Nu ga ik er op letten ja, ik snap wel een beetje wat je bedoeltquote:Op woensdag 27 november 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Let maar op, met haar gezicht, handen, lachje.
Je was me voor.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Ze is wel een beetje een mongooltje, doet me denken aan Kloontje het reuzenkind, maar ziet er wel goed uit.
Ze zegt dat al 20 jaar en haar muziek is er niet beter van gewordenquote:
En Waylon niet dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 19:59 schreef Mani89 het volgende:
Ilse is volgensmij verstandelijk beperkt.
Haten op Ilsequote:Op woensdag 27 november 2013 19:59 schreef Mani89 het volgende:
Ilse is volgensmij verstandelijk beperkt.
Helaas niet, op het begin was ze wel ok.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ze zegt dat al 20 jaar en haar muziek is er niet beter van geworden
Vind jij haar zo geweldig?quote:Op woensdag 27 november 2013 20:00 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Haten op Ilse![]()
Ga maar weer lachen om Gijp-josti
Ik vind haar ook niet lelijk, maar ik erger me rot aan haar.quote:
Goedkoper vooral. En er is altijd een geldig excuus om naar Nashville te gaanquote:
Niet qua muziek, ze lijkt me gewoon een aardig iemandquote:Op woensdag 27 november 2013 20:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind jij haar zo geweldig?
Dat welquote:Op woensdag 27 november 2013 20:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Niet qua muziek, ze lijkt me gewoon een aardig iemand
Net als DO werden ze geïntroduceerd alsof ze al in de Usa waren doorgebroken....quote:Op woensdag 27 november 2013 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas niet, op het begin was ze wel ok.
Minderwaardigheidscomplex mbt tot Almelo.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom moet ilse er altijd bij zeggen dat het in america is opgenomen...
Je moet juist iets licht electronisch en dansbaar hebben, zoals de winnaressen van afgelopen 2, 3 jaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
nee niet zoiets... doe dan iets vlots.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |