Ik kan me goed voorstellen dat je op zo'n kerel niet zit te wachten , zit hij iets te ontkennen wat jou je leven had kunnen kostenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef Laysa het volgende:
![]()
in het ziekenhuis weten ze dus ook echt dat ik hem niet erbij wil hebben met vullen, dus toen er vanuit hun kant meegekeken moest worden hebben ze iemand anders moeten sturen![]()
Over 3 weken kijken er 2 dames uit Engeland mee
Groot gelijk, opzouten met zo'n vent!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef Laysa het volgende:
![]()
in het ziekenhuis weten ze dus ook echt dat ik hem niet erbij wil hebben met vullen, dus toen er vanuit hun kant meegekeken moest worden hebben ze iemand anders moeten sturen![]()
Over 3 weken kijken er 2 dames uit Engeland mee
Zitten ze allebei buiten of is Re daar alleen?quote:
Re zat daar alleen, Kitty is niet gespot nog. Ik heb d'r net op amivedi gezet. Morgen weer overal aanbellen en in tuinen zitten.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zitten ze allebei buiten of is Re daar alleen?
Misschien lees ik eroverheen, maar waarom zoek/wacht jij niet mee?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re zat daar alleen, Kitty is niet gespot nog. Ik heb d'r net op amivedi gezet. Morgen weer overal aanbellen en in tuinen zitten.
Nu nog even expeditie robinson kijken en dan maar gelijk naar bed. Zo'n naar idee dat ze buiten zit
Ik heb vanmiddag gezocht/gewacht. Het is een kwestie van stilzitten, dat kan net zo goed alleen. Daarbij heb ik wat werk ingehaald waar ik vanmiddag niet meer aan toekwam omdat ik dus aan het zoeken was.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien lees ik eroverheen, maar waarom zoek/wacht jij niet mee?
Ah, oké, tussen je posts door dus. Ik hoop dat ze snel terug is.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gezocht/gewacht. Het is een kwestie van stilzitten, dat kan net zo goed alleen. Daarbij heb ik wat werk ingehaald waar ik vanmiddag niet meer aan toekwam omdat ik dus aan het zoeken was.
zit re nog in zn eentje buiten dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re zat daar alleen, Kitty is niet gespot nog. Ik heb d'r net op amivedi gezet. Morgen weer overal aanbellen en in tuinen zitten.
Nu nog even expeditie robinson kijken en dan maar gelijk naar bed. Zo'n naar idee dat ze buiten zit
Mobiel posten kan ook hè.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, oké, tussen je posts door dus. Ik hoop dat ze snel terug is.
Nee nu niet meer, de buurman wil ook wel slapen op een gegeven moment natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zit re nog in zn eentje buiten dan?
Ik zou volgens mij niet op mijn foon kijken, maar in alle bosjes en struiken, hopende op een beweging.quote:
Je kunt ook gewoon gaan slapen dan.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:03 schreef tombolafan het volgende:
Verder ben ik moe en moet ik morgen vroeg op, als ik niet meer reageer ben ik in slaap gedonderd
wat een niet-meedenkende buurmanquote:Op donderdag 28 november 2013 23:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee nu niet meer, de buurman wil ook wel slapen op een gegeven moment natuurlijk.
Ze kan 4 balkons ver lopen en bij het 4e balkon is de enige mogelijkheid om naar beneden te gaan, dus ik ga er vanuit dat ze weer daar zit, net als vorige keer. En de volgende keer komt nietquote:Op donderdag 28 november 2013 23:01 schreef tombolafan het volgende:
Wel balen dat ze weer weg is mb
Volgende keer niet in paniek raken als ze gaat klauteren maar kijken waar ze heen gaat/valt, dat scheelt al de helft met zoeken denk ik?
Ze kan ook niet bij iemand naar binnen geglipt zijn?
Haha, ik ben al lang blij dat we steeds in z'n tuin mogenquote:Op donderdag 28 november 2013 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat een niet-meedenkende buurman
Kon je geen tent in zn tuin zetten?
Ligt er wel iets waarin kitty kan schuilen? En kan ze die tuin uit?
Ja weet je, ik heb geen zin om me te verdedigen. Ik heb af en toe wel op m'n telefoon gekeken, sue me.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou volgens mij niet op mijn foon kijken, maar in alle bosjes en struiken, hopende op een beweging.
schuilplaatsen is fijn, veel tuinen is minder... En ze kan niet omhoog klimmen in de klimop (jaja, klim-opquote:Op donderdag 28 november 2013 23:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Haha, ik ben al lang blij dat we steeds in z'n tuin mogen
Er zijn tig schuilplaatsjes daar, dat is wel een fijn idee
En ja ze kan iets van 4 tuinen in denk ik.
Het is nog best hoogquote:Op donderdag 28 november 2013 23:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
schuilplaatsen is fijn, veel tuinen is minder... En ze kan niet omhoog klimmen in de klimop (jaja, klim-op)? Prutskat man
Risico blijft natuurlijk dat ze langs je heen glipt zoals vandaag.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze kan 4 balkons ver lopen en bij het 4e balkon is de enige mogelijkheid om naar beneden te gaan, dus ik ga er vanuit dat ze weer daar zit, net als vorige keer. En de volgende keer komt nietdie mag nooit meer naar buiten voor het afgezet is. Sorry Kitty
Wat een fijne veroordelende posts, zeg.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou volgens mij niet op mijn foon kijken, maar in alle bosjes en struiken, hopende op een beweging.
Ja, dat risico blijft, ik ben ook echt wel van plan om het af te zetten.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Risico blijft natuurlijk dat ze langs je heen glipt zoals vandaag.
Maar verder vind ik al het commentaar een beetje nutteloos. Het is niet alsof het MB op het moment helpt Kitty terug te krijgen. Denk dat ze zich er al kut genoeg om voelt en dan hoeven wij het hier niet extra in te stampen. Maar het is natuurlijk een vrij forum en iedereen mag zeggen en denken wat hij wil natuurlijk
quote:Op donderdag 28 november 2013 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
daarom heb ik dus ook zo'n hekel aan die man...Terijl ik daar bijna lag dood te gaan bleef hij alles kei hard ontkennen
ik herken hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen mensenPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Via een andere buur zit Re nu in de tuin. Met gourmet enzo, hopen dat ze trek heeft.quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:43 schreef Greys het volgende:
Ja, de egel is er eindelijk
Bliss, Re was ook thuis vandaag geloof ik he? Kunnen jullie overdag de tuin in van die mensen waar Re gisteravond ook zat?
Fijn dat ie iig in die ene tuin kan komen vandaag!quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Via een andere buur zit Re nu in de tuin. Met gourmet enzo, hopen dat ze trek heeft.
Maar MB waarom zit jij niet in de tuin?![]()
Ik ben bij alle buren langsgeweest, er waren er helaas maar weinig thuis.
Nu ben ik Kitty's chip aan het registreren, want dat was kennelijk niet gebeurd (slecht baasje). En daar heb je weer een speciaal formulier voor nodig dat ik natuurlijk weer niet heb. Dus nu aan de slag met foto's van paspoortje en informatie. Ik heb een Apple computer en een iPhone, en ik blijf het ongelofelijk vinden hoe moeilijk het is om foto's van de telefoon op die computer te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |