Ik ben met St Sylvester voor het eerst in jaren weer eens in Arnhem.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:49 schreef Chloroform het volgende:
Kan mobiel niet quoten uit een gesloten topic, maar eh ja. Verrassend eh.
Hebben jullie eigenlijk al plannen voor O&N?
Vanmorgen niet in grote delen van de stad: Stroomstoring trof 4.100 woningen en bedrijvenquote:Op woensdag 27 november 2013 18:51 schreef Crimyclown het volgende:
Ik heb gewoon stroom. Waar doet die 't niet?
Ik zag je foto ja. Sta je mooi te kijken.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
6822 staat er ook niet bij, maar ik zat dus echt wel zonder stroom vanochtend.
We hebben een bedrijf dat de interne mails naar de afgewezen sollicitant mailtquote:Op woensdag 27 november 2013 20:14 schreef Xiance het volgende:
ARNHEM eens in t nieuws..
We hebben schijnbaar een bedrijf dat negerts discrimineert
het was een ontzettend domme stunt jaquote:Op woensdag 27 november 2013 20:20 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
We hebben een bedrijf dat de interne mails naar de afgewezen sollicitant mailtoeps
Klopt… Die persoon moet (terecht) aangifte doen, maar 'de rest' moet lekker doorgaan met leven.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:25 schreef Xiance het volgende:
[..]
het was een ontzettend domme stunt ja
Maar als je al die reacties op FB en twitter leest..
PFFFF.. ik kan niet eens hand in hand met mijn partner over straat lopen zonder dat er bepaalde, niet nader omschreven, groepen gaan lopen schelden etc.
En diezelfde groepen lopen nu te blaten dat ze zo erg gediscrimineerd worden.. man man, als iedereen zich nou gewoon druk maakt om zn eigen sores..
Dat de persoon in kwestie aangifte gaat doen vind ik overigens terecht, maar waar de rest van t kippenvolk zich nou weer druk om maakt..
Ik vind het erg schijnheilig van die politica, als je haar FB bekijkt doet ze zelf anders ook niet erg haar best om te integreren, maar wel lekker misbruik maken van bepaalde situaties.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Klopt… Die persoon moet (terecht) aangifte doen, maar 'de rest' moet lekker doorgaan met leven.
Overigens ook niet zo netjes van die politica (toch?) om de medewerker met naam en toenaam op internet te pleuren. Daar komt zo iemand ook nooit meer vanaf. Kun je je voorstellen? Eén fout, en meteen je hele werkende leven naar de klote…
Ies koeltoer!quote:Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef Xiance het volgende:
[..]
Ik vind het erg schijnheilig van die politica, als je haar FB bekijkt doet ze zelf anders ook niet erg haar best om te integreren, maar wel lekker misbruik maken van bepaalde situaties.
Ik kan daar ZO chagrijnig van worden he..
Jij uit Arnhem?quote:Op donderdag 28 november 2013 04:30 schreef fathank het volgende:
Ook lekker van Geenstijl om er een foto van een willekeurig Arnhems uitzendbureau bij te plaatsen welke er totaal niks mee te maken heeft
Is overigens al wel rechtgezet.
Waar anders.quote:
Leuk. Neem Lijn 1 (voormalige lijn 3) en ga richting Bronbeek. Daar lopen leuke pony's rond hehehehequote:
Hahahahahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 04:42 schreef fathank het volgende:
Wtf moet ik met ponys?
Behakve frikandellen en lijm van maken.
Ja hoezo..?quote:Op donderdag 28 november 2013 04:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
HahahahahahaKen je de weg naar het lange water?
2 jaar, teruggegaan omdat ik het een ongezellige, lelijke, vieze stad vond en ik er (toen mijn relatie over was na een jaar) helemaal niks meer te zoeken had. Ik heb me niet geprobeerd aan te passen.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:51 schreef MaidensTower het volgende:
Pico,
Hoe lang heb je daar gewoond? Waarom ben je teruggegaan? In hoeverre heb je je proberen aan te passen?
Oke, bedankt voor je antwoordquote:Op donderdag 28 november 2013 14:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
2 jaar, teruggegaan omdat ik het een ongezellige, lelijke, vieze stad vond en ik er (toen mijn relatie over was na een jaar) helemaal niks meer te zoeken had. Ik heb me niet geprobeerd aan te passen.
Ben blij dat ik die postcode niet meer op hoef te schrijven.quote:
6835quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben blij dat ik die postcode niet meer op hoef te schrijven.
Hier inmiddels verhuisd naar de Groningensingel.
Whoeptiedoe zit je in Zuidquote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat moet je dáár nou weer.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat klopt, en blij dat ik er weg ben ook. Hadden bij ons in de straat zoveel overlast en heb nu nog nooit zo rustig gewoond.quote:
Dat is uiteindelijk wel de bedoeling ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan je inderdaad beter meteen ODW gaan wonen.
Oh dat lijkt me best fijn wonen! Wat je omschrijft klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 29 november 2013 06:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat klopt, en blij dat ik er weg ben ook. Hadden bij ons in de straat zoveel overlast en heb nu nog nooit zo rustig gewoond.En ik kan nu eindelijk beginnen aan mijn rijbewijs.
Zit nu in een van de kastelenflats waar voornamelijk 60+ wonen. Iedereen netjes gedag zegt en de tuintjes rondom de flat elke week weer opgefrist worden met viooltjes. Heerlijk!
Dat is het ook!quote:Op vrijdag 29 november 2013 07:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me best fijn wonen! Wat je omschrijft klinkt heerlijk!Kijk je dan ook uit over Immerloo park? Wij zitten aan de andere kant van Immerloo park
Driekoningenstraat is niks mis mee imho. Ja af en toe een junk op vrijdagmiddag die een fiets probeert te slijten maar dat is het wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is het ook!Alles is schoon en netjes en iedereen is beleefd. Wist niet wat me overkwam de eerste week, wat een verandering met de driekoningenstraat
Kijken daar idd op uit, je ziet alle flats van het duifje. Zal straks eens zwaaien!
Woon je er dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Driekoningenstraat is niks mis mee imho. Ja af en toe een junk op vrijdagmiddag die een fiets probeert te slijten maar dat is het wel zo'n beetje.
Kom er met grote regelmaat. Wonen paar vrienden waar k regelmatig over de vloer kom. Maar voor deuren hangen doen we nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Woon je er dan?
Ik heb twee jaar tegenover uncle sam gewoond en heb me toch behoorlijk vaak onveilig gevoeld. Bij mijn fietsenhok zaten elke keer weer zwervers die het zelfs presteerde er te kakken.En verder was er elke week wel een keer een flinke ruzie of iets anders. Voor mijn deur lekker met z'n alle hangen en als ik dan vroeg of ik er langs mocht kreeg ik een grote bek. Nee bedankt, klote buurt.
Jij woonde dan ook wel op een beroerde plek. Ik heb gelukkig nooit zoveel last van overlast. Laatst alleen flink uitgescholden door wat lui in een auto toen ik voor ze langsliep. YOOOOLOOOO.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Woon je er dan?
Ik heb twee jaar tegenover uncle sam gewoond en heb me toch behoorlijk vaak onveilig gevoeld. Bij mijn fietsenhok zaten elke keer weer zwervers die het zelfs presteerde er te kakken.En verder was er elke week wel een keer een flinke ruzie of iets anders. Voor mijn deur lekker met z'n alle hangen en als ik dan vroeg of ik er langs mocht kreeg ik een grote bek. Nee bedankt, klote buurt.
Over het feit dat treinen 376 keer niet zijn gestopt in een jaar op station Arnhem Zuid. Hij moest eens weten. De Laarquote:"Ja ik heb alleen medelijden met ze vanwege de trein, volgens mij is het daar verder wel leuk"
Wat dat betreft woon jij een stuk beter daar!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jij woonde dan ook wel op een beroerde plek. Ik heb gelukkig nooit zoveel last van overlast. Laatst alleen flink uitgescholden door wat lui in een auto toen ik voor ze langsliep. YOOOOLOOOO.
Overigens als je nog iemand ziet met een MacBook Pro 13" en een Microsoft Surface RT, dan kunnen die van mij zijn. Zijn eergisteren namelijk gejat uit school?
Heijenoordquote:
Ah, wist niet dat 14 zo ver reikte. Ik ben opgegroeid vlak bij de Bakenbergseweg, is ook 14quote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Xiance het volgende:
[..]
Heijenoord
Ik zit aan de andere kant van de amsterdamseweg
Kan je eindelijk een meisje ontmoeten ben je te zenuwachtigquote:Op zondag 1 december 2013 20:31 schreef fathank het volgende:
Ik doe niet aan meet ups met mensen via internet
Niks persoonlijks verder.
Nee dus hele dikke vette pech.quote:Op zaterdag 30 november 2013 07:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat dat betreft woon jij een stuk beter daar!
Ik zag het op je Facebook ja.echt belachelijk. Totaal geen vermoeden wie het geweest kan zijn?
Neger alsjeblieftquote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Kan je eindelijk een meisje ontmoeten ben je te zenuwachtig
volgens mij is onze straat ook nog de enige aan de andere kant van de amsterdamseweg, de rest is volgens mij allemaal 6823?quote:Op zondag 1 december 2013 22:32 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ah, wist niet dat 14 zo ver reikte. Ik ben opgegroeid vlak bij de Bakenbergseweg, is ook 14
Was jij niet degene die meerdere keren hier postte waar je massages met happy ending kan krijgen in arnhem?quote:Op maandag 2 december 2013 12:22 schreef dikkedaniel het volgende:
Voor een meisje langskomen omdat ze je wil "zien".
Voor minder dan een gratis neukpartij komt een man echt niet naar je toe hoor
Ja, want in de Thaise Salons zelf doen ze er nogal geheimzinnig over..quote:Op maandag 2 december 2013 15:27 schreef picodealion het volgende:
[..]
Was jij niet degene die meerdere keren hier postte waar je massages met happy ending kan krijgen in arnhem?
De buurt is prima, dat stukje is kut ;-) Spijkerstraat ftw!quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Woon je er dan?
Loft, Juicy L., en 5thquote:Op maandag 2 december 2013 18:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Uitgaan in arnhem? Kan dat?
Ik zit altijd in Touche.
Je kan prima in de schoof terecht hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:56 schreef Xiance het volgende:
Ik ben te oud..
Eigenlijk pak ik alleen nog afentoe een bioscoopje, echt uit gaan doe ik niet meer..
Wel veel met vrienden een avondje film kijken ofzo.
Kroeg op de Korenmarkt afgeladen met 30+ en 40+quote:
Dat was Club8. Heb nog een filmpje ervan. AT erbij allesquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:29 schreef Xiance het volgende:
Oh nee, da's niks voor mij
Ik ben redelijk contactgestoord en neig naar autisme
Edit:
Arnhem sluit club na inval politie
De Schoofquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Kroeg op de Korenmarkt afgeladen met 30+ en 40+
Enlighten me..quote:
Of kwam jij niet in de Uncle? Las het straks op m'n mobielquote:
Haha bijna nooit. Toevallig vorige week een keer wat hasj gehaald voor na een feestje. Superpolmquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Of kwam jij niet in de Uncle? Las het straks op m'n mobiel
Hasj moet je daar niet halen G. Voor hasj ga je naar de Omigoquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Haha bijna nooit. Toevallig vorige week een keer wat hasj gehaald voor na een feestje. Superpolm
quote:Mediamarkt voortaan iedere zonder geopend.
---
Gemeenteraad bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |