Ja, maar vooralsnog hebben we geen beelden.... laat ze daar dan maar eens mee komen, dan is dat gerucht ook gelijk hardgemaakt.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk wisten/vermoedden we toch al dat Raf niet bepaald monogaam was tijdens zijn huwelijk. Dat hij het voor de bewakingscamera deed verbaasde me nog het meest in het bericht

En wat nou als het haar geen donder uitmaakte omdat ze toen zelf ook al een of meerdere keren vreemd was gegaan? Als alles in je huwelijk fake is, kan je toch ook nog wel even fake vriendinnerig poseren voor een foto? Dat lijkt me nog wel het minste probleemquote:Op woensdag 4 december 2013 09:36 schreef Andromache het volgende:
Ik geloof dus helemaal niks van dit verhaal, want vorig jaar staat Sylvie weer netjes met Nikkie omarmd. Terwijl ze al in 2011 zou weten dat Raf en zij met elkaar zijn vreemdgegaan.

Of zou ze er niet later achtergekomen zijn?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat nou als het haar geen donder uitmaakte omdat ze toen zelf ook al een of meerdere keren vreemd was gegaan? Als alles in je huwelijk fake is, kan je toch ook nog wel even fake vriendinnerig poseren voor een foto? Dat lijkt me nog wel het minste probleem

Dan snap ik niet dat ze zo moeilijk doet over Saab. Kan ze daar ook wel vriendinnetjes mee worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat nou als het haar geen donder uitmaakte omdat ze toen zelf ook al een of meerdere keren vreemd was gegaan? Als alles in je huwelijk fake is, kan je toch ook nog wel even fake vriendinnerig poseren voor een foto? Dat lijkt me nog wel het minste probleem

En dan in de rechtszaal ineens de camerabeeldenquote:Op woensdag 4 december 2013 12:27 schreef Andromache het volgende:
Maar goed, Pikkie/Nikkie wilde naar de rechter stappen. Ik wacht in spanning het vervolg af.

Syl en Saab waren toch ook vriendinnetjes, misschien hadden Saab en Raf al iets met elkaar voor de klap op oudjaarsavond en zei Syl daar voor de fake niets van. Er is pas een einde aan die vriendschap gekomen toen de relatie tussen Saab en Raf naarbyuten kwam.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat ze zo moeilijk doet over Saab. Kan ze daar ook wel vriendinnetjes mee worden.
Maar goed, Pikkie/Nikkie wilde naar de rechter stappen. Ik wacht in spanning het vervolg af.

Haar vriendschappen zijn gewoon net zo oprecht als zij zelf..... het mag haar niet verbazen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:34 schreef Andromache het volgende:
Kortom: Sylvie heeft fake vriendschappen. Wat een eenzame vrouw moet zij zijn, zeg...

Een nietsbetekenend neukertje of degene die eerst haar eigen vriendin was en nu aan haar man bleef plakken, inclusief baby. Kan me toch wel voorstellen dat daar iets verschil tussen zit hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 12:27 schreef Andromache het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat ze zo moeilijk doet over Saab. Kan ze daar ook wel vriendinnetjes mee worden.

Ik ben benieuwd.quote:Maar goed, Pikkie/Nikkie wilde naar de rechter stappen. Ik wacht in spanning het vervolg af.

Dattequote:Op woensdag 4 december 2013 12:09 schreef Greys het volgende:
[..]

We hebben allemaal de foto van oudjaar gezien, gezellig met Sabia.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:37 schreef Greys het volgende:
Want stel je bent Syl.
En stel je vent heeft gerommeld met Pikkie P.
Wat doe je dan om alle roddels te ontkrachten en je fake-huwelijk te fake-redden?
Dan ga je blij vriendinnerig poseren met de dame in kwestie.
Ik vind het juist in haar belevingswereld wel heel logisch juist
Daarom snap ik niet dat sommigen het vreemdgaan verhaal niet geloven omdat ze met Nikkie op de foto ging. Dan is ze toch beter in het faken dan we dachten

Oh ja bijna vergetenquote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
We hebben allemaal de foto van oudjaar gezien, gezellig met Sabia.

Ah, het wandelende fashion-veenlijk is ook gearriveerdquote:Op woensdag 4 december 2013 08:45 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Societybruilot? Zo ziet High Society er in Nederland dus uit. Wat een kamperbende bij elkaar met al dat rond geneuk en afhankelijk zijn van spoken als Bles.

quote:Op woensdag 4 december 2013 13:37 schreef Greys het volgende:
Want stel je bent Syl.
En stel je vent heeft gerommeld met Pikkie P.
Wat doe je dan om alle roddels te ontkrachten en je fake-huwelijk te fake-redden?
Dan ga je blij vriendinnerig poseren met de dame in kwestie.
Ik vind het juist in haar belevingswereld wel heel logisch juist
Daarom snap ik niet dat sommigen het vreemdgaan verhaal niet geloven omdat ze met Nikkie op de foto ging. Dan is ze toch beter in het faken dan we dachten
 Ik vind het ook volkomen logisch.
 Ik vind het ook volkomen logisch. 

Van een afstandje is Nikkie gewoon een 13 in een dozijn 'Oud Zuid'/Leco/Danie-kloon met geblondeerde extensions, gebleekte tanden en gekleurde Ibiza-polsbandjes, al heeft ze natuurlijk wel haar stijltje. Maar het echte probleem is haar stemquote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, ik wou net zeggen. Over Sylvie zijn de meningen misschien verdeeld, maar Nikkie is toch gewoon lelijk?

Was er niet zoiets als een wedstrijd?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:12 schreef Nadine26 het volgende:
Ik zou veel geld overhebben voor de Grazia-column die Sylvie schreef over het glamourhuwelijk van Danie, zou die bestaan?

Maar we moeten toch research doen voor die wedstrijd?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Was er niet zoiets als een wedstrijd?

Bij Angela Groothuizen is het eigenlijk meer het accent dan de stem zelf; ze kan geloof ik wel mooi zingen, maar au, au, van dat gruwelijk platte (Noord-Hollandse?) accent springt het glazuur van mijn tandenquote:En heeft Angela Groothuizen een lelijke stem?
 Heleen van Royen en Nikkie hebben lelijke stemmen als in: klank. Een beetje alsof iemand met een nagel over het schoolbord krast.
 Heleen van Royen en Nikkie hebben lelijke stemmen als in: klank. Een beetje alsof iemand met een nagel over het schoolbord krast.

Mijn enige informatiebron is dit topic.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:44 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Maar we moeten toch research doen voor die wedstrijd?
 Maar ik kijk uit naar de column!
 Maar ik kijk uit naar de column!Ah, dat. Ik ben een onvervalste Brabander, dus ik luister mss anders naar 'boven-de-rivieren-accenten'.quote:Bij Angela Groothuizen is het eigenlijk meer het accent dan de stem zelf; ze kan geloof ik wel mooi zingen, maar au, au, van dat gruwelijk platte (Noord-Hollandse?) accent springt het glazuur van mijn tanden
Een beetje als mijn onderzuurvrouw. Maar goed, die ken je niet en is ook wel erg off-topic.quote:Heleen van Royen en Nikkie hebben lelijke stemmen als in: klank. Een beetje alsof iemand met een nagel over het schoolbord krast.

Beetje rondneuken en je geld verdienen door af en toe rond te liggen rollen in wat lingerie in een reclame, of een paar uur per week leuk doen op TV....quote:Op woensdag 4 december 2013 12:54 schreef vencodark het volgende:
Wat lijkt het mij doodvermoeiend om Sylvie te zijn zeg.

Hoho, dan ga je schromelijk voorbij aan Renate Gerssjzbsdtaanowicghaiedcgzcgsdhfg.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:22 schreef Nadine26 het volgende:
Van een afstandje is Nikkie gewoon een 13 in een dozijn 'Oud Zuid'/Leco/Danie-kloon met geblondeerde extensions, gebleekte tanden en gekleurde Ibiza-polsbandjes, al heeft ze natuurlijk wel haar stijltje. Maar het echte probleem is haar stem
Ze staat in de top-3 van lelijkste stemmen, samen met Angela Groothuizen en Heleen van Royen. En een lelijke stem is erger dan een lelijke neus

Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
We hebben allemaal de foto van oudjaar gezien, gezellig met Sabia.

Dan moeten er ook filmpjes zijn van Rafael met Touriya.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:06 schreef Greys het volgende:
Wat doen ze me toch allemaal ááháááán. Snottebel en traan uit mascaraloos oog. The end.

Ik denk eerder Syl met die heerlijke man van Touriyaquote:Op woensdag 4 december 2013 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moeten er ook filmpjes zijn van Rafael met Touriya.
#waarrookisisvuur

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |