quote:Op woensdag 27 november 2013 17:33 schreef De_uitblinker het volgende:
Nou ik zou zeggen dat de term nigger in het leven gehouden wordt door negers zelf, die het overal en altijd, te pas en te onpas, tegen elkaar gebruiken.
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:39 schreef De_uitblinker het volgende:
Ik hoor straatnegers dat altijd onderling zeggen.
nou en?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:44 schreef DrMabuse het volgende:
Dit kan gewoon op YouTube.
Bijna een uur lang.
Is ook discriminatie. Maar niemand zeikt daarover.. Tenzij iemand hoognodig moet.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk nogal van de context af. Vrouwen die niet op een mannentoilet mogen zeiken is niet zo problematisch als het voorbeeld uit de OP.
Discriminatie is altijd op een bepaalde grond.. op grond van opleidingsniveau bijvoorbeeld, dat zou een legitime reden zijn bij een sollicitatie. Op grond van huidskleur nietquote:Op woensdag 27 november 2013 17:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Discriminatie is onderscheid maken. Om daaruit keuzes te maken. Niks meer of minder
Discriminatie is onderscheid maken op een negatieve manier, het ontzeggen van het recht op dezelfde behandeling als leden van de dominante groep.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:42 schreef Webschip het volgende:
[..]
Discriminatie is onderscheid maken. Om daaruit keuzes te maken. Niks meer of minder
ik zou het niet downloaden nee maar ik zie niet in wat het ergens mee te maken heeftquote:
Weet ik veel, ik heb collega's tegen wie ik dat eens kan zeggen als we zitten te kutten, maar ik kan me voorstellen dat je daar op straat niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:42 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dus soms is nigger of nigga opeens geen probleem?
Wie bepaalt dat?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Discriminatie is altijd op een bepaalde grond.. op grond van opleidingsniveau bijvoorbeeld, dat zou een legitime reden zijn. Op grond van huidskleur niet
een uur die onzin luisteren lijkt me wat te lang iddquote:Op woensdag 27 november 2013 17:45 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Is toch verschrikkelijk@!!@#!#!@#!@#!!!!!!
Racisme moet je niet goedpraten. Je moet het bestaan ervan wel onderkennen, in dit geval bij sollicitatieprocedures. De vraag is, is het probleem (voor sommigen) op te lossen?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:38 schreef Casiotone het volgende:
ah dit is nu een topic om racisme goed te praten zie ik!
Wanneer is het negatief? Mag ik iemand afwijzen omdat hij of zij bruine ogen heeft?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Discriminatie is onderscheid maken op een negatieve manier, het ontzeggen van het recht op dezelfde behandeling als leden van de dominante groep.
Er is blijkbaar niks mis met het gebruik van de term nigger, aangezien het door die lui zelf vaak gebruikt wordt.quote:
Logisch, daar hebben niet zoveel mensen last van. Het wordt wel een probleem als je niet aangenomen wordt omdat je niet blank bent. Da's dan ook niet zo'n legitieme vorm van discriminatie.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:45 schreef Webschip het volgende:
[..]
Is ook discriminatie. Maar niemand zeikt daarover.. Tenzij iemand hoognodig moet.
Oh , je collega's.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb collega's tegen wie ik dat eens kan zeggen als we zitten te kutten, maar ik kan me voorstellen dat je daar op straat niet op zit te wachten.
Context.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:47 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Er is blijkbaar niks mis met het gebruik van de term nigger, aangezien het door die lui zelf vaak gebruikt wordt.
wie zegt dan dat er wat mis is met het gebruik van de term?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:47 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Er is blijkbaar niks mis met het gebruik van de term nigger, aangezien het door die lui zelf vaak gebruikt wordt.
Dan nog. Het gebeurt gewoon. En dan zeggen ze gewoon dat iemand toch gewoon niet in het team past?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Logisch, daar hebben niet zoveel mensen last van. Het wordt wel een probleem als je niet aangenomen wordt omdat je niet blank bent. Da's dan ook niet zo'n legitieme vorm van discriminatie.
misschien als je een oogmodel met blauwe ogen zoekt.... voor de rest is het niet relevantquote:Op woensdag 27 november 2013 17:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Wanneer is het negatief? Mag ik iemand afwijzen omdat hij of zij bruine ogen heeft?
als jij op straat op iemand afloopt en hem gelijk aanspreekt met nigger, nikker, roetmop of lul dan doet die persoon er een stuk moeilijker over dan wanneer je dit doet tijdens een avondje bier drinkenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:49 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
En die bepaal jij van te voren?
Als je iemand nigger , nigga noemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |