Dat lijkt mij niet zo veilig met van die crackjunks.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef Trollscience het volgende:
kunnen we geen meet in een kraakpand houden ergens
ik kraak er dadelijk eentje uit mijn kontje op je gezichtquote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef Trollscience het volgende:
kunnen we geen meet in een kraakpand houden ergens
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo veilig met van die crackjunks.
Wat vertelde hij jou dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:39 schreef Beach het volgende:
[..]
lol dan vertelde hij me elke keer bs verhalen
haten op amaranthaquote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo veilig met van die crackjunks.
Dat hij elke keer hosselde meiden aansprak nrs regelde en seks had.quote:
Dat laatste had hij niet verteld.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat hij elke keer hosselde meiden aansprak nrs regelde en seks had.
Tegen jou durft hij dan niet te liegen.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dat laatste had hij niet verteld.
GTA: San Andreas Multiplayer.quote:
Beter houd je die harde G in je keel, voordat ik mijn harde D in jouw muil knetter.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik kraak er dadelijk eentje uit mijn kontje op je gezicht
Dacht ik alquote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik haat je heel erg mag je echt niet.
GTAquote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
GTA: San Andreas Multiplayer.Is best tof.
dat kleintje van jou? plzquote:Op woensdag 27 november 2013 23:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beter houd je die harde G in je keel, voordat ik mijn harde D in jouw muil knetter.
Erg lang geleden deed ik wel eens SA:MP maar MTA nooit gedaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zit in een groepsgeprek met SV & P_z echt lachenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Tegen jou durft hij dan niet te liegen.
ik weet nooit hoe je daarbij geld meost verdienen en huizen kon kopen enzquote:Op woensdag 27 november 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zit in een groepsgeprek met SV & P_z echt lachen
Elke dag hebben ze het over bier & hoeveel ze gedronken hebbenquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Elke dag hebben ze het over bier & hoeveel ze gedronken hebben
En P_z verteld zijn hossel verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |