Da's geen Sprinter, da's een Spurtquote:Op donderdag 28 november 2013 16:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Behalve de stoptrein tussen Arnhem en Tiel, die skipt Arnhem-Zuid.
Nee zodra dat neukding Haarlem Spaarnwoude overslaat heet het een Intercityquote:Op donderdag 28 november 2013 16:47 schreef b2py het volgende:
Sprinters slaan volgens mij nooit planmatig stations over.
Fijn. Dat wordt dus duwen en dringen. Weet je toevallig zo waar de IC naar Venlo nu vertrekt?quote:Op donderdag 28 november 2013 17:14 schreef Sj0rSz het volgende:
Tof, springer op Eindhoven CS. Spoor 1/2 buiten dienst tot ongeveer 19.00 uur
Mja, das ook weer zo.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:15 schreef b2py het volgende:
Niet zo klagen, met hetzelfde gemak trappen ze het hele station uit dienst
Die vertrekt vanaf 4quote:Op donderdag 28 november 2013 17:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Fijn. Dat wordt dus duwen en dringen. Weet je toevallig zo waar de IC naar Venlo nu vertrekt?
Klopt, dan had ik een probleem xD Nu met +15 onderweg naar huisquote:Op donderdag 28 november 2013 17:15 schreef b2py het volgende:
Niet zo klagen, met hetzelfde gemak trappen ze het hele station uit dienst
quote:
Nu ook tussen Roermond en Sittard.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:14 schreef Sj0rSz het volgende:
Tof, springer op Eindhoven CS. Spoor 1/2 buiten dienst tot ongeveer 19.00 uur
Utrecht Leidsche Rijn door de sprinter Utrecht - Den Haagquote:Op donderdag 28 november 2013 16:47 schreef b2py het volgende:
Sprinters slaan volgens mij nooit planmatig stations over.
Maar dat is nou precies het probleem. NS weet de oorzaken niet (zegt NS), en Mansveld accepteert dat.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
tsja, op sommige trajecten is het bijna structureel, dus daar moet eens goed naar de oorzaken gekeken worden
Al een nieuwe hobby in gedachten?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:13 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Maar dat is nou precies het probleem. NS weet de oorzaken niet (zegt NS), en Mansveld accepteert dat.
Dan ben je uitgeluld.
http://www.voorbeterov.nl/131018.php
Nee. Ik weiger het op te geven. En de mensen van mijn club evenmin. Strijdvaardig onder het besef dat snelle succesjes er niet altijd inzitten.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Al een nieuwe hobby in gedachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |