Ik kan me goed voorstellen dat je op zo'n kerel niet zit te wachten , zit hij iets te ontkennen wat jou je leven had kunnen kostenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef Laysa het volgende:
![]()
in het ziekenhuis weten ze dus ook echt dat ik hem niet erbij wil hebben met vullen, dus toen er vanuit hun kant meegekeken moest worden hebben ze iemand anders moeten sturen![]()
Over 3 weken kijken er 2 dames uit Engeland mee
Groot gelijk, opzouten met zo'n vent!quote:Op donderdag 28 november 2013 22:10 schreef Laysa het volgende:
![]()
in het ziekenhuis weten ze dus ook echt dat ik hem niet erbij wil hebben met vullen, dus toen er vanuit hun kant meegekeken moest worden hebben ze iemand anders moeten sturen![]()
Over 3 weken kijken er 2 dames uit Engeland mee
Zitten ze allebei buiten of is Re daar alleen?quote:
Re zat daar alleen, Kitty is niet gespot nog. Ik heb d'r net op amivedi gezet. Morgen weer overal aanbellen en in tuinen zitten.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zitten ze allebei buiten of is Re daar alleen?
Misschien lees ik eroverheen, maar waarom zoek/wacht jij niet mee?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re zat daar alleen, Kitty is niet gespot nog. Ik heb d'r net op amivedi gezet. Morgen weer overal aanbellen en in tuinen zitten.
Nu nog even expeditie robinson kijken en dan maar gelijk naar bed. Zo'n naar idee dat ze buiten zit
Ik heb vanmiddag gezocht/gewacht. Het is een kwestie van stilzitten, dat kan net zo goed alleen. Daarbij heb ik wat werk ingehaald waar ik vanmiddag niet meer aan toekwam omdat ik dus aan het zoeken was.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Misschien lees ik eroverheen, maar waarom zoek/wacht jij niet mee?
Ah, oké, tussen je posts door dus. Ik hoop dat ze snel terug is.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag gezocht/gewacht. Het is een kwestie van stilzitten, dat kan net zo goed alleen. Daarbij heb ik wat werk ingehaald waar ik vanmiddag niet meer aan toekwam omdat ik dus aan het zoeken was.
zit re nog in zn eentje buiten dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Re zat daar alleen, Kitty is niet gespot nog. Ik heb d'r net op amivedi gezet. Morgen weer overal aanbellen en in tuinen zitten.
Nu nog even expeditie robinson kijken en dan maar gelijk naar bed. Zo'n naar idee dat ze buiten zit
Mobiel posten kan ook hè.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, oké, tussen je posts door dus. Ik hoop dat ze snel terug is.
Nee nu niet meer, de buurman wil ook wel slapen op een gegeven moment natuurlijk.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zit re nog in zn eentje buiten dan?
Ik zou volgens mij niet op mijn foon kijken, maar in alle bosjes en struiken, hopende op een beweging.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |