kalm blijven jazeker piepen dat doet een muisquote:Op donderdag 28 november 2013 12:01 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Iemand die in haar tas gaat frommelen om er 'iets' uit te halen mag best klappen krijgen. Het is niet ondenkbaar dat ze een wapen bij heeft. Het was al duidelijk dat ze zich niet aan de regels hield, en in plaats van meewerken gaat ze dingen roepen en in haar tas graaien.
We weten niet of ze kalm was. Ze is een wijf, en die kunnen nogal piepen.
Als jij bent aangehouden, heb jij even helemaal niets te willen.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef jata het volgende:
[..]
Jazeker wel wilde alleen de spullen terugleggen terwijl ik meeliep deze beveiliger reageerde alsof ik hem iets aandeed!
Als het goed is, is een beveiliger erop getraind.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:01 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Iemand die in haar tas gaat frommelen om er 'iets' uit te halen mag best klappen krijgen. Het is niet ondenkbaar dat ze een wapen bij heeft. Het was al duidelijk dat ze zich niet aan de regels hield, en in plaats van meewerken gaat ze dingen roepen en in haar tas graaien.
We weten niet of ze kalm was. Ze is een wijf, en die kunnen nogal piepen.
Jij snapt er niks van elke keer !quote:Op donderdag 28 november 2013 12:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Als jij bent aangehouden, heb jij even helemaal niets te willen.
En daarom heeft hij haar dus een tik gegeven voordat het gevaarlijk kon worden.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:26 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als het goed is, is een beveiliger erop getraind.
Jij wilt volgens mij alleen horen dat je gelijk hebt en wilt steun maar je kunt beter proberen een oplossing voor jouw probleem te zoeken. Alleen die dingen er uit pikken die je bevallen kan je wel eens verder van huis brengen want samengevat zit je behoorlijk in de shit en als je dit voor het eerst hebt gedaan dan vind ik dat erg lullig voor je maar het is de realiteit.quote:
Kon gevaarlijk worden? Deze beveiliger is waarschijnlijk niet goed getraind wat mag en niet magquote:Op donderdag 28 november 2013 12:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En daarom heeft hij haar dus een tik gegeven voordat het gevaarlijk kon worden.
Het lijkt mij duidelijk dat TS weinig heeft om op te staan want ze had gewoon nooit in haar tas moeten rommelen, ook niet om dingen te willen terugleggen/geven. Ze had gewoon moeten meelopen en wachten tot de politie er was.
Beste wespensteekquote:Op donderdag 28 november 2013 12:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij wilt volgens mij alleen horen dat je gelijk hebt en wilt steun maar je kunt beter proberen een oplossing voor jouw probleem te zoeken. Alleen die dingen er uit pikken die je bevallen kan je wel eens verder van huis brengen want samengevat zit je behoorlijk in de shit en als je dit voor het eerst hebt gedaan dan vind ik dat erg lullig voor je maar het is de realiteit.
Die beveiliger is waarschijnlijk wel goed getraind is eerder een redelijke verwachting want beveiligers worden goed getraind. Dat wil niet zeggen dat ze een verkeerde inschatting kunnen maken en soms ook dingen fout doen alleen daar blijkt maar weinig van in jouw verhaal behalve jouw bewering.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:35 schreef jata het volgende:
Deze beveiliger is waarschijnlijk niet goed getraind wat mag en niet mag
ps zit niet diep in de shit dat zit iemand anders straksquote:Op donderdag 28 november 2013 12:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Jij wilt volgens mij alleen horen dat je gelijk hebt en wilt steun maar je kunt beter proberen een oplossing voor jouw probleem te zoeken. Alleen die dingen er uit pikken die je bevallen kan je wel eens verder van huis brengen want samengevat zit je behoorlijk in de shit en als je dit voor het eerst hebt gedaan dan vind ik dat erg lullig voor je maar het is de realiteit.
We zullen t zienquote:Op donderdag 28 november 2013 12:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die beveiliger is waarschijnlijk wel goed getraind is eerder een redelijke verwachting want beveiligers worden goed getraind. Dat wil niet zeggen dat ze een verkeerde inschatting kunnen maken en soms ook dingen fout doen alleen daar blijkt maar weinig van in jouw verhaal behalve jouw bewering.
Jij krijgt of hebt dus straks een aangifte wegens diefstal aan de broek en de winkel moet als gevolg van jouw aangifte meer kosten maken. Waarschijnlijk gaan ze die kosten weer op jou verhalen want de diefstal is immers het begin van alle ellende. Succes.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:37 schreef jata het volgende:
[..]
ps zit niet diep in de shit dat zit iemand anders straks
Ik ben denk ik meer thuis in de materie dan jijquote:
Jij weet ook wel dat een beveiliger eigenlijk haast niets mag, fysiek worden mag hij/zij sowieso niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:24 schreef r_one het volgende:
[..]
Als jij bent aangehouden, heb jij even helemaal niets te willen.
Jij weet ook wel dat "met een elleboog tegen het lichaam aankomen" en "met je hand een gezicht toucheren" geen fluit voorstelt.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat een beveiliger eigenlijk haast niets mag, fysiek worden mag hij/zij sowieso niet.
Hoogstens alleen voorkomen dat iemand ontsnapt na betrapt te zijn op bijv. diefstal.
Fixedquote:Niet veel meer Geen andere "rechten" dan bij een burgerarrestatie.
Dat had je je nét iets eerder moeten bedenken.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:37 schreef jata het volgende:
Beste wespensteek
Ja wil dat idd horen omdat ik na vandaag weet wat mijn rechten zijn net aangifte gedaan en de zaak gaat verder van verschillende kanten ik ga dit niet pikken.
Domme opmerkingen en niet lezen krijgen eenzelfde reactie
Dit...quote:Op donderdag 28 november 2013 07:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, het overkomt mij niet. En het overkomt het gros van de mensen niet.
...en dat...quote:Op donderdag 28 november 2013 07:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, het overkomt mij niet. En het overkomt het gros van de mensen niet.
Mwah, gevalletje hersenletsel sluit ik niet uit.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ach, met de schade valt het iig wel mee
Ik heb het idee dat jij een van de weinige bent die begrijpt dat een beveiliger niet alles kan en mag.quote:Op donderdag 28 november 2013 12:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Jij weet ook wel dat een beveiliger eigenlijk haast niets mag, fysiek worden mag hij/zij sowieso niet.
Hoogstens alleen voorkomen dat iemand ontsnapt na betrapt te zijn op bijv. diefstal.
Niet veel meer "rechten" dan bij een burgerarrestatie.
Nee,maar jouw daad stelen al helemaal niet. Ik neem aan dat je nu tegen die beveiliger een juridische klacht gaat indienen? Ik kan je nu al zeggen dat gezien feiten en omstandigheden je genoegdoening financieel 0 zal zijn. Hooguit een reprimande voor de beveiliger maar daar blijft het dan bij terwijl jij zal moeten dokken voor je daad. Komt nog de proceskosten en de kosten van de tegenpartij wanneer je uiteindelijk verliest.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:56 schreef jata het volgende:
Aangehouden net nog binnen de poortjes door beveiliger ze vroegen of ik mee wilde lopen naar kamertje terwijl we naar het kamertje door de winkel liepen pakte ik de spullen uit mijn tas al lopende om ze terug te geven toen werd een van de beveiligers gek en stompte met zijn elleboog tegen mijn lichaam en sloeg zijn hand op mijn gezicht.
Dit kan toch niet!
Komt omdat ik vind dat we allemaal maar gewoon mensen zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:57 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij een van de weinige bent die begrijpt dat een beveiliger niet alles kan en mag.
Als iemand een plek op het gezicht heeft van een klap in het gezicht is dat niet even iemand in bedwang houden met een "greep" of afweer.
Daarnaast ben IK van mening dat als iemand hier het verhaal doet en daarbij zelf al aangeeft dat ze fout is geweest en zeker de intentie had om te stelen, er wel normaal gereageerd mag worden.
Daar hield ik ook rekening mee, maar gisteren had ik al het idee dat dit niet het geval was en dan heeft iemand recht op een eerlijke reactie.quote:Op donderdag 28 november 2013 15:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Komt omdat ik vind dat we allemaal maar gewoon mensen zijn.
Ik in WGR meestal niet troll en probeer serieus te reageren, ook al zit ik er soms (tot vaak) naast met m'n opmerkingen.
Zonder dieven zijn er geen banen voor beveiligers![]()
Maar goed ik hou ergens nog wel rekening ermee dat het mogelijk een troll poging is, hoewel ik vermoed van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |