Elke dag hebben ze het over bier & hoeveel ze gedronken hebbenquote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Elke dag hebben ze het over bier & hoeveel ze gedronken hebben
En P_z verteld zijn hossel verhalen
Huisgenoot had GTA 5 en die heeft hem best snel weer ingeruild voor een andere game omdat A) teveel fouten in het spel B) je dood ging om elk lullig dingetje.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet over mee kan pratenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Is wel mooi om te lezenquote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Beach het volgende:
[..]![]()
prioriteiten blijkbaar als ze dat moeten vertellen
Stiekem ben ik het gewoonquote:Op woensdag 27 november 2013 23:45 schreef Trollscience het volgende:
wanneer ik in de tunnel mijn peukie knal vóór school, loopt er een jongedame langs die vet op ama lijkt en aan de andere kant van de tunnel gaat staan
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huisgenoot had GTA 5 en die heeft hem best snel weer ingeruild voor een andere game omdat A) teveel fouten in het spel B) je dood ging om elk lullig dingetje.
Ben te lui daarvoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Zet eens wat neer voor ons leesgenot.
* Amarantha haat op GTAquote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]______________! niet weten gvd ama
begin je weer over A. straks wordt vaseline weer boosquote:Op woensdag 27 november 2013 23:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huisgenoot had GTA 5 en die heeft hem best snel weer ingeruild voor een andere game omdat A) teveel fouten in het spel B) je dood ging om elk lullig dingetje.
Nee. Dan zei ik wel gewoon A. hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 23:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
begin je weer over A. straks wordt vaseline weer boos
quote:Op woensdag 27 november 2013 23:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Je praat wel anders als je mijn grote pener ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |