Over welke heb je t nu over ?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat is toch geniaal, paar keer schommelen tussen 5.5 en 7.5. Dikke winst
bitonic.nl btc's kopen, van je wallet naar btc-e sturen en dan met btc's ltc's gaan kopen of zo.quote:
Happycoins is ook prima trouwens (zelf daar gekochtquote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier heeft BTC gekocht via www.bitonic.nl en daarna gestort op BTC-e.
Je kunt een SEPA overboeking doen, iets met 2000 euro. Duurt zo'n 4 dagen.quote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 27 november 2013 14:43 schreef dreamerbulk het volgende:
ben blij met mijn 100 litecoins ingekocht op 4 euro p/s , ik blijf ze gewoon vasthouden..enjoying the ride lol
Blam.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:42 schreef JDx het volgende:
LTC knalt zo door de 0.026BTC heen, dan zullen ze wel verder schieten.
Zeker als je nog moet leren dan is een groot bedrag niet aan te radenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef kovenant het volgende:
wat maakt het uit dat je met 100 euro inlegt.
vind ik alsnog een hoop geld.
je legt alleen in wat je echt kan missen ... alleen maar verstandig
Maakt helemaal niets uit, het is meer dat je dan blij bent met 40 dollar winst terwijl sommige mensen hier hun reet afvegen met die 40 dollar...quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef kovenant het volgende:
wat maakt het uit dat je met 100 euro inlegt.
vind ik alsnog een hoop geld.
je legt alleen in wat je echt kan missen ... alleen maar verstandig
Haal je geld eens uit BTC-equote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Bijna iedereen hier heeft BTC gekocht via www.bitonic.nl en daarna gestort op BTC-e.
Omdat het Bulgaren zijn?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef lf2 het volgende:
[..]
Haal je geld eens uit BTC-ewrm denk je dat de koers wat lager is daar... er is geen geld.
?? Niks mis met btc-equote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef lf2 het volgende:
[..]
Haal je geld eens uit BTC-ewrm denk je dat de koers wat lager is daar... er is geen geld.
Je haalt btc-e in de war met mtgoxquote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef lf2 het volgende:
[..]
Waarheen dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:46 schreef lf2 het volgende:
[..]
Gekocht op happycoins, btc naar multibit wallet, dan via multibit wallet naar btc-e gestuurd en toen LTC gekocht. Die verkocht met winst en toen NMC gekocht en verkocht met winst.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:48 schreef kovenant het volgende:
ach ja, ik wil kijken of ik morgen 20 euro kan storten.
dat vind ik genoeg
kan oo kwel paar honder pakken om mee te spelen maar vind ik zonde.
Toto hoe heb jij je geld ingelegd ? overgemaakt via een site oid ?
Zelfde, google btc-e withdrawalquote:Op woensdag 27 november 2013 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je haalt btc-e in de war met mtgox
hoelang duurt bitonic naar btc-e?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik heb direct van happycoins naar btc-e verstuurd. Ging goedquote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vanaf multibit wallet stuur je hé. 45 min ongeveer
Oh wist niet dat dat kon. Nvm then.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb direct van happycoins naar btc-e verstuurd. Ging goed
Scheelt weer een feequote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh wist niet dat dat kon. Nvm then.
Gewoon via site gekocht en naar btc-e walletquote:Op woensdag 27 november 2013 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vanaf multibit wallet stuur je hé. 45 min ongeveer
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gewoon via site gekocht en naar btc-e wallet
Je kunt toch ook gewoon geld op je Kraken.com account zetten en dan BTC of LTC kopen?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gekocht op happycoins, btc naar multibit wallet, dan via multibit wallet naar btc-e gestuurd en toen LTC gekocht. Die verkocht met winst en toen NMC gekocht en verkocht met winst.
Sorry dat weet ik nietquote:Op woensdag 27 november 2013 15:01 schreef t-8one het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon geld op je Kraken.com account zetten en dan BTC of LTC kopen?
Iemand anders hier ervaring met Kraken?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry dat weet ik nietgeen ervaring met Kraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |