Nee dank je, laat die van mij liever niet in de soep draaienquote:Op woensdag 27 november 2013 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Makkelijk zat, aluminium buis en een sok
Je weet het verbruik van je auto toch wel?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee joh
Ik heb niet zoveel verstand van auto's![]()
Ik had nog iets van 9 liter over? Minder zelfs nog geloof ik.. Ik weet niet of ik nou een 45 of 50 liter tank heb... Er ging iets van 41 liter in..quote:
Ja gemiddeld ongeveer welquote:Op woensdag 27 november 2013 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee dank je, laat die van mij liever niet in de soep draaien![]()
Zat eerder aan een inlegfilter te denken. Maakt die iets meer geluid, maar niet veel meer.
[..]
Je weet het verbruik van je auto toch wel?
Dat is ook niet zuinigquote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja gemiddeld ongeveer wel
1 op 12
Ik kwam pas later binnenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zat al in het vorige topic
De LPG tank is 46/47 netto, bruto rond de 60 liter (wil die beveiliging er eigenlijk af hebben). En mijn benzine tank zo'n 70 liter. In theorie zou ik dus non-stop naar Berlijn kunnen rijdenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had nog iets van 9 liter over? Minder zelfs nog geloof ik.. Ik weet niet of ik nou een 45 of 50 liter tank heb... Er ging iets van 41 liter in..
Zou ik ook moeten kunnen.. 1:20 is goed haalbaarquote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De LPG tank is 46/47 netto, bruto rond de 60 liter (wil die beveiliging er eigenlijk af hebben). En mijn benzine tank zo'n 70 liter. In theorie zou ik dus non-stop naar Berlijn kunnen rijden
Nicequote:Op woensdag 27 november 2013 20:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De LPG tank is 46/47 netto, bruto rond de 60 liter (wil die beveiliging er eigenlijk af hebben). En mijn benzine tank zo'n 70 liter. In theorie zou ik dus non-stop naar Berlijn kunnen rijden
ja ?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook niet zuinigje hebt een 1.6 neem ik aan?
wel grappig, hetzelfde resultaat maar iets ander kostenplaatjequote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten kunnen.. 1:20 is goed haalbaar
Ik mocht willen dat ik dat haalquote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten kunnen.. 1:20 is goed haalbaar
Zware voet/hand zekerquote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat ik dat haal
Auto 500km/40L
Motor 180km/13L
Ja, daarom doe ik het ook nooit. Heb er altijd tussen de 10 en 20 liter in zitten. Als het lampje gaat branden gooi ik er weer 10 liter bij. Moet er namelijk wel de eerste km op rijdenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Alleen als je die 70L benzinetank weer volmoet gooien moet je huilen
Hij rijdt hybride hequote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auto 500km/40L
Motor 180km/13L
Begin van het jaar 950km gehaald op 1 tank.. Toch ff kijken of ik nou 45 of 50 heb..quote:Op woensdag 27 november 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auto 500km/40L
Motor 180km/13L
Ja beetje wel, ik hou niet van meesukkelen in het verkeer. Als je iets harder rijdt dan de rest ben je ook alerter, ik wel tenminste.quote:
Mja. Aan de andere kant vergeet je dat sneller te pauzeren na een uur of 2quote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, daarom doe ik het ook nooit. Heb er altijd tussen de 10 en 20 liter in zitten. Als het lampje gaat branden gooi ik er weer 10 liter bij. Moet er namelijk wel de eerste km op rijdenAls ik echt snel, ver door moet rijden zou ik em wel vol gooien denk ik trouwens. Deed ik in het verleden ook wanneer ik naar Italie ging oid.
Nicequote:Op woensdag 27 november 2013 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Begin van het jaar 950km gehaald op 1 tank.. Toch ff kijken of ik nou 45 of 50 heb..
Ik pauzeer sowieso maar om de 3-4uquote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja. Aan de andere kant vergeet je dat sneller te pauzeren na een uur of 2
Ik heb nog nooit zuiniger gereden dan 1 op 11 met een benzine autoquote:Op woensdag 27 november 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know. Met mijn vorige motor haalde ik het met gemak trouwens
Groot gelijk, als het verkeer gaat sukkelen, ga ik andere dingen doenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja beetje wel, ik hou niet van meesukkelen in het verkeer. Als je iets harder rijdt dan de rest ben je ook alerter, ik wel tenminste.
Mja dan nog. Als je moet tanken dan word je wel verplicht om te pauzerenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik pauzeer sowieso maar om de 3-4u
[..]
Ik heb nog nooit zuiniger gereden dan 1 op 11 met een benzine auto
Zoals?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Groot gelijk, als het verkeer gaat sukkelen, ga ik andere dingen doen
Ik rij nu tussen de 1 op 6 en 1 op 8quote:Op woensdag 27 november 2013 21:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dan nog. Als je moet tanken dan word je wel verplicht om te pauzeren.
Gheghe das niet echt zuinig
appjes lezenquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon zn trainingspak staat mij echt veel beter dan het hem staat
Ik zou het niet weten?? kan maar zo hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon zn trainingspak staat mij echt veel beter dan het hem staat
Krijg je met zoveel plastic eraanquote:Op woensdag 27 november 2013 21:07 schreef S95Sedan het volgende:
1:12 rijdt dat ding van mij ongeveer. meer snelweg, minder met een zware voet
Ja echt!!quote:
Mwa voor een blokje van 18jaar oud valt het mee. 1.5 vtec-e zijn wel een stuk zuiniger. 1:14-18.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Krijg je met zoveel plastic eraan![]()
Had bij jouw auto toch ook wel wat zuinigere motor verwacht, ik bedoel, de auto weeg minder dan 1000kg toch?
Straks trek die ook jou kleding aanquote:Op woensdag 27 november 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!!
Y.: oh shit, jij past mijn kleding, nu moet ik mijn kast wel op slot gaan doen en de sleutel meenemen!
Ik:
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt!!
Y.: oh shit, jij past mijn kleding, nu moet ik mijn kast wel op slot gaan doen en de sleutel meenemen!
Ik:
Super zuinige lease dieselquote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef muhahaha het volgende:
Ik haal meestal de 750km op 1 tank, als ik mijn cruise control op 90/100 zet dan haal ik de 1000.
Ecopruttel VW toch?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:14 schreef muhahaha het volgende:
Ik haal meestal de 750km op 1 tank, als ik mijn cruise control op 90/100 zet dan haal ik de 1000.
quote:
Trust me.... I smell gooooodquote:Op woensdag 27 november 2013 21:17 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Snif snifjammer geen geur pc
Had niet anders verwacht van een Ladyquote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Trust me.... I smell goooood![]()
Rituals![]()
Past hij al, wil hij alleen niet aanquote:Op woensdag 27 november 2013 21:13 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Straks trek die ook jou kleding aanhaha
Leuk tochquote:
Ja kleintjes worden groot hequote:Op woensdag 27 november 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Past hij al, wil hij alleen niet aan
[..]
Leuk toch
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:19 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht van een Lady
Wel lekkere? Anders wegtiefenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
Tering, er stonden echt nog 3 flessen douchegel en 3 flessen shampoo in het voorraadkastje hier
Laat me raden dochter en vrouw gedoucht???quote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
Tering, er stonden echt nog 3 flessen douchegel en 3 flessen shampoo in het voorraadkastje hier
Hmm zo'n verbruik zou ik echt niet willen hebbenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik rij nu tussen de 1 op 6 en 1 op 8![]()
Klopt, met alleen LPG zou ik rond de 3u moeten stoppen en dan zoeken naar een tankstation
Hmm dat is normaal gesproken niet echt bevordelijk voor je rijgedragquote:Op woensdag 27 november 2013 21:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
appjes lezenbellen, adres opzoeken waar ik heen moet en evt in de navigatie invoeren als ik dat niet al had gedaan. Eten, drinken, naar de natuur langs de kant van de weg kijken, etc.
Wie wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm zo'n verbruik zou ik echt niet willen hebben.
Natuurlijkquote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel lekkere? Anders wegtiefen
Dochter en vrouw? God no thanksquote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Laat me raden dochter en vrouw gedoucht???
Peu vindt het blijkbaar acceptabelquote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie wel.
Vind het zo een zonde.
Ah, de kever is aangeschaft?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:24 schreef twi het volgende:
Ik kan je vertellen, Beetles rijden niet zo goed op papier.
Mja als je er tegen kan. Gewoon gebruiken danquote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NatuurlijkGeen Rituals, maar toch.
Ik wist het van te voren, is een bewuste keuze geweest. Je moet er wat voor over hebben om zo lekker te rijdenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm zo'n verbruik zou ik echt niet willen hebben.
Ik weet hetquote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat is normaal gesproken niet echt bevordelijk voor je rijgedrag
Waarom? Ik rijd op LPG, incl de zware wegenbelasting vermoed ik dat mijn KM-kostprijs nog steeds onder het gemiddelde ligtquote:Op woensdag 27 november 2013 21:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie wel.
Vind het zo een zonde.
Dat is gewoon een excuus om dure shampoo en zeep te gebruikenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als je er tegen kan. Gewoon gebruiken dan![]()
Ik kan lang niet overal tegen
Ja ik kan er toch ook niks aan doenquote:
geld moet rollenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is gewoon een excuus om dure shampoo en zeep te gebruiken
daarom maak ik ook meestal propjes van mijn briefgeldquote:
Mooi welquote:
Yup, vermoedelijk ook gelijk de eerste boete, door rood licht. Dus daar gaan weer drie volle tanksquote:Op woensdag 27 november 2013 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, de kever is aangeschaft?
Toch wel weer prettig, een auto hebben.
Chick!!quote:
Tsk tsk slecht dit. Hadden jullie zo een haast om de nieuwe telg aan anderen te laten zien?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, vermoedelijk ook gelijk de eerste boete, door rood licht. Dus daar gaan weer drie volle tanks
Ik ook niet, vooral bij shampoo.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja als je er tegen kan. Gewoon gebruiken dan![]()
Ik kan lang niet overal tegen
De roverheidquote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef twi het volgende:
[..]
Yup, vermoedelijk ook gelijk de eerste boete, door rood licht. Dus daar gaan weer drie volle tanks
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daarom maak ik ook meestal propjes van mijn briefgeld
Wel hequote:
trut!!quote:
Die 6 miljard moet ergens vandaan komen.quote:
+1quote:Op woensdag 27 november 2013 21:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ook niet, vooral bij shampoo.
Nee, ik was door het verkeer in een kuthumeur, wilde oranje halen en zag ineens een flitspaal staan. Helaas. We zien 'm wel op de mat verschijnen. 220 euroquote:Op woensdag 27 november 2013 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tsk tsk slecht dit. Hadden jullie zo een haast om de nieuwe telg aan anderen te laten zien?
en omdat ik het altijd in mn losgeldvakje propquote:
Goed begin wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik was door het verkeer in een kuthumeur, wilde oranje halen en zag ineens een flitspaal staan. Helaas. We zien 'm wel op de mat verschijnen. 220 euro
ja hoi, jou ken ik niet. Stel jezelf eens braaf voor?quote:
Flitsmeister op je telefoon installerenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik was door het verkeer in een kuthumeur, wilde oranje halen en zag ineens een flitspaal staan. Helaas. We zien 'm wel op de mat verschijnen. 220 euro
Ik heb echt een hekel aan los geldquote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en omdat ik het altijd in mn losgeldvakje prop
Ze zouden eens wat minder geld rond moeten pompen. Daar gaat al miljarden inzitten.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die 6 miljard moet ergens vandaan komen.
ik aan het einde van de week/maand nietquote:Op woensdag 27 november 2013 21:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan los geld
Had m'n carkit er nog niet ingehangen. Ga ik zo even pakken, zodat ik die vanaf morgenochtend wel heb.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Flitsmeister op je telefoon installerenbespaart mij honderden euro's per maand
Dat doe ik dan weer niet.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en omdat ik het altijd in mn losgeldvakje prop
Ik heb nu de test versie voor Android en ik kan vertellen, die is echt nog weer een stuk beter dan de huidigequote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Had m'n carkit er nog niet ingehangen. Ga ik zo even pakken, zodat ik die vanaf morgenochtend wel heb.
Geen econoom maar ik weet niet of het wel anders kan.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze zouden eens wat minder geld rond moeten pompen. Daar gaat al miljarden inzitten.
De rente op leningen alleen al zijn absurd.
Ach, dan maken we alle boetes en accijnzen gewoon dubbel zo hoog.
Daar heb ik geen last van gelukkigquote:Op woensdag 27 november 2013 21:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik aan het einde van de week/maand niet
Had je nou al antwoord gegeven wat voor lijstje je om de zoen wil?quote:
Wanneer komt kat nummer 3 eigenlijk, twitje?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef twi het volgende:
[..]
Had m'n carkit er nog niet ingehangen. Ga ik zo even pakken, zodat ik die vanaf morgenochtend wel heb.
ik wel, want anders kan ik vaak als de rekeningen afgeschreven zijn geen boodschappen meer doenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet.
Maar ik heb ook nooit echt geld in mijn portemonnee zitten.
Ik pin meestal
Creditcardhouder ftwquote:Op woensdag 27 november 2013 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet.
Maar ik heb ook nooit echt geld in mijn portemonnee zitten.
Ik pin meestal
komt nog welquote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van gelukkig
Natuurlijk kan het anders. De kosten die de Nederlandse overheid maakt de laatste jaren slaan helemaal nergens op.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen econoom maar ik weet niet of het wel anders kan.
vast niet. Zilver en kitsch.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had je nou al antwoord gegeven wat voor lijstje je om de zoen wil?
Aanstaande zondag gaan we 'm ophalen als het goed is. Toen ik vanmiddag hoorde dat kat nummer 1 pontificaal op de handdoek die nog op de grond in de gang lag aan het plassen was, dacht ik even "laat maar zitten die 3e kat". Maarja, het is Mika hè? Die kan ik niet zomaar in de steek laten, mijn oude maatje.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer komt kat nummer 3 eigenlijk, twitje?
ai....quote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wel, want anders kan ik vaak als de rekeningen afgeschreven zijn geen boodschappen meer doen
Zelfs na het inrichten van je nieuwe huisje niet? Netjes.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van gelukkig
Vreemd, dat idee had ik alquote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vast niet. Zilver en kitsch.
En je denkt dat het met dit zooitje ongeregeld veranderd?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het anders. De kosten die de Nederlandse overheid maakt de laatste jaren slaan helemaal nergens op.
het leven is duur op jezelf hoorquote:
Helaas gaat dat niet snel veranderen met die club onbenullen in Den Haagquote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het anders. De kosten die de Nederlandse overheid maakt de laatste jaren slaan helemaal nergens op.
hij komt op mn slaapkamer heb ik beslotenquote:
en toch kan ik er nog slechter tegen als er geen enkele vorm van jaloezie isquote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan echt heel slecht tegen jaloezie
Whats up?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi, even kijken of ik er een camera in kan verstoppenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij komt op mn slaapkamer heb ik besloten
van jezelf of dat van een anderquote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Nope gelukkig niet. Nou had ik ook wel een hoop gespaard, want een jaar fulltime werkennen thuis wonen tikt lekker aan. En ik had nog wat spaargeld van mn opa en oma.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs na het inrichten van je nieuwe huisje niet? Netjes.
Ik heb nog wat grote uitgaven dus mag nog even zuinig aan doen de komende tijd.
dat is het fijne van een onregelmatig loon wat iedere week komt ipv een vast bedrag iedere maand..quote:
Ik snap je!!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch kan ik er nog slechter tegen als er geen enkele vorm van jaloezie is
daar gebeuren dingen die jij heul niet wil zienquote:Op woensdag 27 november 2013 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi, even kijken of ik er een camera in kan verstoppen
Klopt nog niet gedaan Ik ben Ronnie, getrouwd en dochter van 15quote:Op woensdag 27 november 2013 21:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja hoi, jou ken ik niet. Stel jezelf eens braaf voor?
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het leven is duur op jezelf hoor
Dat lijkt me ook ruk jaquote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is het fijne van een onregelmatig loon wat iedere week komt ipv een vast bedrag iedere maand..
begrijpelijk, maar die heb ik je dan ook gisteren aan de telefoon al uitgelegdquote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik snap je!!
Neemt niet weg dat de jaloezie waar ik nu mee te maken heb ervoor zorgt dat ik aan het afknappen ben
Ik ervoer het zelf een paar weken terug voor het eerst. Dat vond ik al een ramp, heb me daar ook snel overheen gezet,quote:Op woensdag 27 november 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van jezelf of dat van een ander
Welkomquote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Klopt nog niet gedaan Ik ben Ronnie, getrouwd en dochter van 15
Begrijpelijk. Niemand neemt het je kwalijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:40 schreef twi het volgende:
[..]
Aanstaande zondag gaan we 'm ophalen als het goed is. Toen ik vanmiddag hoorde dat kat nummer 1 pontificaal op de handdoek die nog op de grond in de gang lag aan het plassen was, dacht ik even "laat maar zitten die 3e kat". Maarja, het is Mika hè? Die kan ik niet zomaar in de steek laten, mijn oude maatje.
Het zijn niet zozeer de mensen, maar wel het systeem. EN het systeem gaat niet veranderen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En je denkt dat het met dit zooitje ongeregeld veranderd?
Zie hierboven.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas gaat dat niet snel veranderen met die club onbenullen in Den Haag
Ja, leuk die dochter van 15 maar dat zegt niks over jou.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Ik kan het vast wel verkopen aan de amateurafdeling van Kim Holland ofzoquote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar gebeuren dingen die jij heul niet wil zien
Waar woon je?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
beter denk ik niet, mijn werk is geweldig leuk. Beter betaald zeker welquote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
No offence maar ik denk wel dat ik een betere baan heb dan jij
Kan je het niet per 2/4 weken of maand uit laten betalen?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is het fijne van een onregelmatig loon wat iedere week komt ipv een vast bedrag iedere maand..
ik wou je al roepenquote:
Nee, en ondanks dat ik Mika vaak een hij noem is het een zij, dus dat komt wel goed. We gaan wel goed stofzuigen en mieteren ze naar buiten of naar beneden ofzoquote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Begrijpelijk. Niemand neemt het je kwalijk.
Heeft hij de andere katten al eens ontmoet?
Al over gehad huppel?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ervoer het zelf een paar weken terug voor het eerst. Dat vond ik al een ramp, heb me daar ook snel overheen gezet,
'Hij' is jaloers en ik kan daar niet mee omgaan.
Over de ruk van dat systeem worden mensen rijk he dus niet zo raarquote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het zijn niet zozeer de mensen, maar wel het systeem. EN het systeem gaat niet veranderen.
[..]
Zie hierboven.
No offence maar je gebrek aan sociaal leven zal ook zorgen dat je meer geld over houdt.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
No offence maar ik denk wel dat ik een betere baan heb dan jij
En dat komt omdat mensen niet veranderen. Uiteindelijk is het onze eigen schuldquote:Op woensdag 27 november 2013 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Het zijn niet zozeer de mensen, maar wel het systeem. EN het systeem gaat niet veranderen.
[..]
Zie hierboven.
Geen idee of dat er is. In sommige subfora wel geloof ikquote:Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
dank jeIk zocht gisteren al naar een topic om je voor te stellen maar zo kan ook
Mja werk zelf is totaal niet te vergelijkenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
beter denk ik niet, mijn werk is geweldig leuk. Beter betaald zeker wel
Waarover? Zijn jaloezie? Ja, ik probeer hem duidelijk te maken dat ie dan aan mij een verkeerde heeft. Ik flirt graag, ik heb bijna alleen maar mannelijke vrienden en ik ben met die vrienden heel open over alles.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Al over gehad huppel?
[..]
Over de ruk van dat systeem worden mensen rijk he dus niet zo raar
Helaas wel ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
No offence maar je gebrek aan sociaal leven zal ook zorgen dat je meer geld over houdt.
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie vergelijken appels met peren...
Handig toch juist, vrienden kosten alleen maar geld.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
No offence maar je gebrek aan sociaal leven zal ook zorgen dat je meer geld over houdt.
is het ook zekerquote:
Ben jij die serieverkrachter?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Provincie Utrechtnog meer?? haha
nee, want dan moet ik sowieso eerst 3 weken minimaal zonder loon zitten. Dat komt niet goedquote:Op woensdag 27 november 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je het niet per 2/4 weken of maand uit laten betalen?
Maar dan is onregelmatig nog steeds ruk
Ik bedoel het niet slecht hoor, echt niet.quote:
En voor sommigen heb ik dat echt wel overquote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Handig toch juist, vrienden kosten alleen maar geld.
Nee zou niet durfenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij die serieverkrachter?
Gelukkig zijn er nog zoveel dingen waar je geld aan kunt verkwistenquote:
Handig? Ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Handig toch juist, vrienden kosten alleen maar geld.
durvenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Nee zou niet durfendiegene zou ik ook effe bij zn ballen grijpen
Dat zou ik nou typisch niet durven bij een serieverkrachter.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Nee zou niet durfendiegene zou ik ook effe bij zn ballen grijpen
provincie.. Serieus?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Provincie Utrechtnog meer?? haha
Goed punt. Dat is ook niet echt wat neequote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, want dan moet ik sowieso eerst 3 weken minimaal zonder loon zitten. Dat komt niet goed
Zal gewoon tijd overheen gaan. Denk ook niet dat je moet verwachten dat het van hem van de ene op de andere dag over is. Gewoon goed over blijven praten en achterliggende dingen zoeken.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarover? Zijn jaloezie? Ja, ik probeer hem duidelijk te maken dat ie dan aan mij een verkeerde heeft. Ik flirt graag, ik heb bijna alleen maar mannelijke vrienden en ik ben met die vrienden heel open over alles.
Als hij echt met mij verder wil gaat hij het heel moeilijk krijgen
Ja echt die hele vergelijking slaat nergens opquote:
ik welquote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zou ik nou typisch niet durven bij een serieverkrachter.
Nog even en je bent een old crazy catman. Hou het wel bij 3 he?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, en ondanks dat ik Mika vaak een hij noem is het een zij, dus dat komt wel goed. We gaan wel goed stofzuigen en mieteren ze naar buiten of naar beneden ofzo
Mensen veranderen wel, kijk maar naar de sentimenten omtrent immigratie en moslims.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat komt omdat mensen niet veranderen. Uiteindelijk is het onze eigen schuld
Maar slechts voor sommigenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet slecht hoor, echt niet.
Ik hoop alleen dat jij je niet verkijkt op de dingen. Op jezelf wonen is gewoon duur.
[..]
En voor sommigen heb ik dat echt wel over
Er was laatst een debat filmpje dat ging ook over vergelijken. Ik heb me rot gelachenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal gewoon tijd overheen gaan. Denk ook niet dat je moet verwachten dat het van hem van de ene op de andere dag over is. Gewoon goed over blijven praten en achterliggende dingen zoeken.
[..]
Ja echt die hele vergelijking slaat nergens op
Mjah nou ik word er gek van!!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal gewoon tijd overheen gaan. Denk ook niet dat je moet verwachten dat het van hem van de ene op de andere dag over is. Gewoon goed over blijven praten en achterliggende dingen zoeken.
[..]
Ja echt die hele vergelijking slaat nergens op
Weet ik wel hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet slecht hoor, echt niet.
Ik hoop alleen dat jij je niet verkijkt op de dingen. Op jezelf wonen is gewoon duur.
[..]
En voor sommigen heb ik dat echt wel over
Je hebt hier toch wel wat vrienden? Of via voetbal? Via iets anders?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Handig? Ja.
Leuk? Nee, geen ruk aan.
Ik heb echt nu al trek in hutspot!!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Maar slechts voor sommigen![]()
Oma had het alweer over de hutspot
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Als die meet er idd gaat komen in januari dan zou ik het wel heel tof vinden als jullie allemaal een cadeautje meenemen!! Ik wil graag kadobonnen van www.tattoomario.nl![]()
Ach zolang wij niet inkomsten aan uitgaven aanpassen zal er op economisch gebied niets veranderen. Wij als burgers en de overheidquote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog even en je bent een old crazy catman. Hou het wel bij 3 he?
[..]
Mensen veranderen wel, kijk maar naar de sentimenten omtrent immigratie en moslims.
Als je 20 jaar geleden zei wat een PvdA politicus nu zegt, werd je verketterd voor racisme.
Ja Doeiquote:Op woensdag 27 november 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Als die meet er idd gaat komen in januari dan zou ik het wel heel tof vinden als jullie allemaal een cadeautje meenemen!! Ik wil graag kadobonnen van www.tattoomario.nl![]()
Weet ik ook welquote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik wel hoor. En ik heb uiteraard het een en ander uitgezocht. Ik ben geen type die van 3 euro zakgeld op zzichzelf wil, maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet
quote:
Ik kon het toch proberenquote:
ik had niet veel geld meer toen ik op mezelf ging.. Was alles al kwijt aan de lasten van mijn eerdere woningen en gebrek aan werkquote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik wel hoor. En ik heb uiteraard het een en ander uitgezocht. Ik ben geen type die van 3 euro zakgeld op zzichzelf wil, maar ik denk dat je dat zelf ook wel weet
na die van oma wil je nooit geen andere meerquote:Op woensdag 27 november 2013 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt nu al trek in hutspot!!
Ja begrijpelijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah nou ik word er gek van!!
Als hij hoort dat ik op pad ga krijg ik meteen vragen over met wie, waar, waarom, hoe, en of er seks zal plaatsvinden.![]()
Net op tv ook, over dat alcohol op 16e > 18equote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er was laatst een debat filmpje dat ging ook over vergelijken. Ik heb me rot gelachen
Ik heb mijn ex gedumpt vanwege zijn jaloerse gedrag!!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk.
Hoewel het niet wegneemt dat je ook kan zeggen zus en zo als dat voor hem het gevoel wegneemt. Sowieso is het ook logisch als hij je leuk vindt toch lijkt me.
[..]
Net op tv ook, over dat alcohol op 16e > 18e
Om moe van te worden.
Van mij moet je niks verwachten. Je weet dat ik zelf ook te graag wilquote:
Zal ik een tupperwarebak meenemen zodat ik ook hutspot mee naar huis kan nemenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na die van oma wil je nooit geen andere meer
Van jou verwacht ik juist heel veelquote:Op woensdag 27 november 2013 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Van mij moet je niks verwachten. Je weet dat ik zelf ook te graag wil![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik een tupperwarebak meenemen zodat ik ook hutspot mee naar huis kan nemen
boohhhhh en dan opbakkenquote:Op woensdag 27 november 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik een tupperwarebak meenemen zodat ik ook hutspot mee naar huis kan nemen
Ja maar via hier is natuurlijk wel anders dan vrienden in je woonplaats of in de buurt daarvan. Daar wip je zo even langs en dat doe je toch niet zomaar als je verder weg moet.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je hebt hier toch wel wat vrienden? Of via voetbal? Via iets anders?
Hou op!!quote:
Draai het eens om dan, wat als hij het tegenover jou zo zou doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex gedumpt vanwege zijn jaloerse gedrag!!
Ik kan daar heel slecht mee omgaan. Hoe harder je probeert mij te controleren oid hoe harder ik naar een ander ren.
Wait, whut?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Van jou verwacht ik juist heel veel
Niks met mijn suggesties gedaan zeker?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar via hier is natuurlijk wel anders dan vrienden in je woonplaats of in de buurt daarvan. Daar wip je zo even langs en dat doe je toch niet zomaar als je verder weg moet.
Ik voetbal niet meer en ook geen andere sport, dus nee.
Komt wel, en anders maar niet
Ja daar gaat het dus mis!!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Draai het eens om dan, wat als hij het tegenover jou zo zou doen.
Dat is wel vervelend jaquote:Op woensdag 27 november 2013 21:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had niet veel geld meer toen ik op mezelf ging.. Was alles al kwijt aan de lasten van mijn eerdere woningen en gebrek aan werk
Maar met 2ehands meubels kom je een heel eind tot je geld hebt voor nieuwe
Zondag over, maar hij is er al afquote:Op woensdag 27 november 2013 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
Jofu wat is die movember link van je
Of is dat al over.
Dat ligt nu even op zn gat, want ik moest naar Noorwegen en daarna klussen in mn huis. Dan heb ik niet echt zin om s avonds nog weg te gaan. Komt binnenkort wel weerquote:Op woensdag 27 november 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks met mijn suggesties gedaan zeker?
[..]
Ja daar gaat het dus mis!!
Ik heb altijd al een "als je beter kan moet je beter gaan" instelling gehad.
nja, ik heb m gewoon gekregen hoor. Maar het geld wat ik per maand voor mn verwarming en warm water moet betalen vind ik nog steeds absurd. 125,- in mn eentje per maand, gaat toch compleet nergens overquote:Op woensdag 27 november 2013 21:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend ja
Volgens mij kom je tegenwoordig niet eens meer aan een woning als je niet genoeg verdient.
Klopt, heb op een boel dingen toch wel kunnen besparen
Dat lijkt me wat veel ja. Is dat vanuit de woningbouw geregeld of via een gas/water leverancier?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik heb m gewoon gekregen hoor. Maar het geld wat ik per maand voor mn verwarming en warm water moet betalen vind ik nog steeds absurd. 125,- in mn eentje per maand, gaat toch compleet nergens over
Zit er goud in of zo dan??? echt prijzig voor 1 persquote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, ik heb m gewoon gekregen hoor. Maar het geld wat ik per maand voor mn verwarming en warm water moet betalen vind ik nog steeds absurd. 125,- in mn eentje per maand, gaat toch compleet nergens over
Dat wil hij toch nietquote:Op woensdag 27 november 2013 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja daar gaat het dus mis!!
Ik heb altijd al een "als je beter kan moet je beter gaan" instelling gehad.
Eerste jaar hier was ik 150euro kwijt +-quote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh, helaas.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zondag over, maar hij is er al af
Moest voor m'n werk
Dat kan je toch vrij gemakkelijk lager zetten? Al is het wel prettig om aan het eind van het jaar geld terug te krijgen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Beter houdt hij op met jaloers doen anders zijn mijn vlinders echt heel snel wegquote:Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wil hij toch niet
Hij zal alleen niet prettig in z'n vel zitten en tijd nodig hebben. Dus gewoon niet zo miepen en met je vent (blijven) praten erover
vanuit de woningbouw, zit bij de huur in. Gas om te koken moest ik nog ernaast regelen bij een energiemaatschappij.. Nee, want ze weten dat ik alleen woon.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat veel ja. Is dat vanuit de woningbouw geregeld of via een gas/water leverancier?
Gaan ze niet van 2 personen uit?
Zo weining, was je nooit thuis of zo?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wil hij toch niet
Hij zal alleen niet prettig in z'n vel zitten en tijd nodig hebben. Dus gewoon niet zo miepen en met je vent (blijven) praten erover
[..]
Eerste jaar hier was ik 150euro kwijt +-
[..]
Oh, helaas.
Per maand, alleen...quote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zo weining, was je nooit thuis of zo?
Vorige winter heb ik veel verstookt omdat het appartement onder mij niet verhuurd was en de kou door de vloer naar boven trok. Deze winter staat de verwarming een heel stuk minder aan.
ik denk dat ze denken dat ik continu thuis zit met de verwarming en de douche aan ofzoquote:Op woensdag 27 november 2013 22:02 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Zit er goud in of zo dan??? echt prijzig voor 1 pers
Dat doe jij toch ookquote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ze denken dat ik continu thuis zit met de verwarming en de douche aan ofzo
Kunnen ze wel denken bij de woningbouw??quote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik denk dat ze denken dat ik continu thuis zit met de verwarming en de douche aan ofzo
oooooh, ik denk al. Per maand ben ik nu 100 euro kwijt, maar verwacht wel geld terug te krijgen in januari.quote:
nee kan ik dus niet, zit bij de huur en ze zetten hem niet lager.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan je toch vrij gemakkelijk lager zetten? Al is het wel prettig om aan het eind van het jaar geld terug te krijgen natuurlijk.
Dan moet je het maar zien als een leuk spaarpotjequote:Op woensdag 27 november 2013 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee kan ik dus niet, zit bij de huur en ze zetten hem niet lager.![]()
Heb vorige keer ruim 400 teruggehad na een half jaar in de woning te hebben gezeten
ik zit al over mijn eerste jaar heen, maar ze willen hem niet lager afstellenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat wil hij toch niet
[..]
Eerste jaar hier was ik 150euro kwijt +-
[..]
Oh, helaas.
Niet zo miepen!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beter houdt hij op met jaloers doen anders zijn mijn vlinders echt heel snel weg
Gelukkig zijn wij niet meer afhankelijk van de woningbouw, we hadden in de huurwoning ook een ouwe ketel zitten en voordat hij vervangen werdt pffffquote:Op woensdag 27 november 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb dus een nieuwe cv-ketel sinds vandaag!!
Er komt eindelijk echt heet water uit de kraan
Wel vreemd zegquote:Op woensdag 27 november 2013 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
vanuit de woningbouw, zit bij de huur in. Gas om te koken moest ik nog ernaast regelen bij een energiemaatschappij.. Nee, want ze weten dat ik alleen woon.
werdt? Echt?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:08 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn wij niet meer afhankelijk van de woningbouw, we hadden in de huurwoning ook een ouwe ketel zitten en voordat hij vervangen werdt pffff
ja joh. Nee. Ik zit nu te balen dat ik mezelf zo naar de douche moet slepen. Mag vandaag voor de laatste keer deze week downunder scheren want vrijdag weer iplquote:
Hij moet gewoon kappen met jaloers doenquote:
Sommige woningbouw/energieleveranciers zijn gewoon compleet van de pot gerukt met hun tarieven. Gaat nergens meer over tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit al over mijn eerste jaar heen, maar ze willen hem niet lager afstellen
waarmee ik achterstallige betalingen kan doenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet je het maar zien als een leuk spaarpotje
Ouch!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja joh. Nee. Ik zit nu te balen dat ik mezelf zo naar de douche moet slepen. Mag vandaag voor de laatste keer deze week downunder scheren want vrijdag weer ipl
Leer Nederlandsquote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef Ronnie1970 het volgende:
[..]
streep door wat niet van toepassing is![]()
Ja, ben ook de enige in de hele flat met dubbel glas in de slaapkamer. Die overigens niet warm te stoken isquote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sommige woningbouw/energieleveranciers zijn gewoon compleet van de pot gerukt met hun tarieven. Gaat nergens meer over tegenwoordig.
Wel dubbelglas enzo ook?
Die 150/maand wat trouwens zonder kachel aan van de winter.
Nee. Hij kent je toch ook pas kort? komt vanzelf.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij moet gewoon kappen met jaloers doen![]()
Heeft niets met miepen te maken, ik zie jaloezie als een gebrek aan vertrouwen. Nou als er al iemand recht heeft daarop ben ik het wel, hij niet!
Of het wordt alleen maar ergerquote:Op woensdag 27 november 2013 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee. Hij kent je toch ook pas kort? komt vanzelf.
fuck yeah. Zit nu al te bibberen. Pijn is fijn, maar het gevoel van een brandend stuk ijzer op je flamoezel is echt niet opwindendquote:
zaterdag moet het werken hierquote:Op woensdag 27 november 2013 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh ja GvsE!!
We zijn uitgenodigd om vrijdag te gaan stappen hier in Gorinchem
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fuck yeah. Zit nu al te bibberen. Pijn is fijn, maar het gevoel van een brandend stuk ijzer op je flamoezel is echt niet opwindend
Jammer hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zaterdag moet het werken hier
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen
Kusje op?quote:
sowieso want werken op een zaterdag. Maar wie heeft er zoveel lef?quote:
Timoquote:Op woensdag 27 november 2013 22:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sowieso want werken op een zaterdag. Maar wie heeft er zoveel lef?
quote:
doet dat zeer?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja joh. Nee. Ik zit nu te balen dat ik mezelf zo naar de douche moet slepen. Mag vandaag voor de laatste keer deze week downunder scheren want vrijdag weer ipl
die klapkut denkt nog steeds kans te maken?quote:
Lek en ipl dingus.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat wil je nu echt niet
![]()
Oh kut
Ohquote:Op woensdag 27 november 2013 22:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
fuck yeah. Zit nu al te bibberen. Pijn is fijn, maar het gevoel van een brandend stuk ijzer op je flamoezel is echt niet opwindend
zeer is een understatement. Ik sprong zowat de lucht in bij elke flitsquote:
Ik was vorige keer met hem wezen stappen, supergezellige avond gehad.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die klapkut denkt nog steeds kans te maken?
Dan is alles nog veel gevoeliger. Ik ga huilen denk ikquote:
zin, ja. Tijd, nee. Stom werk.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was vorige keer met hem wezen stappen, supergezellige avond gehad.
Hij heeft dit weekend weer de kids niet dus vroeg of wij zin hadden om mee te gaan
De joyquote:Op woensdag 27 november 2013 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zeer is een understatement. Ik sprong zowat de lucht in bij elke flits![]()
En nog geen idee, heb er pas 1/6 gehad..
Zeker geen bezoekje van scharrel dit weekend?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan is alles nog veel gevoeliger. Ik ga huilen denk ik
Grrquote:Op woensdag 27 november 2013 22:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zin, ja. Tijd, nee. Stom werk.
Leuk dat soort dingen inderdaadquote:Op woensdag 27 november 2013 22:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ben ook de enige in de hele flat met dubbel glas in de slaapkamer. Die overigens niet warm te stoken is
nee valt mee, heb m via vakantieveilingen.. Was iets van 31 euro kwijt ofzoquote:
Oh nicequote:Op woensdag 27 november 2013 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee valt mee, heb m via vakantieveilingen.. Was iets van 31 euro kwijt ofzo
nee.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeker geen bezoekje van scharrel dit weekend?
Ik laat echt de hutspot niet schieten voor je scharrel hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.![]()
En ik moet echt goed geneukt worden eigenlijk, maar de komende weken geen tijd voor
Vakantie? Waar ga je heen?quote:
ik heb de woningbouw er nog niet eens over gebeld.. De woonkamer valt mee, maar mn gang, badkamer, slaapkamer en washok, daar vriest het onderhandquote:Op woensdag 27 november 2013 22:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk dat soort dingen inderdaad
Ze weten ook niet waardoor het komt dan?
Net een iglo!!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb de woningbouw er nog niet eens over gebeld.. De woonkamer valt mee, maar mn gang, badkamer, slaapkamer en washok, daar vriest het onderhandvraag maar aan hups
ja, dus als het werkt wil ik ook mn oksels doenquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee valt mee, heb m via vakantieveilingen.. Was iets van 31 euro kwijt ofzo
Gemeen hoor!!quote:
snap ik. Ik zou ook niet weten hoe ik het aan oma uit zou moeten leggen. Oma. Je doet je eigen kerststallen maar want ik moet neuken.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik laat echt de hutspot niet schieten voor je scharrel hoor
quote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snap ik. Ik zou ook niet weten hoe ik het aan oma uit zou moeten leggen. Oma. Je doet je eigen kerststallen maar want ik moet neuken.
van die aluminium dingen achter je verwarming plaatsen misschien helpt dat.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb de woningbouw er nog niet eens over gebeld.. De woonkamer valt mee, maar mn gang, badkamer, slaapkamer en washok, daar vriest het onderhandvraag maar aan hups
ja, het is net een vakantie van 5 minuten naar een marteloordquote:
maar zodra het kan, kan ie daarna slachtofferhulp bellen omdat zn piemel eraf ligt.quote:
Whahahaquote:Op woensdag 27 november 2013 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar zodra het kan, kan ie daarna slachtofferhulp bellen omdat zn piemel eraf ligt.
En dikke gordijnen voor (buiten) deuren en ramen. Wel zo dat ze goed aansluiten op de muur rondom de deur/raam.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van die aluminium dingen achter je verwarming plaatsen misschien helpt dat.
Soort van isolatie
Whahaha!!quote:Op woensdag 27 november 2013 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar zodra het kan, kan ie daarna slachtofferhulp bellen omdat zn piemel eraf ligt.
Alleen dan zonder pinguïns en ijsberenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als de warmte niet blijft hangen kan je stoken wat je wilquote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soort van isolatie
Zullen vast ergere landen zijn om heen te moeten dan datquote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, het is net een vakantie van 5 minuten naar een marteloord
nee, heb besloten dat ik gewoon in mn vrieshok slaap, de badkamer is nog wel te verwarmen gelukkig.. Slaap nu ook nog steeds onder mn zomerdekbed omdat ik anders doodvries in de winterquote:Op woensdag 27 november 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soort van isolatie
Gordijnen zijn dan wel weer prijzigquote:Op woensdag 27 november 2013 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dikke gordijnen voor (buiten) deuren en ramen. Wel zo dat ze goed aansluiten op de muur rondom de deur/raam.
Met flanellen hoeslakenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, heb besloten dat ik gewoon in mn vrieshok slaap, de badkamer is nog wel te verwarmen gelukkig.. Slaap nu ook nog steeds onder mn zomerdekbed omdat ik anders doodvries in de winter
Het was goed bedoeld hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen dan zonder pinguïns en ijsberen
[..]
Als de warmte niet blijft hangen kan je stoken wat je wil
Dan helpen die dingen ook niet.
[..]
Zullen vast ergere landen zijn om heen te moeten dan dat
Goedkope stof van de market tegen de muur/plafond plakken/timmerenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gordijnen zijn dan wel weer prijzig
verwarming zit tegen de buitenwanden aan, een gordijn ervoor hangen werkt dus nietquote:Op woensdag 27 november 2013 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dikke gordijnen voor (buiten) deuren en ramen. Wel zo dat ze goed aansluiten op de muur rondom de deur/raam.
Hoeveel C is het binnen dan? Want hier hoef ik niet eens te stoken en is het door warmte van buren al 22C (Thank god)quote:Op woensdag 27 november 2013 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, heb besloten dat ik gewoon in mn vrieshok slaap, de badkamer is nog wel te verwarmen gelukkig.. Slaap nu ook nog steeds onder mn zomerdekbed omdat ik anders doodvries in de winter
I knowquote:
slechts een kip en een varkenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alleen dan zonder pinguïns en ijsberen
[..]
Als de warmte niet blijft hangen kan je stoken wat je wil
Dan helpen die dingen ook niet.
[..]
Zullen vast ergere landen zijn om heen te moeten dan dat
geen idee, ik heb geen thermometer. Ik jat van de week die van het werk wel ff meequote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeveel C is het binnen dan? Want hier hoef ik niet eens te stoken en is het door warmte van buren al 22C (Thank god)
[..]
I know![]()
luxaflex doen niks qua isolatie.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verwarming zit tegen de buitenwanden aan, een gordijn ervoor hangen werkt dus niet
Heb overigens wel gordijnen op mn slaapkamer en luxaflex. En in de woonkamer ook
heerlijk he?quote:
Geen cv? Gaskachel?quote:Op woensdag 27 november 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee, ik heb geen thermometer. Ik jat van de week die van het werk wel ff mee
Bij mij is het zonder stoken 's nachts zo'n 17 graden, overdag zo'n 18-19, dus stook heel ietsjes bij 's avonds.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoeveel C is het binnen dan? Want hier hoef ik niet eens te stoken en is het door warmte van buren al 22C (Thank god)
[..]
I know![]()
in mijn slaapkamer hangen gordijnen tot aan de grond die zelden tot nooit open zijn. Voor het raam zelf hangen luxaflex, altijd dicht ivm gluurburen, dus dat zou ook nog voor extra isolatie moeten zorgen. Helaas blijft het ijskoudquote:Op woensdag 27 november 2013 22:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
luxaflex doen niks qua isolatie.
Het gaat erom dat de lucht tussen het gordijn en het raam of de deur niet (makkelijk) weg kan en dus stil gaat staan. Dat is hoe isolatie werkt, is niks anders dan het stil zetten van lucht in een kamer tussen de kou en de warmte.
Dus het is belangrijk dat het van boven tot onder en links tot rechts aansluit. Evt achter de verwarming langs, of tot op de vensterbank.
heb geen kastje aan de muur, ik heb alleen draaiknoppen op de verwarmingquote:Op woensdag 27 november 2013 22:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen cv? Gaskachel?
Dat kastje aan de muur.
Luxaflex is gelijk aan niks qua isolatiequote:Op woensdag 27 november 2013 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
in mijn slaapkamer hangen gordijnen tot aan de grond die zelden tot nooit open zijn. Voor het raam zelf hangen luxaflex, altijd dicht ivm gluurburen, dus dat zou ook nog voor extra isolatie moeten zorgen. Helaas blijft het ijskoud
Dat kan je gewoon instellen door erheen te slepenquote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Argh. Waarom snapt Google Maps niet dat ik via de Ferry van Duinkerken naar Dover wil, en niet met de Trein via Calais
weet ik veel. Bloemetjesgordijnen die bij een oma mooi zouden staan.quote:Op woensdag 27 november 2013 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Luxaflex is gelijk aan niks qua isolatieWat voor een gordijnen zijn het? Fluweel is het beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |