vermoord door een donker gekleurde (neger)quote:
Te mooi om waar te zijn, haken en ogen, addertje onder het gras, enz. etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef Gridlok het volgende:
Dus als ik effe een bitcoin farmbattery maak en die laats ik 24/7 draaien kan ik die coins de volgende dag verpatsen voor 695 euro?
Smoelwerk houden, autist. Waarom wil je de OP lezen?quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Smoelwerk houden, autist. Waarom wil je de OP lezen?
zie je wel dat hij goed met computers isquote:Op woensdag 27 november 2013 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vermoord door een donker gekleurde (neger)
als hij goed was met computers was het hem wel gelukt dat plaatje aan de OP toe te voegenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
zie je wel dat hij goed met computers is
Wat heb je nou aan zo'n OP met UI's, domme humor en gedateerde kuttekst die toch werkelijk niemand al leest.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ja, het moet niet. Ik wist niet dat we hier een hekel aan de OP hadden.
Waar is de OP nouquote:Op woensdag 27 november 2013 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Smoelwerk houden, autist. Waarom wil je de OP lezen?
Ja eh, ik las hem voor het eerst van de weekquote:Op woensdag 27 november 2013 15:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan zo'n OP met UI's, domme humor en gedateerde kuttekst die toch werkelijk niemand al leest.
Als je daarmee nog binnen een dag een hele coin binnenhaalt ja..quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef Gridlok het volgende:
Dus als ik effe een bitcoin farmbattery maak en die laats ik 24/7 draaien kan ik die coins de volgende dag verpatsen voor 695 euro?
my thoughtsquote:Op woensdag 27 november 2013 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Te mooi om waar te zijn, haken en ogen, addertje onder het gras, enz. etc.
gewoon negerenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:31 schreef Robophatt het volgende:
Wauw ik moet echt vaker het nieuws en internetshit bijhouden manBitcoin shit ineens overal
KLB feestje gegeven door een miljonairquote:Op woensdag 27 november 2013 15:32 schreef Gridlok het volgende:
Diegene die als eerste miljonair is moet feestje geven.
Sowieso een rondje op de KLB SC Meetquote:Op woensdag 27 november 2013 15:32 schreef Gridlok het volgende:
Ja, net als de rest van het nieuwsquote:
Autistenchallenge.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso een rondje op de KLB SC Meet
Meisje wil jij dan niet rijk worden?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, net als de rest van het nieuws
Supply of weed to fill up the pouch on a kangaroo.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:32 schreef Gridlok het volgende:
VIP Lijst.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KLB feestje gegeven door een miljonair
Godver, ik zou die kangaroo veranderen in een bong.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Supply of weed to fill up the pouch on a kangaroo.
Ik heb nog een nieuwtje voor je.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja, net als de rest van het nieuws
Wtf, lijkt net alsof ze een skelet in die buidel draagt.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat een kk vaag ding ook eigenlijk, zo'n buidel.
[ afbeelding ]
jij en je trypofobia.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wat een kk vaag ding ook eigenlijk, zo'n buidel.
[ afbeelding ]
Jawel meneer, heel graag, maar met bitcoins gaat het mij niet meer lukken ben ik bang.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Meisje wil jij dan niet rijk worden?
Het is idd een aanname ik ben geen belegger ofzoquote:Op woensdag 27 november 2013 15:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een aannameer zou ook geen markt zijn voor tv's, of voor pc's, internet was waardeloos etc
Oh FB / [REQUEST] Nieuw Cryptocurrencies subforum support even
Wil ik het weten?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwtje voor je.
Alleen als je wilt dat een man voor je kookt om later op de bank te chillen met een goede film en glas wijn.quote:
Gewoon kk slim van moedertje natuur, wat nou heuptasjes maken.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha nieteens. Maar dit is toch eigenlijk gewoon vaag als je erbij stil staat
?
[ afbeelding ]
Baby's in heuptasjesquote:Op woensdag 27 november 2013 15:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon kk slim van moedertje natuur, wat nou heuptasjes maken.
Klinkt wel als een mooi vooruitzichtquote:Op woensdag 27 november 2013 15:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Alleen als je wilt dat een man voor je kookt om later op de bank te chillen met een goede film en glas wijn.
is dat het volgende cultureel erfgoed waar ze tegen zijn ja?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vermoord door een donker gekleurde (neger)
Ja toch, vind het altijd fijn als een man voor me kookt :$quote:Op woensdag 27 november 2013 15:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Klinkt wel als een mooi vooruitzicht
Pleonasme.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
is dat het volgende cultureel erfgoed waar ze tegen zijn ja?
OP's zijn middelen van de koloniale overheerser om de pigment gehandicapte minderheden te onderdrukken!
Gezellig met de meiden? hihiquote:Op woensdag 27 november 2013 15:42 schreef Gridlok het volgende:
Aankomende zaterdag flink schranzen in een Japanse tapas tent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |