abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 december 2013 @ 11:52:39 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133903802
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:43 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ach, eigenlijk wisten/vermoedden we toch al dat Raf niet bepaald monogaam was tijdens zijn huwelijk. Dat hij het voor de bewakingscamera deed verbaasde me nog het meest in het bericht :D
Ja, maar vooralsnog hebben we geen beelden.... laat ze daar dan maar eens mee komen, dan is dat gerucht ook gelijk hardgemaakt.
Net als Raf :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 december 2013 @ 12:09:32 #272
163650 Greys
pi_133904263
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:36 schreef Andromache het volgende:

Ik geloof dus helemaal niks van dit verhaal, want vorig jaar staat Sylvie weer netjes met Nikkie omarmd. Terwijl ze al in 2011 zou weten dat Raf en zij met elkaar zijn vreemdgegaan.
En wat nou als het haar geen donder uitmaakte omdat ze toen zelf ook al een of meerdere keren vreemd was gegaan? Als alles in je huwelijk fake is, kan je toch ook nog wel even fake vriendinnerig poseren voor een foto? Dat lijkt me nog wel het minste probleem :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133904380
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:09 schreef Greys het volgende:

[..]

En wat nou als het haar geen donder uitmaakte omdat ze toen zelf ook al een of meerdere keren vreemd was gegaan? Als alles in je huwelijk fake is, kan je toch ook nog wel even fake vriendinnerig poseren voor een foto? Dat lijkt me nog wel het minste probleem :D
Of zou ze er niet later achtergekomen zijn?
Wie weet deden ze wel een trio's. :P
  woensdag 4 december 2013 @ 12:27:17 #274
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_133904767
quote:

[..]

Dan snap ik niet dat ze zo moeilijk doet over Saab. Kan ze daar ook wel vriendinnetjes mee worden.

Maar goed, Pikkie/Nikkie wilde naar de rechter stappen. Ik wacht in spanning het vervolg af. :Y)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 4 december 2013 @ 12:33:00 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133904915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:27 schreef Andromache het volgende:
Maar goed, Pikkie/Nikkie wilde naar de rechter stappen. Ik wacht in spanning het vervolg af. :Y)
En dan in de rechtszaal ineens de camerabeelden *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 4 december 2013 @ 12:33:35 #276
184769 crew  Deisyy
pi_133904936
quote:

[..]

Dan snap ik niet dat ze zo moeilijk doet over Saab. Kan ze daar ook wel vriendinnetjes mee worden.

Syl en Saab waren toch ook vriendinnetjes, misschien hadden Saab en Raf al iets met elkaar voor de klap op oudjaarsavond en zei Syl daar voor de fake niets van. Er is pas een einde aan die vriendschap gekomen toen de relatie tussen Saab en Raf naarbyuten kwam.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 4 december 2013 @ 12:34:31 #277
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_133904963
Kortom: Sylvie heeft fake vriendschappen. Wat een eenzame vrouw moet zij zijn, zeg...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 4 december 2013 @ 12:35:47 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133905000
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:34 schreef Andromache het volgende:
Kortom: Sylvie heeft fake vriendschappen. Wat een eenzame vrouw moet zij zijn, zeg...
Haar vriendschappen zijn gewoon net zo oprecht als zij zelf..... het mag haar niet verbazen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 december 2013 @ 12:53:45 #279
163650 Greys
pi_133905556
quote:

[..]

Een nietsbetekenend neukertje of degene die eerst haar eigen vriendin was en nu aan haar man bleef plakken, inclusief baby. Kan me toch wel voorstellen dat daar iets verschil tussen zit hoor :D :')

quote:
Ik ben benieuwd.

Hoewel... hoe zeer ik ook gesmuld heb van deze hele gate, het interesseert me eigenlijk bijna niet meer wat ze doen. Al maakt Raf morgen bekend dat ie toch liever de moeder van Saab heeft. De gate sleept te lang door. Het zijn allemaal knurften die veel beter hun mond kunnen gaan houden gewoon vanaf nu :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133905581
Wat lijkt het mij doodvermoeiend om Sylvie te zijn zeg.
pi_133906221
quote:

[..]

Datte :Y
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 december 2013 @ 13:37:51 #282
163650 Greys
pi_133906685
Want stel je bent Syl.
En stel je vent heeft gerommeld met Pikkie P.
Wat doe je dan om alle roddels te ontkrachten en je fake-huwelijk te fake-redden?
Dan ga je blij vriendinnerig poseren met de dame in kwestie.
Ik vind het juist in haar belevingswereld wel heel logisch juist _O-

Daarom snap ik niet dat sommigen het vreemdgaan verhaal niet geloven omdat ze met Nikkie op de foto ging. Dan is ze toch beter in het faken dan we dachten :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133906752
Ali B was er ook bij toch? In Dubai? 8)7
pi_133906863
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:37 schreef Greys het volgende:
Want stel je bent Syl.
Wat doe je dan om alle roddels te ontkrachten en je fake-huwelijk te fake-redden?

Daarom snap ik niet dat sommigen het vreemdgaan verhaal niet geloven omdat ze met Nikkie op de foto ging. Dan is ze toch beter in het faken dan we dachten :+
We hebben allemaal de foto van oudjaar gezien, gezellig met Sabia. :P
pi_133907494
De terugkomst van Nikki Plessen met haar stijltje verhoogt het Fakegehalte van dit topic wel weer, zeg!
Is dat zo?
pi_133907644
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Oh ja bijna vergeten 8)7
pi_133907759
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 08:45 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]

Societybruilot? Zo ziet High Society er in Nederland dus uit. Wat een kamperbende bij elkaar met al dat rond geneuk en afhankelijk zijn van spoken als Bles.
Ah, het wandelende fashion-veenlijk is ook gearriveerd _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_133907852
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:37 schreef Greys het volgende:
Want stel je bent Syl.

:Y Ik vind het ook volkomen logisch.

Syl was zelf al voor de bijl gegaan met die piloot, Raf wist ervan via hun e-mails, en toen kwam Nikkie door de binnenbocht aanzetten op het societyhuwelijk van Danie (waarom heten al deze mensen Danie, Nikkie en Sylvie en niet gewoon Els?), en Sylvie moest haar column in de Grazia nog inleveren, dus het was een heel verkeerd moment om die camerabeelden op te vragen; het was om precies te zijn het perfecte moment om hard op de gebleekte kiesjes te bijten en stralend voor de camera's te blijven poseren, desnoods in een wurggreep met Nikkie, want de Grazia... en de Hunkemöller... en... en...

Ik zou veel geld overhebben voor de Grazia-column die Sylvie schreef over het glamourhuwelijk van Danie, zou die bestaan? 8-)
pi_133907962
Eigenlijk verbaasd me niets meer in deze gate... maar ik ben elke minuut blijer met mijn boerenlullenbestaan vergeleken met de lege zeepbel waar al deze mensen jarenlang in hebben gezeten en nog steeds zitten _O-
pi_133908228
quote:
99s.gif Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nou, ik wou net zeggen. Over Sylvie zijn de meningen misschien verdeeld, maar Nikkie is toch gewoon lelijk? :{
Van een afstandje is Nikkie gewoon een 13 in een dozijn 'Oud Zuid'/Leco/Danie-kloon met geblondeerde extensions, gebleekte tanden en gekleurde Ibiza-polsbandjes, al heeft ze natuurlijk wel haar stijltje. Maar het echte probleem is haar stem :'(

Ze staat in de top-3 van lelijkste stemmen, samen met Angela Groothuizen en Heleen van Royen. En een lelijke stem is erger dan een lelijke neus ;(
pi_133908417
Team Sylvie trekt trouwens wel weer flink ten strijde... ongelofelijk :')
  woensdag 4 december 2013 @ 14:38:54 #292
11682 Moonah
Jolie femme
pi_133908798
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef Nadine26 het volgende:

Ik zou veel geld overhebben voor de Grazia-column die Sylvie schreef over het glamourhuwelijk van Danie, zou die bestaan? 8-)
Was er niet zoiets als een wedstrijd? O-)

En heeft Angela Groothuizen een lelijke stem? :o
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_133908956
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:38 schreef Moonah het volgende:

[..]

Was er niet zoiets als een wedstrijd? O-)

Maar we moeten toch research doen voor die wedstrijd? :P
quote:
En heeft Angela Groothuizen een lelijke stem? :o
Bij Angela Groothuizen is het eigenlijk meer het accent dan de stem zelf; ze kan geloof ik wel mooi zingen, maar au, au, van dat gruwelijk platte (Noord-Hollandse?) accent springt het glazuur van mijn tanden :X Heleen van Royen en Nikkie hebben lelijke stemmen als in: klank. Een beetje alsof iemand met een nagel over het schoolbord krast.
  woensdag 4 december 2013 @ 14:50:45 #294
11682 Moonah
Jolie femme
pi_133909208
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:44 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Maar we moeten toch research doen voor die wedstrijd? :P

Mijn enige informatiebron is dit topic. :D Maar ik kijk uit naar de column!
quote:
Bij Angela Groothuizen is het eigenlijk meer het accent dan de stem zelf; ze kan geloof ik wel mooi zingen, maar au, au, van dat gruwelijk platte (Noord-Hollandse?) accent springt het glazuur van mijn tanden :X
Ah, dat. Ik ben een onvervalste Brabander, dus ik luister mss anders naar 'boven-de-rivieren-accenten'.
quote:
Heleen van Royen en Nikkie hebben lelijke stemmen als in: klank. Een beetje alsof iemand met een nagel over het schoolbord krast.
Een beetje als mijn onderzuurvrouw. Maar goed, die ken je niet en is ook wel erg off-topic. :z
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 4 december 2013 @ 15:32:03 #295
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_133910417
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 12:54 schreef vencodark het volgende:
Wat lijkt het mij doodvermoeiend om Sylvie te zijn zeg.
Beetje rondneuken en je geld verdienen door af en toe rond te liggen rollen in wat lingerie in een reclame, of een paar uur per week leuk doen op TV....

Verdomme, nee, bah, dat moet echt niet vol te houden zijn.
  woensdag 4 december 2013 @ 15:33:28 #296
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_133910456
Heeft die Raf toch even 3 (wellicht meer) heerlijke wijven te pakken gehad de afgelopen jaren.
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_133910662
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:22 schreef Nadine26 het volgende:
Van een afstandje is Nikkie gewoon een 13 in een dozijn 'Oud Zuid'/Leco/Danie-kloon met geblondeerde extensions, gebleekte tanden en gekleurde Ibiza-polsbandjes, al heeft ze natuurlijk wel haar stijltje. Maar het echte probleem is haar stem :'(

Ze staat in de top-3 van lelijkste stemmen, samen met Angela Groothuizen en Heleen van Royen. En een lelijke stem is erger dan een lelijke neus ;(
Hoho, dan ga je schromelijk voorbij aan Renate Gerssjzbsdtaanowicghaiedcgzcgsdhfg.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 december 2013 @ 16:06:07 #298
163650 Greys
pi_133911608
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat bedoel ik!

En geloof me, Sylvie kan die gazallage pics met Nikkie prrrrrrrrrrima gebruiken straks hoor, als ze wederom weer eens haar kant van het verhaal gaat vertellen nu echtechtechtecht voor de laatste keer: 'Eerst mijn beste vriendin Sabia die er met mijn man vandoor gaat en nu blijkt ie daarvoor ook nog te hebben gerommeld met mijn ándere echt wel beste vriendin, heus heus waar kijk deze intieme foto's maar van haar en mij *insert Omarm Me muziekje van Blof*. Wat doen ze me toch allemaal ááháááán. Ik rommelde ook wel eens maar nooit met vrienden van Raf! Snottebel en traan uit mascaraloos oog. The end.

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 04-12-2013 16:16:52 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_133911808
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
Wat doen ze me toch allemaal ááháááán. Snottebel en traan uit mascaraloos oog. The end.
Dan moeten er ook filmpjes zijn van Rafael met Touriya.
#waarrookisisvuur
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 4 december 2013 @ 16:15:54 #300
163650 Greys
pi_133911923
quote:
11s.gif Op woensdag 4 december 2013 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Dan moeten er ook filmpjes zijn van Rafael met Touriya.
#waarrookisisvuur
Ik denk eerder Syl met die heerlijke man van Touriya :9
Of allebei, uitwisselingsprogramma!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')