Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Die opbouw bij jou is echt huge. Ik ben ook werkloos op het moment, maar ik ga niet ineens zo veel kilometers meer maken. Dan is bij mij ook net mijn knie weer normaal dus dat zou ook niet slim zijn.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Die opbouw bij jou is echt huge. Ik ben ook werkloos op het moment, maar ik ga niet ineens zo veel kilometers meer maken. Dan is bij mij ook net mijn knie weer normaal dus dat zou ook niet slim zijn.
Ik doe ook niks sinds zondag hoor, mijn kuit voelt nog niet goed. Een dagje extra rust kan nooit kwaad. Maar de afgelopen maanden zei mijn lichaam nooit nee, dus ging het allemaal wel.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik doe ook niks sinds zondag hoor, mijn kuit voelt nog niet goed. Een dagje extra rust kan nooit kwaad. Maar de afgelopen maanden zei mijn lichaam nooit nee, dus ging het allemaal wel.
Nee dan kan het ook wel. Zolang je echt geen last hebt zou ik ook doorgaan.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Dipje is vakantie en knieproblemen... Deze maand dus weekje rust voor 7^^ en last van de kuit erna. Volgende maand weer wat meer en dan weer wat rust voor de HM.
Op woensdag 27 november 2013 10:44 schreef Jero_nimo het volgende: Ook lekkere cijfers, beste opbouw weer ineens. Mooi dat het goed gaat. Deze maand een beetje druk gehad trouwens?
Nee, ziekte.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ik vind over het algemeen iedereen hier wel vrij constant lopen hoor! De uitschieters naar beneden zijn vaak toch nog een flink aantal kilometers, mooie figuurtjes!
Bij mij zal het krap worden om de challenge (nieuwe doel) te halen, maar daar is het ook een challenge voor. Moet nog 200k en ben iets minder gaan trainen de laatste maand. gaat ws net wel/net niet lukken.
Op woensdag 27 november 2013 14:35 schreef MaleDuck het volgende: Mooi schemaatje hoor YUR, ziet er leuk uit! Maar geen Roparun zeker dit jaar, aangezien die ruim anderhalve week na je Marathon is...
Bedankt ieder voor de felicitaties. De dag begon goed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij lijkt het zo gaaf om de RoPa run te lopen. Dat is één van de weinige wegwedstrijden die ik niet van mijn wishlist heb gestreept.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij lijkt het zo gaaf om de RoPa run te lopen. Dat is één van de weinige wegwedstrijden die ik niet van mijn wishlist heb gestreept.
Gefeliciteerd! Leuk cadeau!
En als we voor een team nog lopers nodig hebben dan kom ik hier gewoon vragen Maar verwacht het eigenlijk niet...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>