Kan je dat voor mij eens doen voor die earsonquote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef shiznuts het volgende:
Ik kan wel agent spelen voor je als het gaat om het feit dat je geen CC hebt.
Prins Ali, ja dat is 'ie, Ali-a-baba?quote:Op maandag 2 december 2013 13:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Kan je dat voor mij eens doen voor die earson.
De goedkoopste is prima, laat maar weten wat het kost Shizquote:Op maandag 2 december 2013 13:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Prins Ali, ja dat is 'ie, Ali-a-baba?![]()
Of toch MisterTao, ja die zijn zo:
Ontloopt elkaar uiteindelijk niet veel in prijs dunkt me; als ze op AliE echt rond de 35 USD zijn.
Daar kom je bij MisterTao dan ook wel zo'n beetje uit.
Denk deze: http://item.taobao.com/item.htm?id=36210965876quote:Op maandag 2 december 2013 13:17 schreef rene90 het volgende:
[..]
De goedkoopste is prima, laat maar weten wat het kost Shiz
Edit: voor 1 stuks natuurlijk (zie nu je link die je hebt bijgeplaatst hehe)
Deze is de goedkoopste denk: http://www.mistertao.com/beta/pages/item/18064226395.html ?
Hier ook eindelijk 1 binnen, flinke brol.quote:Op maandag 2 december 2013 13:19 schreef Iemand91 het volgende:
Een T-mart ¤0.01 zaklampje is binnen. Heb alleen geen flauw idee of dat die van 22 september of 12 november is...
Veel soeps is het trouwens ook niet, maar ik ga verder ook niet zeuren over iets van ¤0.01![]()
EDIT: blijkt die van 12 november te zijn. Die van september hoef ik denk ik niet meer te verwachten. Evenals de $0.58 hot shoe level.
quote:Op maandag 2 december 2013 14:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hier ook eindelijk 1 binnen, flinke brol.
Je kunt gewoon in je oog schijnen zonder negatieve gevolgen![]()
Had jij ook een kerstfolder?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neuh, gaat niet nodig zijn hoor.quote:Op maandag 2 december 2013 13:09 schreef shiznuts het volgende:
Ik kan wel agent spelen voor je als het gaat om het feit dat je geen CC hebt.
Mooi roze is niet lelijk. Maar lelijk roze is ook zekur niet mooi. Fuuuu. My eyes.quote:Op maandag 2 december 2013 13:15 schreef shiznuts het volgende:
Deze maar dan, hè?
http://www.aliexpress.com(...)Free/1433377658.html
Ik kreeg hem vandaag ook binnen, precies hetzelfde; wat een prulletje zeg!quote:Op maandag 2 december 2013 14:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hier ook eindelijk 1 binnen, flinke brol.
Je kunt gewoon in je oog schijnen zonder negatieve gevolgen![]()
Had jij ook een kerstfolder?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awei ES900i vind ik toch redelijk, is maar 7/8 dollar ofzo.quote:Op maandag 2 december 2013 18:54 schreef relativity het volgende:
Iemand nog een idee voor goede oordopjes voor een schappelijke prijs (30 USD max)?
Mijne gaan nogal snel kapot helaas (knik in de kabel enzo)
AH die zijn er wel leuk uit jaquote:Op maandag 2 december 2013 18:55 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Awei ES900i vind ik toch redelijk, is maar 7/8 dollar ofzo.
Dan zou ik voor deze gaan:quote:Op maandag 2 december 2013 19:01 schreef relativity het volgende:
[..]
AH die zijn er wel leuk uit jaook een goede bass lees ik zo? Ik mis het om muziek te luisteren op de fiets enzo
indien verzonden met airmail post, dan hoef je je niet druk te makenquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:02 schreef HiZ het volgende:
Shit, ik had twee flipcovers besteld, die blijken nu dezelfde tracking code te hebben. Met als resultaat dat het boven de ¤22 gaat komen waarschijnlijk. Zucht.
wel slechte feedback geven he?quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zo, 't aan 't lijntje gehouden worden door 'n eBayer ben ik zat. Dat heb ik 'm ook even laten weten en er lijkt schot in de zaak te zitten.
Bijna 'n maand geleden 'n pakketje teruggestuurd vanwege defecten. Daar ging al 'n hele tijd overheen, meneer wilde namelijk niet refunden als hij 't pakketje niet terug kreeg. Afgesproken dat hij de verzendkosten voor z'n rekening zou nemen. Ik hoor echter niets meer van 'm, terwijl ze bij 't postkantoor aangaven dat 't pakketje er na 'n week ongeveer wel zou moeten zijn.
Gisteren nog maar eens gemaild of 't pakketje al was aangekomen, nee nog niet. Untracked, dus ik zag de bui al hangen, hij lijkt me te fucken. Aangegeven dat ik zo snel mogelijk m'n refund wil, vraagt hij hoeveel ik wil ontvangen. Ja, duh .. 't Hele bedrag natuurlijk idioot!
Nu gedreigd met slechte feedback, nu wordt ie snel. Al heb ik 't natuurlijk nog niet op m'n rekening staan. The saga continues!
Wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:13 schreef HiZ het volgende:
Ik word ook aan het lijntje gehouden door een verkoper op aliexpress die mijn geld niet wil teruggeven als ik niet als reden opgeef dat ik een fout product heb besteld. Het gaat niet om veel geld, maar het is een principe kwestie geworden voor mij.
Ik heb gehoord dat de verkopers score negatief beinvloed zou worden als hij goederen aanbiedt die hij helemaal niet kan leveren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |