Maar dan is het vast geen stage meerquote:Op maandag 28 november 2005 19:07 schreef Roellio het volgende:
300 euro bruto voor 2 dagen per week.
Volgend jaar met een beetje geluk 2200 euro bruto voor 4 dagen!
dank je voor je reactiequote:Op maandag 28 november 2005 19:41 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik krijg 416 euro bruto en daar hou ik 410 euro netto van over. Jij houdt dus grofweg 197 euro over
4e jaar van m'n studie, maar ze betalen me maar gewoon hoor. Ik vervul dan gewoon een volledige vacature.quote:Op maandag 28 november 2005 19:42 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar dan is het vast geen stage meer
Wat ga je doen volgend jaar?
Nee, bedrijf is vrij om een stagiair te vergoeden voor de werkzaamheden die zij verrichten. Ze betalen de school ook al om een stagiair te krijgen !quote:Op maandag 28 november 2005 19:15 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
zo weinig?
er zijn speciale regelingen betreft loonheffingen voor stagevergoedingen onder minimumloon hoor![]()
Wellicht op sommige 'scholen', maar bij de universiteit is hier al helemaal geen sprake van. Op hbo niveau ook niet, lijkt me? Wat voor een opleidingen doe je precies en betalen bedrijven serieus ook aan de school?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:07 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Nee, bedrijf is vrij om een stagiair te vergoeden voor de werkzaamheden die zij verrichten. Ze betalen de school ook al om een stagiair te krijgen !
Marketing & Communicatie MBO Niveau4...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:29 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Wellicht op sommige 'scholen', maar bij de universiteit is hier al helemaal geen sprake van. Op hbo niveau ook niet, lijkt me? Wat voor een opleidingen doe je precies en betalen bedrijven serieus ook aan de school?
Nou zijn de marketing & communicatie richtingen volgens mij momenteel toch al wat problematisch. Ken aardig wat mensen die dat op hbo niveau gedaan hebben, weinig werk in te vinden. Waarschijnlijk daardoor ook weinig interesse in stagaires?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:31 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Marketing & Communicatie MBO Niveau4...![]()
Hoe langer ik dit topic volg, hoe vrolijker ik word van mijn vorige vergoeding! Damm, daar kon je tenminste wat mee. Als ik nu opeens 200 euro per maand voor een full-time stage zou krijgen, zou ik toch ernstige gaten in mijn budget krijgen...quote:Op woensdag 30 november 2005 13:43 schreef Roycoooooo het volgende:
203 euro pm en dat een half jaar lang, geloof dat t minimum stagevergoeding is![]()
euhm het is niet dat ze "officieel" aan school betalen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:29 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Wellicht op sommige 'scholen', maar bij de universiteit is hier al helemaal geen sprake van. Op hbo niveau ook niet, lijkt me? Wat voor een opleidingen doe je precies en betalen bedrijven serieus ook aan de school?
Wat gaat je nieuwe stage (waarvoor je naar NY moet) betalen?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:46 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Stage in Engeland is super, betaalt tenminste! Ik kreeg rond de 1000 euro per week![]()
Hoeveel kreeg jij dan als ik zo brutaal mag zijn??quote:Op woensdag 30 november 2005 13:49 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hoe langer ik dit topic volg, hoe vrolijker ik word van mijn vorige vergoeding! Damm, daar kon je tenminste wat mee. Als ik nu opeens 200 euro per maand voor een full-time stage zou krijgen, zou ik toch ernstige gaten in mijn budget krijgen...
Eensch, maar je doet toch wel wat voor het bedrijf (in mijn geval de vastgoedbranche in kaart brengen), hiermee kunnen ze later aan de slag... Dus ik vind dat t bedrijf wel wat terug kan doen..quote:Op woensdag 30 november 2005 18:18 schreef Demophon het volgende:
0,0 euro (gulden destijds). En SO WHAT???? Je STUDEERT tenslotte en stage maakt daar onderdeel van uit! In die hoedanigheid is een bedrijf wel bereid je stage te laten lopen. Mijn ervaring als stagebegeleider is dat een stagiair vaak meer tijd en geld kost dan dat het oplevert
Maar dat maakt niet uit, je bent tenslotte een investering voor de Nederlandse samenleving in de toekomst.
Kijk, als het jou zo enorm gaat om de "centen" (en dus niet om de ervaring en kennis), nou dan moet je gewoon stoppen met je opleiding en echt gaan werken!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |