Vorige week werd de console uitgedeeld aan de pers.quote:

He, het OS heeft wat van FreeBSDquote:Op woensdag 27 november 2013 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Je weet toch dat pinguins niet te vertrouwen zijn ..

Mag je die dan houden?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorige week werd de console uitgedeeld aan de pers.

Het is in dit geval bruikleen. Kortom: ja. Totdat Sony 'm terug wil. Wss tegen de PS5 en verder. Maar hij gaat eind deze week naar een ander crewlid.quote:

Oke interessant, leuke baan lijkt me!quote:Op woensdag 27 november 2013 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is in dit geval bruikleen. Kortom: ja. Totdat Sony 'm terug wil. Wss tegen de PS5 en verder. Maar hij gaat eind deze week naar een ander crewlid.

Hobby, FOK! is vrijwillig. Ik heb een ICT-baan hiernaast, iets met een hypotheek en andere vaste lasten die ik ook moet betalenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke interessant, leuke baan lijkt me!

Ik kan je vertellen dat het wel leuk is, maar ook zwaar. Publishers die boos worden als een review te laag is in hun ogen, NDA's, targets mbt stukken, launchparties etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke interessant, leuke baan lijkt me!

Ja helaas, alles gaat naar Danny!quote:Op woensdag 27 november 2013 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hobby, FOK! is vrijwillig. Ik heb een ICT-baan hiernaast, iets met een hypotheek en andere vaste lasten die ik ook moet betalenEn een eigen PS4, maar die haal ik zaterdag op.

Gezien ik contactpersoon ben voor uitgevers: ja. Maar wel leuk, anders zou ik het niet al ruim drie jaar doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het wel leuk is, maar ook zwaar. Publishers die boos worden als een review te laag is in hun ogen, NDA's, targets mbt stukken, launchparties etc.
Ik heb het erbij gedaan vroeger voor Tiscali, maar op een gegeven moment was het niet te combineren met dagelijks werk.
Gamen was geen hobby meer maar een 2e onbetaalde baan. Ondanks mijn in rap tempo gegroeide gamecollectie, zag ik het gamen meer als moeten dan als kunnen.
Kortom, het is niet simpelweg gamen en stukkie schrijven en klaar.Dat kan Pheno wel bevestigen denk ik.

Nee natuurlijk, maar het is denk ik wel een bijzondere ervaring dan de sleur elke dag soms.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het wel leuk is, maar ook zwaar. Publishers die boos worden als een review te laag is in hun ogen, NDA's, targets mbt stukken, launchparties etc.
Ik heb het erbij gedaan vroeger voor Tiscali, maar op een gegeven moment was het niet te combineren met dagelijks werk.
Gamen was geen hobby meer maar een 2e onbetaalde baan. Ondanks mijn in rap tempo gegroeide gamecollectie, zag ik het gamen meer als moeten dan als kunnen.
Kortom, het is niet simpelweg gamen en stukkie schrijven en klaar.Dat kan Pheno wel bevestigen denk ik.

Als er iemand niet egoistisch is, dan is het Danny. Ondanks alle users die denken te weten hoe het allemaal zit. Maar dat is vooral offtopic in zo'n topicquote:Op woensdag 27 november 2013 16:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja helaas, alles gaat naar Danny!

Haha, nee was een grapje hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er iemand niet egoistisch is, dan is het Danny. Ondanks alle users die denken te weten hoe het allemaal zit. Maar dat is vooral offtopic in zo'n topic
Maar hij eist ook zeker de ps4 niet op(moet ie ook alle crapgames gaan reviewen
).

Maandje of twee? Maar PS Plus is gewoon een must, goedkoop en echt goede deals. Alleen al Resogun is superverslavend. En gratis dus.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Haha, nee was een grapje hoor.
Ja weer on-topic!Hoeveel dagen krijg je gratis PS plus?

Ik heb het 2 jaar volgehouden, met ups en downs. Wel Metal Gear Solid 2 mogen reviewen. Dat is me het meest bijgebleven. Heb de press-disc nog steeds liggen in zn kleine jewelcase.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gezien ik contactpersoon ben voor uitgevers: ja. Maar wel leuk, anders zou ik het niet al ruim drie jaar doen.

Oke mooizo, is toch even uitproberen op het begin.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maandje of twee? Maar PS Plus is gewoon een must, goedkoop en echt goede deals. Alleen al Resogun is superverslavend. En gratis dus.

Resogun lijkt me echt superquote:Op woensdag 27 november 2013 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maandje of twee? Maar PS Plus is gewoon een must, goedkoop en echt goede deals. Alleen al Resogun is superverslavend. En gratis dus.

Ik ben net 2 maanden over van een HD ready naar Full HD. Zelfs met de PS3 viel mijn onderkaak met een klap op de vloer.....quote:Op woensdag 27 november 2013 17:02 schreef Maastoren het volgende:
Wow, wat gaat dit topic hard.
Mensen, wat is een normale prijs voor Playstation +? Zo rond de 50-60?
Nu het zo dichtbij komt baal ik wel een beetje dat ik geen PS4 heb besteld. Het grote probleem is dat ik nog een oude HD-ready tv heb en de PS4 verdient wel een full-hd scherm lijkt mijNog eventjes wachten dus.

429 hk$, dus 40-42 euro ongeveer... Mooi prijsjequote:

PS+ is gewoon ¤49,99 op PSN voor een jaar. Af en toe heb je acties dat je 3 maanden gratis erbij krijgt etc, en dan is het dus per saldo iets goedkoper. Er zijn ook hele scherpe Amerikaanse acties, maar ik weet niet of die codes werken op EU PSN.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:02 schreef Maastoren het volgende:
Wow, wat gaat dit topic hard.
Mensen, wat is een normale prijs voor Playstation +? Zo rond de 50-60?
Nu het zo dichtbij komt baal ik wel een beetje dat ik geen PS4 heb besteld. Het grote probleem is dat ik nog een oude HD-ready tv heb en de PS4 verdient wel een full-hd scherm lijkt mijNog eventjes wachten dus.

komt er ook nog is bij dan, vrijdag duur dagjequote:Op woensdag 27 november 2013 17:08 schreef VulpX het volgende:
[..]
PS+ is gewoon ¤49,99 op PSN voor een jaar. Af en toe heb je acties dat je 3 maanden gratis erbij krijgt etc, en dan is het dus per saldo iets goedkoper. Er zijn ook hele scherpe Amerikaanse acties, maar ik weet niet of die codes werken op EU PSN.

Wtf ga jij allemaal halen?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:09 schreef Roypsv het volgende:
[..]
komt er ook nog is bij dan, vrijdag duur dagjekom op bijna 700 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |