linkquote:Was sind die Höhepunkte?
Rhein: Natürlich die Deutschland-Tour mit Köln, darauf freuen wir uns total. Ansonsten spielen wir dieses Jahr noch in London, nächstes Jahr in New York, Los Angeles, dann in Mexiko und Brasilien. Wir machen im März/April eine zweiwöchige Russland-Tournee. Dann werden wir viele Festivals spielen, unter anderem Rock am Ring und Rock im Park. Das ist der Zeitplan.
4 dagen nu hé, ben benieuwd of de 4e dag echt volledig is, of een beetje zoals op Werchter altijd de donderdag pas vanaf 18 a 19 uur paar bandjes.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:52 schreef AgeEll het volgende:
Ondanks toch wel erg grote prijsstijging- en gepland huwelijk, er zeker weer bij dit jaar.
Verwacht vele mooie namen.
En natuurlijk Metallica!!![]()
Ik snap dat de prijsstijging vanuit de extra dag komt. Hopelijk is het een hele dag. Hoewel dat ook weer extra zwaar is. En we weten nog niet of we al op woensdag heen gaan. Ligt ook aan de donderdag en hoeveel vrije dagen iedereen vrij wilt nemen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
4 dagen nu hé, ben benieuwd of de 4e dag echt volledig is, of een beetje zoals op Werchter altijd de donderdag pas vanaf 18 a 19 uur paar bandjes.
Ik wacht nog even de volgende batch namen af, als daar ook nog wat moois tussen zit dan ben ik er ook weer bij
Nope, inclusiefquote:Op zondag 8 december 2013 20:24 schreef Chaos-Zero het volgende:
Komt er ook nog een camping kaartje bovenop het festivalticket?
quote:Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
Jij bent echt te snel, zie het net op Facebook verschijnen
Ja, na 2012 was ik eigenlijk helemaal voor RaR, maar met die lineup van vorig dit jaar toch maar even een jaartje overgeslagenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Hele mooie lijst heeft Rock Am Ring dit jaar. Maken de vreselijke line-up van vorig jaar hiermee wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |