Stuur eens of reageer eens met m'n naam erop op fbquote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
SNOWIE! Ik heb echt een geniale vine gevonden die je denk ik ook wel grappig vindt
ja wacht misschien staat het al op YTquote:Op woensdag 27 november 2013 23:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stuur eens of reageer eens met m'n naam erop op fb
Jij hebt andere dingen gehoord/begrepen?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan doet hij het goed als een alcoholist.
Ik zit vol met liefde vandaag; ook voor jouquote:Op woensdag 27 november 2013 23:37 schreef Klojo120 het volgende:
Beach, vriend, heb je een probleem met mij? Mag je me niet ofzo? Jij...jij...uurrgh!
Had wel gehoord van die verhalen dat hij probeert te hosselen maar niet dat het goed lukte.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij hebt andere dingen gehoord/begrepen?
Hoeiquote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zit vol met liefde vandaag; ook voor jou
lol dan vertelde hij me elke keer bs verhalenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Had wel gehoord van die verhalen dat hij probeert te hosselen maar niet dat het goed lukte.
Waarom per sé in een kraakpand?quote:Op woensdag 27 november 2013 23:40 schreef Trollscience het volgende:
kunnen we geen meet in een kraakpand houden ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |