Die maillot!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:30 schreef becky27 het volgende:
Veel FR! Mijn zusje geweest, mijn buitje
[ link | afbeelding ]
Ohw echt hele leuke zegquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:06 schreef Animalmix het volgende:
Vanochtend nieuwe stappers voor mijn peuterjongen gekocht in de uitverkoop
[ afbeelding ]
Oeh! Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuke schoenen!
Ik zit met smart te wachten op de pakket bezorger![]()
Die brengt mijn 4ff buit, met dank aan mefke
Ja leuk hè Becks, deed me erg aan WILD denkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:33 schreef becky27 het volgende:
hier ook leuke dingen
http://www.label74.nl/
Dankje!! Eindelijk weer eens wat leuks gezien daar voor een leuke prijs. Vind veel spullen daar nog duurquote:
Hej ik las toch in "vraag & aanbod" dat je haast niets meer nodig hadquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:46 schreef Kyara het volgende:
ik heb de H&M vandaag leeggekocht. Straks even foto maken van de buit.....
Ik las in een algemene mail dat er stormloop is en het wat langer kan duren.quote:Op zondag 15 december 2013 15:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
Kan het kloppen dat ik nog niets van mijn GMK-bestelling heb gezien? (buiten de mail met de bevestiging van de bestelling dan)
Ah, die mail heb ik niet gehadquote:Op zondag 15 december 2013 15:47 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik las in een algemene mail dat er stormloop is en het wat langer kan duren.
Ik zei, dat het monsters waren. Alle kleding viel gelukkig in de smaak.quote:Op zondag 15 december 2013 15:21 schreef Kyara het volgende:
Dat blauw wit gestreepte shirt met de beestjes heb ik ook Tinu!
Geen idee Ophelia, ik heb mijn bestelling al een aantal dagen in huis.
deze?quote:Op zondag 15 december 2013 20:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik hoop zo dat iemand hier het nog wel weet en me kan helpen. Er is hier een poos geleden, door iemand (en ik geloof Becky of Twentemeisje) een link geplaatst naar een webshop met stoere jurkjes, beetje sportief. Geloof ook een aantal met een hoodie...
Ik ben al de hele week aan teruglezen, en heb de links in de OP bekeken, maar kan het niet vinden.
*help!*
Nee die niet, ook leuk, maar die ken ik.....quote:Op maandag 16 december 2013 13:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
deze?
http://www.ninnivi.nl/
dat was TM
www.label74.nl?quote:Op maandag 16 december 2013 14:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Nee die niet, ook leuk, maar die ken ik.....
Jurkjes waren iets van 30 euro....
chaos & order zal het dan ook niet zijn, die ken je toch ook al.quote:Op maandag 16 december 2013 14:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
beide ook niet...
zo lastig, dat je dan iets in je hoofd hebt en het niet meer kunt vinden.![]()
en Lazi; ik d8 inderdaad alleen meidenspul, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Wat ik me herinner zijn jurkjes/ tuniekjes in grijs/rood/navy/groen... maar dat kan natuurlijk heel goed de collectie van dat moment zijn geweest, en dan in een soort dunnere sweatstof... (net zoiets als bij z8) geen grote opdrukkken, puur mooie snit en iets meer een biesje...
Je kan tegenwoordig ook met ideal betalen hequote:Op maandag 16 december 2013 13:25 schreef ymme het volgende:
Als er nog eens iemand bij Lindex gaat bestellen.
Mag ik meedoen?
next heeft ze in elk geval, maar volgens mij wel met een applicatie erop...quote:Op maandag 16 december 2013 14:39 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar mouwloze spijkerjurkjes maat 74/80. Ik kan ze nergens vinden. Iemand een idee? Niet te duur. Zwart mag trouwens ook.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik hoop zo dat iemand hier het nog wel weet en me kan helpen. Er is hier een poos geleden, door iemand (en ik geloof Becky of Twentemeisje) een link geplaatst naar een webshop met stoere jurkjes, beetje sportief. Geloof ook een aantal met een hoodie...
Ik ben al de hele week aan teruglezen, en heb de links in de OP bekeken, maar kan het niet vinden.
*help!*
o noes... helaas niet, die zijn ook mooi; en de site ken ik van binnen en buiten, maar ook dat is het niet...quote:Op maandag 16 december 2013 14:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg ik toch van twee kanten berichtjes over jouw post hier.
Bedoel je echt niet Chaos and Order BJ?
Nope, ook die ken ik haha, ook leuk inderdaadquote:Op maandag 16 december 2013 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
ByKyra dan? Dat lijkt wat op C&O.
Bedankt, dat wist ik nietquote:Op maandag 16 december 2013 14:39 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Je kan tegenwoordig ook met ideal betalen he
Ook niet .... Ook leuk, maar was het ook niet... Straks heb ik het gedroomd hahahaquote:
Maar allejeuzus wat een prijzen.quote:Op maandag 16 december 2013 16:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
Oe die laatste link is ook leuk zeg! Ook wel het stijltje wat ik tof vind.
Ja daarom... Die ik zocht waren dertig euro, vind ik duur zat.quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj dat is hem!!quote:Op maandag 16 december 2013 18:04 schreef Juud79 het volgende:
BJ, ik heb hem volgens mij gevonden, na even speuren....
http://www.billy-lilly.nl/
ik zei toch dat ik twijfelde?quote:Op maandag 16 december 2013 18:59 schreef laziness het volgende:
Maar dat is niet alleen meisjesspul hè![]()
Gooi ik nu deze vraag er nog even in. Die van Next vind ik niet zo leuk.quote:Op maandag 16 december 2013 14:39 schreef Kyara het volgende:
Ik ben op zoek naar mouwloze spijkerjurkjes maat 74/80. Ik kan ze nergens vinden. Iemand een idee? Niet te duur. Zwart mag trouwens ook.
Zucht, mooi jammer. Wat doen ze er onwijs lang over om dat te versturen.quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:13 schreef Cathmar het volgende:
Voor mini meisjes.... deze voor 1,95 bij ikenmijnkind in de dagaanbieding. Heb deze ook gehad, zo leuk.
[ afbeelding ]
Ik gok dat die.nu op mijn meiden liggen te wachtenquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:13 schreef Cathmar het volgende:
Voor mini meisjes.... deze voor 1,95 bij ikenmijnkind in de dagaanbieding. Heb deze ook gehad, zo leuk.
[ afbeelding ]
Precies.quote:
Is al een hele tijd in de aanbieding moet alleen voor een bepaald bedrag bestellen (en toen was er helaas niets anders leuksquote:Op dinsdag 17 december 2013 10:13 schreef Cathmar het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik had die aanbieding zelf ook gezien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 10:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik gok dat die.nu op mijn meiden liggen te wachten
Leuk! En ik heb een babyjongetje onderwegquote:Op dinsdag 17 december 2013 11:33 schreef laziness het volgende:
Coming soon bij Lindex. Te verwachten in week 2.
Must make baby![]()
[ afbeelding ]
Sjonge kijk ik veel te lang niet in het kleertjestopic (shopverbod en zo) wordt er een vraag gesteld waar ik antwoord op kan geven. Maar je hebt hem alquote:Op zondag 15 december 2013 20:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
*help!*
ik vind het wel erg leuk bij sommige broekjes, maar heb er wel een handje van halverwege de dag als we thuis zijn de broek uit te laten na het verschonen, beweegt net iets mskkelijker.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef pessie het volgende:
Ik ben langzamerhand aan het inslaan in maat 80. Nu zie ik regelmatig meisjes met korte broekjes en een maillot. Is dat nou leuk of niet in die maat (net wel/niet lopen)? Of is het sowieso "uit"
Ik vind het leuk. Toevallig laatst deze gekochtquote:Op dinsdag 17 december 2013 15:26 schreef pessie het volgende:
Ik ben langzamerhand aan het inslaan in maat 80. Nu zie ik regelmatig meisjes met korte broekjes en een maillot. Is dat nou leuk of niet in die maat (net wel/niet lopen)? Of is het sowieso "uit"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |