vermoord door een donker gekleurde (neger)quote:
Te mooi om waar te zijn, haken en ogen, addertje onder het gras, enz. etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef Gridlok het volgende:
Dus als ik effe een bitcoin farmbattery maak en die laats ik 24/7 draaien kan ik die coins de volgende dag verpatsen voor 695 euro?
Smoelwerk houden, autist. Waarom wil je de OP lezen?quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Smoelwerk houden, autist. Waarom wil je de OP lezen?
zie je wel dat hij goed met computers isquote:Op woensdag 27 november 2013 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vermoord door een donker gekleurde (neger)
als hij goed was met computers was het hem wel gelukt dat plaatje aan de OP toe te voegenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
zie je wel dat hij goed met computers is
Wat heb je nou aan zo'n OP met UI's, domme humor en gedateerde kuttekst die toch werkelijk niemand al leest.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nou ja, het moet niet. Ik wist niet dat we hier een hekel aan de OP hadden.
Waar is de OP nouquote:Op woensdag 27 november 2013 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Smoelwerk houden, autist. Waarom wil je de OP lezen?
Ja eh, ik las hem voor het eerst van de weekquote:Op woensdag 27 november 2013 15:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan zo'n OP met UI's, domme humor en gedateerde kuttekst die toch werkelijk niemand al leest.
Als je daarmee nog binnen een dag een hele coin binnenhaalt ja..quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef Gridlok het volgende:
Dus als ik effe een bitcoin farmbattery maak en die laats ik 24/7 draaien kan ik die coins de volgende dag verpatsen voor 695 euro?
my thoughtsquote:Op woensdag 27 november 2013 15:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Te mooi om waar te zijn, haken en ogen, addertje onder het gras, enz. etc.
gewoon negerenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:31 schreef Robophatt het volgende:
Wauw ik moet echt vaker het nieuws en internetshit bijhouden manBitcoin shit ineens overal
KLB feestje gegeven door een miljonairquote:Op woensdag 27 november 2013 15:32 schreef Gridlok het volgende:
Diegene die als eerste miljonair is moet feestje geven.
Sowieso een rondje op de KLB SC Meetquote:Op woensdag 27 november 2013 15:32 schreef Gridlok het volgende:
Diegene die als eerste miljonair is moet feestje geven.
Ja, net als de rest van het nieuwsquote:
Autistenchallenge.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sowieso een rondje op de KLB SC Meet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |