quote:Op woensdag 27 november 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Precies in dezelfde seconde.
Wij begrijpen wat er mist op dit forum, GGMM.
Kool, Kiks.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koeman zal wel vaak 'Mansjester' zeggen.
Joenaitet?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koeman zal wel vaak 'Mansjester' zeggen.
Alleen nog in het weekend.quote:
Mijn OP was mooier dan die van GGMM.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Die laat het weer aardig afweten idd. Hij had ook vast een veel mooiere OP gemaakt.
Had je vlotter moeten zijn. En ik dacht: Stijn maakt er vast wel eentje.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn OP was mooier dan die van GGMM.
Ik was precies even snel.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Had je vlotter moeten zijn. En ik dacht: Stijn maakt er vast wel eentje.
Jullie kunnen elkaars gedachten lezenquote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was precies even snel.
Mijn OP is informatiever.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn OP was mooier dan die van GGMM.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Leverkusen: Leno, Spahić, Toprak, Donati, Reinartz, Rolfes, Bender, Can, Castro, Son Heung-Min, Kiessling
SUBS: Lomb, Stafylidis, Wollscheid, Hegeler, Kohr, Derdiyok, Kruse.
Manchester United: De Gea, Evra, Jones, Ferdinand, Evans, Smalling, Giggs, Nani, Valencia, Kagawa, Rooney
SUBS: Lindegaard, Büttner, Anderson, Young, Cleverley, Hernández, Welbeck.
Match Center: http://www.uefa.com/uefac(...)sion=2&match=2011823
20:45 op ZDF en Nederland 3.
Ja, sluit maar af.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef DeLuna het volgende:
Is dit het topic? Nober opende er ook een
4 minuten later ja.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:17 schreef DeLuna het volgende:
Is dit het topic? Nober opende er ook een
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen nog in het weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |