Dat wordt een gekkenhuis daar, gok ikquote:Op woensdag 27 november 2013 18:00 schreef MarkM het volgende:
http://www.gva.be/nieuws/(...)ps4-in-mechelen.aspx
Alleen dat is me te ver rijden.
Van af suus best te doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:00 schreef MarkM het volgende:
http://www.gva.be/nieuws/(...)ps4-in-mechelen.aspx
Alleen dat is me te ver rijden.
Ja ga ik ook doen, heb studiedag (vrij) van schoolquote:Op woensdag 27 november 2013 17:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als jij ruim voor de openingstijd voor de MM gaat staan hossel jij echt wel een ps4 hoor.
Medewerker van MM zei dat er soms wel wat losse in de winkel liggen!quote:Op woensdag 27 november 2013 17:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij uit je stage bent is alles sowieso wel weg.
Ga maar niet naar de MM in Utrecht.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:15 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, heb studiedag (vrij) van schoolperfect
Er loopt nu een actie bij de ToysXL en de intertoys voor 37,50 (365 dagen PS+). Nu was die overal uitverkocht en liep ik de Saturn binnen (Tilburg) en zag ik dat ze daar de prijs ook hebben aangepast naar 37,50 in de winkel. Misschien is dat dan ook wel zo bij de media markt en Saturn in een andere stadquote:Op woensdag 27 november 2013 17:02 schreef Maastoren het volgende:
Wow, wat gaat dit topic hard.
Mensen, wat is een normale prijs voor Playstation +? Zo rond de 50-60?
Nu het zo dichtbij komt baal ik wel een beetje dat ik geen PS4 heb besteld. Het grote probleem is dat ik nog een oude HD-ready tv heb en de PS4 verdient wel een full-hd scherm lijkt mijNog eventjes wachten dus.
Daar gaan wij heen!quote:Op woensdag 27 november 2013 18:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ga maar niet naar de MM in Utrecht.
Day 14, ding is in Amerika allang verkrijgbaarquote:Op woensdag 27 november 2013 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
Ik voel mij bazig omdat ik hem day 1 in mijn bezit ga hebben.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Day 14, ding is in Amerika allang verkrijgbaar
Ik zit zat er vandaag ook over te piekeren.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Zeiksnor het volgende:
Wel apart om te lezen dat iedereen met de PS4 bezig is en ik hem vrijdag van de hand doe.
Uitstellen van 2 games en dan niet nemen, dat was vroeger wel anders......ik word oud
Heb je al een koper?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Zeiksnor het volgende:
Wel apart om te lezen dat iedereen met de PS4 bezig is en ik hem vrijdag van de hand doe.
Uitstellen van 2 games en dan niet nemen, dat was vroeger wel anders......ik word oud
Zeker een pc gamer, die voelen zich altijd zo superieur.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef RRuben het volgende:
iemand waarmee ik net moest werken zei dat de ps4 al outdated is haha, is dat ook echt zo of is hij gewoon jelly dat ik hem ga halen en hij niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |