SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 27-11-2013 19:34:37 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Een dezer dagen nog een zesje doen, om op de 800km uit te komen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Die opbouw bij jou is echt huge.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:00 schreef SEMTEX het volgende:
Een dezer dagen nog een zesje doen, om op de 800km uit te komen
Ik ben ook werkloos op het moment, maar ik ga niet ineens zo veel kilometers meer maken. Dan is bij mij ook net mijn knie weer normaal dus dat zou ook niet slim zijn.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik doe ook niks sinds zondag hoor, mijn kuit voelt nog niet goed. Een dagje extra rust kan nooit kwaad. Maar de afgelopen maanden zei mijn lichaam nooit nee, dus ging het allemaal wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die opbouw bij jou is echt huge.
Ik ben ook werkloos op het moment, maar ik ga niet ineens zo veel kilometers meer maken. Dan is bij mij ook net mijn knie weer normaal dus dat zou ook niet slim zijn.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dipje gehad zeker?Maar ik ga mn challenge nog wel halen...nog 124 kilometer te gaan
F means you're fucked![]()
Nee dan kan het ook wel. Zolang je echt geen last hebt zou ik ook doorgaan.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik doe ook niks sinds zondag hoor, mijn kuit voelt nog niet goed. Een dagje extra rust kan nooit kwaad. Maar de afgelopen maanden zei mijn lichaam nooit nee, dus ging het allemaal wel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
![]()
Dipje is vakantie en knieproblemen...
Deze maand dus weekje rust voor 7^^ en last van de kuit erna.
Volgende maand weer wat meer en dan weer wat rust voor de HM.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, ziekte.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:44 schreef Jero_nimo het volgende:
Ook lekkere cijfers, beste opbouw weer ineens. Mooi dat het goed gaat. Deze maand een beetje druk gehad trouwens?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik vind over het algemeen iedereen hier wel vrij constant lopen hoor! De uitschieters naar beneden zijn vaak toch nog een flink aantal kilometers, mooie figuurtjes!![]()
Bij mij zal het krap worden om de challenge (nieuwe doel) te halen, maar daar is het ook een challenge voor.
Moet nog 200k en ben iets minder gaan trainen de laatste maand. gaat ws net wel/net niet lukken.
vanmiddag nog een mooie tempoloop van 14k lopenFeyenoord!!! * Barça![]()
Nee hoor, niet iedereen hier is (op welke manier dan ook) challengedquote:Op woensdag 27 november 2013 14:22 schreef Wolve000 het volgende:
Ben ik de enige die geen challenge doet?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Fixed.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen hier is (op welke manier dan ook) challengedJa doei.![]()
Ik challenge privé. HM onder de 1.50 uiterlijk 30 maart krijg ik nergens ingevoerd bijvquote:Op woensdag 27 november 2013 14:22 schreef Wolve000 het volgende:
Ben ik de enige die geen challenge doet?
Overige challenges zijn per PM op te vragen.![]()
Mooi schemaatje hoor YUR, ziet er leuk uit! Maar geen Roparun zeker dit jaar, aangezien die ruim anderhalve week na je Marathon is...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dat klopt als een zwerende vingerquote:Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
Mooi schemaatje hoor YUR, ziet er leuk uit! Maar geen Roparun zeker dit jaar, aangezien die ruim anderhalve week na je Marathon is...F means you're fucked![]()
Jammer hoor, maar begrijpelijkquote:
En challenge geupdated... Al ruim 200 km meer gelopen dan ik dacht dit jaar... met nog een maand te gaan
Maar ja, toen ik de challenge invulde had ik nooit gedacht de Roparun te lopen, aangezien ik toen in de lappemand zat...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Ach, er van uit gaande dat ik nog een jaar of 30 hard kan lopen, zal ik die Roparun ergens in die tijd vast nog wel een keertje kunnen lopenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jammer hoor, maar begrijpelijk
En challenge geupdated... Al ruim 200 km meer gelopen dan ik dacht dit jaar... met nog een maand te gaan
Maar ja, toen ik de challenge invulde had ik nooit gedacht de Roparun te lopen, aangezien ik toen in de lappemand zat...F means you're fucked![]()
Bedankt ieder voor de felicitaties.
De dag begon goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij lijkt het zo gaaf om de RoPa run te lopen. Dat is één van de weinige wegwedstrijden die ik niet van mijn wishlist heb gestreept.![]()
Dat is zo, snap het ook zeker wel hoor! Maar ik pak iedere kans die ik krijg bij de RopaRunquote:Op woensdag 27 november 2013 14:40 schreef YUR het volgende:
[..]
Ach, er van uit gaande dat ik nog een jaar of 30 hard kan lopen, zal ik die Roparun ergens in die tijd vast nog wel een keertje kunnen lopenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:50 schreef streamnl het volgende:
Bedankt ieder voor de felicitaties.
De dag begon goedGefeliciteerd! Leuk cadeau!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij lijkt het zo gaaf om de RoPa run te lopen. Dat is één van de weinige wegwedstrijden die ik niet van mijn wishlist heb gestreept.
En als we voor een team nog lopers nodig hebben dan kom ik hier gewoon vragenMaar verwacht het eigenlijk niet...
Dat zou pas een mooi verjaardagscadeau zijn. Hint hint hintquote:Op woensdag 27 november 2013 15:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is zo, snap het ook zeker wel hoor! Maar ik pak iedere kans die ik krijg bij de RopaRun
[..]
Gefeliciteerd! Leuk cadeau!
En als we voor een team nog lopers nodig hebben dan kom ik hier gewoon vragenMaar verwacht het eigenlijk niet...
Dan win je bij uitstek![]()
![]()
Een voetreis naar Parijs, tis maar wat je mooi vindt
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:18 schreef Guard het volgende:
Een voetreis naar Parijs, tis maar wat je mooi vindtIk laat me graag naar Parijs rijden, de terugweg (gedeeltelijk) lopen vind ik al genoeg...
Sorry geen organisator hier van het team, ik ben blij dat ik wellicht in de loop zit om zelf mee te mogen doenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:10 schreef streamnl het volgende:
[..]
Dat zou pas een mooi verjaardagscadeau zijn. Hint hint hint
Dan win je bij uitstek
tsss luxepaardquote:Op woensdag 27 november 2013 15:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Ik laat me graag naar Parijs rijden, de terugweg (gedeeltelijk) lopen vind ik al genoeg...
[..]
Tussen werk (juf) en opleiding (sportmassage) nog even tijd gevonden om een rondje te lopen. En ik heb sinds kort een telefoon waar je dit soort dingen op bij kunt houden: http://www.endomondo.com/workouts/272687194/13047551![]()
Welkom in 2013quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef Angel-A het volgende:
Tussen werk (juf) en opleiding (sportmassage) nog even tijd gevonden om een rondje te lopen. En ik heb sinds kort een telefoon waar je dit soort dingen op bij kunt houden: http://www.endomondo.com/workouts/272687194/13047551![]()
![]()
Lekker gelopen! Keep up the good work."The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Vanmiddag weer een beetje verder zitten kijken op de site van dutchrunners om mijn plan voor het voorjaar vorm te geven om in februari, maart, april en mei 1 HM in wedstrijdvorm te lopen, met minimaal 3 weken ertussen, maar het valt nog niet mee om HM's in de buurt op zaterdag te vinden
Dus misschien maar plan wijzigen en 10 km wedstrijden lopen ipv HM's...
Plan nu...
Februari: 15-Feb DES 1/2 Marathonloop - Eersel (eigenlijk ook wat ver weg...)
Maart: 8-Mar Halve van Hercules Dordrecht (enige ideaal in de buurt, maar dag voor CPC)
April: 13-Apr ABN Rotterdam Marathon (Deel van Business Run: Duo Marathon, maar weet niet of ik mn bedrijf zover krijg en ik een maatje weet te vinden en is op zondag...)
Mei: nog geen HM gevonden op zaterdag beetje in de buurt van Zwijndrecht....<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Gezien je locatie, misschien is er iets net over de grens in de regio Antwerpen? Op zich niet al te ver weg van Zwijndrecht. Zou alleen geen idee hebben welke site Belgische loopjes heeft staan.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:41 schreef MaleDuck het volgende:
Vanmiddag weer een beetje verder zitten kijken op de site van dutchrunners om mijn plan voor het voorjaar vorm te geven om in februari, maart, april en mei 1 HM in wedstrijdvorm te lopen, met minimaal 3 weken ertussen, maar het valt nog niet mee om HM's in de buurt op zaterdag te vinden
Plan nu...
Maart: 8-Mar Halve van Hercules Dordrecht (enige ideaal in de buurt, maar dag voor CPC)
April: 13-Apr ABN Rotterdam Marathon (Deel van Business Run: Duo Marathon, maar weet niet of ik mn bedrijf zover krijg en ik een maatje weet te vinden en is op zondag...)
Mei: nog geen HM gevonden op zaterdag beetje in de buurt van Zwijndrecht....NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Kun je streamnl de groetjes doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:41 schreef MaleDuck het volgende:
Plan nu...
Februari: 15-Feb DES 1/2 Marathonloop - Eersel (eigenlijk ook wat ver weg...)Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hee idd. Dat wist ik niet eens. Ik zal zorgen dat de koffie klaar staatquote:Op woensdag 27 november 2013 16:41 schreef MaleDuck het volgende:
Februari: 15-Feb DES 1/2 Marathonloop - Eersel (eigenlijk ook wat ver weg...)![]()
![]()
Hmm 2 weken na die van Apeldoorn...
Ik twijfel nog even verder.
Edit:
en 3 weken voor Sallandtrail. Komt wel mooi uit.
En dit vind ik ook plus :ach ja, eerst Apeldoorn daarna zie ik wel.quote:Deelnemers vorige editie 240
Nu naar school
[ Bericht 74% gewijzigd door streamnl op 27-11-2013 17:15:49 ]![]()
4 mei Rondje Tilburg HM, is niet super ver wegquote:Op woensdag 27 november 2013 16:41 schreef MaleDuck het volgende:
Plan nu...
Mei: nog geen HM gevonden op zaterdag beetje in de buurt van Zwijndrecht....
Edit: oh wacht 4 mei is zondag...
ook weer even lekker gaan hobbelen.
wilde lekker rustig aan doen, dus vanaf het begin had ik het volgende nummer in mijn hoofd:
De tekst van het refrein dan he?
Prima gelukt, dat langzaam
Gister heerlijk 12,5km duurloop gedaanGing echt lekker. Nu lekker gespannen kuiten
Iemand nog een startbewijs voor de Bruggenloop over hier?![]()
Ik heb misschien ook weer een leuk loopje: dit is in mijn trainingsgebied:
www.sylvesterloopheeze.nl- 15 december, denk dat ik de 15km doe.
Wacht, ik maak het concreet. Ik zocht nl. nog een loopje.
1
21 [b]15-12-2013 - [url=www.sylvesterloopheeze.nl]Sylvesterloop Heeze (Heeze / Heezerenbosch)[/url][/b]
2 [*] SEMTEX - 15km
1
21 [b]4-5-2013 - [url=http://rondje-tilburg.nl/]Rondje Tilburg (Tilburg)[/url][/b]
2 [*] SEMTEX - HM
[ Bericht 33% gewijzigd door SEMTEX op 27-11-2013 18:00:51 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ook voor de OP![]()
9 maart CPC:
• Guard - HM
&
1
2[b]28 september 2014 [url=http://www.bmw-berlin-marathon.com/en/]BMW Berlin Marathon[/url][/b]
[*] Guard - MarathonMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zag deze nog, niks voor jou: http://www.rondje-tilburg.nl/ ? Ze bieden o.a. een HM, mooi bruggetje naar je M. (ze hebben nog toffe medailles ookquote:Op woensdag 27 november 2013 17:53 schreef Guard het volgende:
Ook voor de OP![]()
9 maart CPC:
• Guard - HM
&
[ code verwijderd ]) Zelf ook maar ingeschreven
Oh en wowook bezweken aan de peer pressure?
Goed bezig
[ Bericht 12% gewijzigd door SEMTEX op 27-11-2013 18:01:12 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
het filmpje over de Vassaloppet Ultra heeft me toch serieus gaan doen denken om het tijdens mijn volgende bezoek aan Nederland in te plannen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Je weet dat Vassaloppet niet in Nederland gehouden wordt? Zomaar hè?quote:Op woensdag 27 november 2013 18:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
het filmpje over de Vassaloppet Ultra heeft me toch serieus gaan doen denken om het tijdens mijn volgende bezoek aan Nederland in te plannen....Ja doei.![]()
Gaan we met grafiekjes showen? Hier mijn afgelopen jaar, zoek de blessureSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
aach joh. ikplan wel een vasaloppet trailtje in voor hem. alles in het zweeds en zo.(langs de ikea)quote:Op woensdag 27 november 2013 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet dat Vassaloppet niet in Nederland gehouden wordt? Zomaar hè?home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op woensdag 27 november 2013 18:29 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
aach joh. ikplan wel een vasaloppet trailtje in voor hem. alles in het zweeds en zo.(langs de ikea)![]()
![]()
Ja doei.![]()
ach, Swedeland is a hop,skip and a jump away from Dutchielandquote:Op woensdag 27 november 2013 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je weet dat Vassaloppet niet in Nederland gehouden wordt? Zomaar hè?
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 28-11-2013 00:13:36 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Peerpressure smearpressurequote:Op woensdag 27 november 2013 17:54 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik zag deze nog, niks voor jou: http://www.rondje-tilburg.nl/ ? Ze bieden o.a. een HM, mooi bruggetje naar je M. (ze hebben nog toffe medailles ook) Zelf ook maar ingeschreven
Oh en wowook bezweken aan de peer pressure?
Goed bezig
Ik wil het zelf gewoon![]()
Rondje Tilburg ga ik denk ik wel aan meedoen, maar even kijken of het de HM of een andere afstand wordt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: