Koersdisplays denk. Dat geouwehoer met die bordjes is ZOOO 1916quote:Op woensdag 27 november 2013 23:47 schreef Sandrvich het volgende:
Ben trouwens ook benieuwd of NMBS dan eigen koersbordjes gaat maken.
Mooi man!quote:Op woensdag 27 november 2013 23:51 schreef greavy het volgende:
Oja, vandaag mijn tickets per post ontvangen voor 18 januari
Oh ja da's waar ook. België moet gewoon strakgetrokken worden. En op z'n minst ontdaan van "Belgen"quote:Op woensdag 27 november 2013 23:57 schreef Sandrvich het volgende:
Da's veel te modern voor NMBS joh. En al zouden ze het willen, dan roepen alle vakboden op tot solidariteit (lees: staking) omdat 'de NMBS-drukkerij uit Wortegem-Petegem oneerlijke concurrentie wordt aangedaan'.
Vgs mij niet. Lijkt erop alsof ze gauw voor de Fpw nog even wat reizigersaantallen moeten opfleuren.quote:Op woensdag 27 november 2013 23:57 schreef greavy het volgende:
Was het Samstagticket van DB al voorbijgekomen hier? Voor ¤49 een retour tussen 2 Duitse stations met Fernverkehr. Elke meereizende persoon betaalt ¤10 extra (totaal maximaal 5 personen), en een upgrade naar de 1e klas kost ¤10 per persoon (eerste reiziger betaalt ¤59).
Te boeken t/m 11 december 2013, en reizen t/m 14 december 2013:
http://www.bahn.de/samstagsticket
Vlaanderen naar DB en Wallonië naar SNCF?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja da's waar ook. België moet gewoon strakgetrokken worden. En op z'n minst ontdaan van "Belgen"Ben wel een keer goed klaar met die onzin.
Nee. Loszagen en afzinken. Kustlijn wordt wat langer.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
Vlaanderen naar DB en Wallonië naar SNCF?
Ik zie mogelijkheden tot de bouw van een paar nieuwe bruggen. Leuk voor de afdeling Bouwkunde van de TU Delftquote:Op donderdag 28 november 2013 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Loszagen en afzinken. Kustlijn wordt wat langer.
Liever de afdeling Civiel. Anders krijg je van die lelijke constructies als de bruggen /Flyover over de Dieze bij Den Bosch. Zonder die lelijke goude beplating was het veel mooier geweest. (Typisch gevalletje van een projectteam die niet snel genoeg de architect eruit heeft gegooid...'quote:Op donderdag 28 november 2013 00:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden tot de bouw van een paar nieuwe bruggen. Leuk voor de afdeling Bouwkunde van de TU Delft
Nee man lekker wat bootverbindingen. Zo dicht hoeven we ook niet bij Frankrijk te zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden tot de bouw van een paar nieuwe bruggen. Leuk voor de afdeling Bouwkunde van de TU Delft
Offeren we Noord-Brabant erbij. Better safe than sorryquote:Op donderdag 28 november 2013 01:35 schreef JDude het volgende:
Wordt nog wel een mooie klus om precies alle stukjes Baarle-Hertog onder water te zetten.
Dat is civiel! Bouwkundigen snappen er niks van!quote:Op donderdag 28 november 2013 00:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 november 2013 01:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Offeren we Noord-Brabant erbij. Better safe than sorry
quote:Op donderdag 28 november 2013 08:08 schreef WhiteJoker het volgende:
Er is op dit moment een storing tussen Rotterdam C. en Hoek van Holland door koperdiefstal. Dat is vervelend, maar het kan gebeuren. Het omreisadvies luidt echter: "Stel uw reis uit en neem de eerstvolgende doorgaande trein. Verwachte tijd: 12.00".
Stel dat ik nu op Rotterdam Centraal sta en ik heb zo'n StenaLine treinticket die vanaf elk station in Nederland geldig is, want ik wil de Ferry van 11 uur hebben. Hoe kom ik dan op tijd in Hoek van Holland?
Kan ik van NS verwachten dat ze alternatief vervoer regelen? Ik sta daar met twee koffers op een trein te wachten die niet gaat.
Moet lukken dus.twitter:NS_online twitterde op donderdag 28-11-2013 om 09:04:00Maassluis-Hoek van Holland Strand: er rijden geen treinen maar bussen door herstelwerkzaamheden tot 12.00 u. http://t.co/axyyfHaEPO #MssHlds reageer retweet
Ok. Maar de reizigers die om 8 uur op die trein stonden te wachten, hebben pech? Er wordt ook geen taxi voor die reizigers besteld?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:15 schreef James1988 het volgende:
Als de prognose voor een verstoring langer is dan 2 uur (aanrijtijd bussen) worden er voor zover ik weet bussen besteld, anders niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |