linkquote:Was sind die Höhepunkte?
Rhein: Natürlich die Deutschland-Tour mit Köln, darauf freuen wir uns total. Ansonsten spielen wir dieses Jahr noch in London, nächstes Jahr in New York, Los Angeles, dann in Mexiko und Brasilien. Wir machen im März/April eine zweiwöchige Russland-Tournee. Dann werden wir viele Festivals spielen, unter anderem Rock am Ring und Rock im Park. Das ist der Zeitplan.
4 dagen nu hé, ben benieuwd of de 4e dag echt volledig is, of een beetje zoals op Werchter altijd de donderdag pas vanaf 18 a 19 uur paar bandjes.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:52 schreef AgeEll het volgende:
Ondanks toch wel erg grote prijsstijging- en gepland huwelijk, er zeker weer bij dit jaar.
Verwacht vele mooie namen.
En natuurlijk Metallica!!![]()
Ik snap dat de prijsstijging vanuit de extra dag komt. Hopelijk is het een hele dag. Hoewel dat ook weer extra zwaar is. En we weten nog niet of we al op woensdag heen gaan. Ligt ook aan de donderdag en hoeveel vrije dagen iedereen vrij wilt nemen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
4 dagen nu hé, ben benieuwd of de 4e dag echt volledig is, of een beetje zoals op Werchter altijd de donderdag pas vanaf 18 a 19 uur paar bandjes.
Ik wacht nog even de volgende batch namen af, als daar ook nog wat moois tussen zit dan ben ik er ook weer bij
Nope, inclusiefquote:Op zondag 8 december 2013 20:24 schreef Chaos-Zero het volgende:
Komt er ook nog een camping kaartje bovenop het festivalticket?
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
Jij bent echt te snel, zie het net op Facebook verschijnen
Ja, na 2012 was ik eigenlijk helemaal voor RaR, maar met die lineup van vorig dit jaar toch maar even een jaartje overgeslagenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Hele mooie lijst heeft Rock Am Ring dit jaar. Maken de vreselijke line-up van vorig jaar hiermee wel goed.
denk dat er meer komt op de 4de dag. Toen stonden er maar 2 bands. Kaartje is ook 30euro duurder geworden.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:37 schreef CactusJack het volgende:
Dat is juist een onderdeel van de sfeer ;-)
Maar 4 dagen is denk ik net zoals in het jubileum jaar met KISS..
Werchter-style zou wel lekker zijn, gewoon alleen avondprogramma vanaf een uurtje of 18u, 2 á 3 bandjes en een headliner.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:29 schreef AgeEll het volgende:
[..]
denk dat er meer komt op de 4de dag. Toen stonden er maar 2 bands. Kaartje is ook 30euro duurder geworden.
quote:Hi,
we are in charge of the camping organisation at Rock am Ring.
Green Camping will be back at RAR 2014, Watch out for registration to open the next days.
It will be published on the website.
Best regards,
Dat heeft Pinkpop eigenlijk ook op de eerste dag. 2 bands en dan al de headliner. Van mij hoeft de donderdag ook nog niet de hele dag. Hoewel het altijd pas om 15uur begint. En dan maar op 1 podium. 17uur pas de rest.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik zie nu dat het op Werchter ondertussen vrijwel een volledige dag isToen ik er kwam en het voor het eerst vier dagen was hadden ze in ieder geval een soort van 'half programma' op die dag.
Ah joh gewoon een beetje rustig aan, moet wel te doen zijn toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef Komakie het volgende:
Ik weet niet of die 4 dagen mij kunnen bekoren. Ik vind 3 over het algemeen lang zat. Wel een aantal vette namen er bij gekomen
Het kan wel, maar het kost natuurlijk ook zo 100 euro meer. Aangezien we niet op de camping staan is een kamer ook weer een dag extra wat zo 25 euro pp is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah joh gewoon een beetje rustig aan, moet wel te doen zijn toch?
Volgens Ringrocker is Kings of Leon op donderdag, dus je gebeden zijn alvast gehoordquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het kan wel, maar het kost natuurlijk ook zo 100 euro meer. Aangezien we niet op de camping staan is een kamer ook weer een dag extra wat zo 25 euro pp is.
En aangezien Kings of Leon mij gestolen kan worden en Metallica ik ook wel gezien heb zou ik het niet erg vinden als 1 van 2 op donderdag of zondag zou zijn. Maar goed, dan moeten er niet andere bands zijn die leuk zijn
Zul je zien dat op donderdag ook Offspring isquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens Ringrocker is Kings of Leon op donderdag, dus je gebeden zijn alvast gehoord![]()
Ik ga denk ik woensdag gewoon al, Green Camping was wel relaxed, gewoon zelf dan maar wat extra noodles, worsten, en weet ik wat meenemenen als de donderdag niet zo boeiend is dan alleen ff KoL kijken. Misschien ook dan pas donderdag gaan bedenk ik me net, ach, even kijken als het schema echt bekend is
Dan ga je zondag niet, dan staat Metallica er.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zul je zien dat op donderdag ook Offspring is
Hoe vond je ze in 2012? Wij stonden toen beetje aan de linkerkant, 2e ring volgens mij. Vond het best tegenvallen, maar dat kon ook komen doordat bij de speakers waar wij stonden het geluid soms wegvielquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zul je zien dat op donderdag ook Offspring is
Lowlands 2011 waren ze wel goed live, maar daar stonden ze in een tent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:32 schreef AgeEll het volgende:
Ik vind die band ook een beetje dood, maar ze staan steeds op main geprogrammeerd in het licht. Maybe in het donker op alterna is het veel beter. Zijn een beetje dooie gasten op het podium. Als ik ze zie is het goed, en anders ook.
Het was de eerste rockband waar ik echt fan van werd en dat ben ik nog steeds, dus misschien dat mijn mening enigzins gekleurd is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe vond je ze in 2012? Wij stonden toen beetje aan de linkerkant, 2e ring volgens mij. Vond het best tegenvallen, maar dat kon ook komen doordat bij de speakers waar wij stonden het geluid soms wegviel
Ja ik stond vorige keer dus ook niet op zo'n geweldige plek, dat scheelt ook al aardig. Ze zagen er wel wat gedateerd uit, maar dat heb je al snel bij wat oudere punkbands vind ik. Ga sowieso dit jaar weer kijken, want weet dus zelf al niet zo goed of het tegenviel door de plek en het paar keer wegvallende geluid, of door The Offspring zelf.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:19 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het was de eerste rockband waar ik echt fan van werd en dat ben ik nog steeds, dus misschien dat mijn mening enigzins gekleurd is.
Ik vind ze altijd erg vet om te zien. Het zijn inderdaad niet de meest spraakzame figuren en van hun enthousiaste bewegingen moeten ze het ook niet hebben. Aan de andere kant zijn ze al wat ouder, hoewel dat geen excuus hoeft te zijn (Iron Maiden anyone?)
Als je in een actief deel van het publiek staat met wat meer duwen en trekken wordt het al heel anders. En dichterbij staan helpt ook wel.
Ik zou ze in ieder geval wel liever op de Alterna zien in het donker. Als een band weinig beweegt wil een goede lichtshow nog wel eens wat oplossen.
Overigens is KoL ook een aardig dooie band in dat opzicht....
Komt omdat het zo groot is, denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:06 schreef AgeEll het volgende:
Het laatste album van KoL vind ik gewoon leuk. Brave rock n roll, maar het bevalt me wel. Of het live gaat werken, waag ik te betwijfelen. Bij hun met de muziek echt alle werk doen. Daar geldt dus ook, hoe dichterbij, hoe beter.
Dat is sowieso het nadeel van RaR, de indeling van Mainstage. Waardoor je makkelijk te ver, of zelfs op een plek kan staan waar je alleen op een scherm wat ziet.
Dat had ik de laatste keer met The Offspring. Moesten op een scherm kijken, iedereen staat stil om je heen en het regende. Dan werkt het niet.
Beetje late reactie, maar ik heb ze gewoon via de eventim site besteld en hardtickets ontvangen (echt al na 2 werkdagen ofzo, gaat erg rap). Volgens mij is de tickets sectie op de RaR pagina niet meer dan een frame'pje wat uiteindelijk ook naar eventim leidt, maar dat weet ik niet zeker. Ik vond het niet zo handig werken in dat frame dus ben gewoon naar de eventim pagina gegaan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 20:19 schreef NasiHoofd het volgende:
Waar hebben jullie kaarten besteld ? RaR site of eventim? Wil wel graag hardtickets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |