevonden.
[ afbeelding ]
Ah de disclaimer "mits buyers en sellers" meewerken is wel cruciaal.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef daankes het volgende:
Hoop dat dit wat verduidelijkt en ik hiervoor niet te vaag ben geweest en de indruk heb gemaakt dat ik een glitch in het systeem heb gevonden.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Maar dat doen ze verassend goed, omdat mensen snel willen buyen/sellen en dus niet kijken op dat verschil van 10 euro blijkbaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ah de disclaimer "mits buyers en sellers" meewerken is wel cruciaal.
Vrij duidelijk allemaal. Maar doe je dit met grote bedragen? Al veel mee verdiend ook?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef daankes het volgende:
[ afbeelding ]
heeel herkenbaarquote:Op woensdag 27 november 2013 22:10 schreef edcetera het volgende:
OMG, ik heb 22 tabbladen openstaan met cryptocurrency gerelateerde sites (bitcoinwisdom, Coinswar, btc-e, bitcoin.de, miningsite etc) en 2 andere, waavan ik dacht: Oh, dat wilde ik ook nog gaan doen![]()
![]()
Herkenbaar?
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef daankes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou het generieker maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zie je iets in de FOK!BITS?(last page)
Neeeee... het is niet nog een currency, het zijn Bitcoin fees van users, voor usersquote:Op woensdag 27 november 2013 22:13 schreef µ het volgende:
[..]
Ik zou het generieker maken.
En de vraag is uberhaupt of iemand zit te wachten op nog een currency.
van 100 naar 120 euro in het afgelopen uur, terwijl de koers van BTC/EUR vrij stabiel is geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef ramosfanforlife het volgende:
[..]
Vrij duidelijk allemaal. Maar doe je dit met grote bedragen? Al veel mee verdiend ook?
Ah. Dan snap ik hem. Niet. Ben ik bang.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Neeeee... het is niet nog een currency, het zijn Bitcoin fees van users, voor users
Hoezo?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat de grote groei uit bitcoin is.
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:16 schreef µ het volgende:
[..]
Ah. Dan snap ik hem. Niet. Ben ik bang.
Bitcointip voor FOK! zegmaar? Ik heb alles maar heel vluchtig doorgelezen.
Precies, ik neem de winst eerder, dus kan eerder weer investeren met een hoger bedrag.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
je maakt gewoon hele kleine stapjes, heeft niks met glitches en shit te maken, als de koers een keer daalt moet je met verlies verkopen (of wachten), je profiteert gewoon van koersstijgingen net zoals iedereen hier doet/probeert, alleen neem jij veel eerder winst.
QFTquote:Op woensdag 27 november 2013 22:16 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Hoezo?
Als je het op wereldniveau bekijkt is Bitcoin nog nauwelijks bekend. Het kan zóveel bekender, en dus ook zóveel meer waard worden.
Dus.. als de koers inzakt zit je met te dure coinsquote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef daankes het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, das broodkruimels imo. Wat jij doet met 0.001 BTC pak ik op een gemiddelde inleg per currency al na 10 minuten.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef daankes het volgende:
[..]
Precies, ik neem de winst eerder, dus kan eerder weer investeren met een hoger bedrag.
Ja, maar dat maakt niet uit want je kan je aanbieding van je coins ook weer cancelen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dus.. als de koers inzakt zit je met te dure coins
Die heb je dan al gekocht..quote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef doo. het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet uit want je kan je aanbieding van je coins ook weer cancelen.
Waar heb je dit overzicht vandaan?quote:
Je koopt ze al he. Daarnaast ben je iedere keer 0.2% fee kwijt, zo spek je btc-e.com ook wel lekker met zoveel transacties.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:30 schreef doo. het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet uit want je kan je aanbieding van je coins ook weer cancelen.
Zit zeker iets in, maar ook Bitcoin is nog niet uitgegroeid: De IBM PC, het internet...en nu Bitcoinquote:Op woensdag 27 november 2013 22:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk dat de grote groei uit bitcoin is. Ik denk dat andere coins nu sneller in waarde gaan stijgen dan bitcoins, maar dat bitcoin wel relatief het veiligste is.
www.coinmarketcap.comquote:Op woensdag 27 november 2013 22:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Waar heb je dit overzicht vandaan?
Niet iedereen heeft ¤10.000.- om te investeren. Geloof niet dat jij een redement van 20% had in de afgelopen uren. Broodkruimels voor jou zijn wat extra pilsjes in de kroeg voor mijquote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, das broodkruimels imo. Wat jij doet met 0.001 BTC pak ik op een gemiddelde inleg per currency al na 10 minuten.
Jij hebt ook vast wel eens uren dat je dat rendement niet haalt. Anders heb je binnen de kortste keren wel 10.000 euro om te investeren.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef daankes het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft ¤10.000.- om te investeren. Geloof niet dat jij een redement van 20% had in de afgelopen uren.
Niet met duurder dan anders, behalve dat ik wat extra winst heb gepakt tussendoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:27 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Dus.. als de koers inzakt zit je met te dure coins
Uiteraard niet, omdat het met grote bedragen niet rendabel is omdat je de markt dan teveel beïnvloedt en daarnaast is het niet effectief bij hevige koersschommelingen.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Jij hebt ook vast wel eens uren dat je dat rendement niet haalt. Anders heb je binnen de kortste keren wel 10.000 euro om te investeren.
Nee precies.. dus het is een 50/50 kans met 50/50 risico, geen bug in de exchange o.i.d.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:39 schreef daankes het volgende:
[..]
Niet met duurder dan anders, behalve dat ik wat extra winst heb gepakt tussendoor.
Nee, dat heb ik ooit nooit beweerd. Ik heb alleen gezegd dat je er snel even wat extra winst mee kan pakken bij een stabiele koers (met kleinere bedragen).quote:Op woensdag 27 november 2013 22:40 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Nee precies.. dus het is een 50/50 kans met 50/50 risico, geen bug in de exchange o.i.d.
Iedereen heeft het over die geruchten, maar volgens mij refereert iedereen gewoon naar elkaar als gerucht?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:42 schreef SosuaCafe het volgende:
Net 2000 quarkcoins n een bult worldcoins gekocht op cryptsy.
Zijn allebei al flink gestegen in de afgelopen 24h!
En er gaan geruchten dat ze op btc-e komen. Dan skyrocketen ze helemaal.
[ afbeelding ]
http://www.worldcoinfoundation.org/newsquote:Op woensdag 27 november 2013 22:44 schreef doo. het volgende:
[..]
Iedereen heeft het over die geruchten, maar volgens mij refereert iedereen gewoon naar elkaar als gerucht?
Ik heb ze ook beiden gekocht, gaat flink omhoog gok ik zo.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:42 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
Ook met slechts 1 BTC haal ik al veel meer rendement uit minder transacties, plus het lijkt me vermoeiendquote:Op woensdag 27 november 2013 22:36 schreef daankes het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft ¤10.000.- om te investeren. Geloof niet dat jij een redement van 20% had in de afgelopen uren. Broodkruimels voor jou zijn wat extra pilsjes in de kroeg voor mij
Dat je er nog op ingaatquote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook met slechts 1 BTC haal ik al veel meer rendement uit minder transacties, plus het lijkt me vermoeiend
Dat haalt helaas niet iedereen, dus ik ben hier best tevreden mee. Vermoeiend kan het idd wel zijn omdat je op dat moment constant bezig bent met koers checken.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook met slechts 1 BTC haal ik al veel meer rendement uit minder transacties, plus het lijkt me vermoeiend
Het lukt mij niet BTC te zenden naar cryptsy. Heb wel pas vandaag een account bij ze gemaakt. Weet jij wellicht een oplossing?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:42 schreef SosuaCafe het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |