Ik zit op mijn werk dus ik kan zeker even niks maken hier.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:40 schreef over_hedge het volgende:
OP mag ook wel eens geupdate worden
Was ook meer in het algemeen. Voor als iemand zich geroepen voelt om er iets beter van te maken dan het nu is. Zit zelf ook op mijn werk.quote:Op woensdag 27 november 2013 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk dus ik kan zeker even niks maken hier.
waar dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 09:42 schreef byah het volgende:
gisteren pas besteldzending is inmiddels al voorgemeld bij postnl
Heb in elk geval al iets aangepastquote:Op woensdag 27 november 2013 09:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was ook meer in het algemeen. Voor als iemand zich geroepen voelt om er iets beter van te maken dan het nu is. Zit zelf ook op mijn werk.
Ow? Volgens de website al een paar weken niet hoor.quote:
Gisteren had Bart Smit België anders nog een paar honderd consoles beschikbaar.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:13 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Onzin, die staat al tijden op Reserveren op de site en niet bestellen. Snap niet waarom je denkt hem vrijdag te hebben hoor... 1e levering is allang uitverkocht.
Nee toch? Mensen van hier hadden daar voor gebeld.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gisteren had Bart Smit België anders nog een paar honderd consoles beschikbaar.
Belgie? DANK!quote:Op woensdag 27 november 2013 10:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gisteren had Bart Smit België anders nog een paar honderd consoles beschikbaar.
Well fuck my ozone....quote:Op woensdag 27 november 2013 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee toch? Mensen van hier hadden daar voor gebeld.
Weet het ook niet zekerquote:
bartsmit.be = bartsmit.nl = bartsmit.comquote:Op woensdag 27 november 2013 10:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet het ook niet zekerZou zeggen bel zelf even. Was via bartsmit.be
nope. Kijk maar http://www.bartsmit.be/sh(...)chSource=Q&pageView=quote:Op woensdag 27 november 2013 10:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
bartsmit.be = bartsmit.nl = bartsmit.com
Ik zag een screenshot van de BS BE site gisteren waar dat op stond, geen idee of ze nu nog hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee toch? Mensen van hier hadden daar voor gebeld.
ja, staat er nu nog op. Maar bleek niet te kloppen dus. Zo ver ik mee gekregen heb. Heb ook niet alles meegelezen.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zag een screenshot van de BS BE site gisteren waar dat op stond, geen idee of ze nu nog hebben.
http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-plus-killzone-1e-leveringquote:Op woensdag 27 november 2013 10:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja, staat er nu nog op. Maar bleek niet te kloppen dus. Zo ver ik mee gekregen heb. Heb ook niet alles meegelezen.
Ja, dat zeg ik netquote:Op woensdag 27 november 2013 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.be/shop/nl/bsbe/ps4-plus-killzone-1e-levering
Hier staat ie iig nog als beschikbaar met Killzone erbij.
Wees blij dat die morgen is en niet maandag. Anders zou je het weekend moeten leren als je net een ps4 hebt.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:24 schreef Principia het volgende:
Net NBA 2K14 besteld en vrijdag kan ik de PS4 Killzone bundel ophalen, ik ben er klaar voor!![]()
Nu snel even beginnen met het leren voor mijn tentamen van morgen.
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 27 november 2013 09:40 schreef lipjes het volgende:
Vrijdag krijg ik ook die van mij binnen
hier kan het nogquote:Op woensdag 27 november 2013 10:13 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ow? Volgens de website al een paar weken niet hoor.
Weet iemand waar ik er nog 1 kan vinden? Heb het geld bij elkaar en indien mogelijk, het liefste vrijdag de PS4, maar dat word onmogelijk denk ik....
Op http://www.bartsmit.com/playstation-4 staat dat de 1e levering is uitverkocht.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:27 schreef byah het volgende:
[..]
hier kan het nog
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669718
Bel nou gewoon...quote:Op woensdag 27 november 2013 10:34 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik kan m bestellen, maar POSTNL levert alleen in Belgie?
fml
Ok okquote:
Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00uur en 16.00uur via 011/227801 (lokaal tarief).quote:Op woensdag 27 november 2013 10:37 schreef HostiHawaii het volgende:
kutkut kan t nummer niet vinden en wil m NU bestellen...
dank!quote:Op woensdag 27 november 2013 10:38 schreef Confetti het volgende:
[..]
Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 9.00uur en 16.00uur via 011/227801 (lokaal tarief).
Nope.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:43 schreef Waterbed het volgende:
Heeft er iemand al een mail gehad van bol.com?
Ja gisteren al, dat hij morgen verstuurd wordt.quote:Op woensdag 27 november 2013 10:43 schreef Waterbed het volgende:
Heeft er iemand al een mail gehad van bol.com?
Zijn dit pre-orders die zijn komen te vervallen? Of kom je hier gewoon achteraan in de rij?quote:Op woensdag 27 november 2013 10:27 schreef byah het volgende:
[..]
hier kan het nog
http://www.bartsmit.com/order/index.php?productID=669718
geen idee, gisteren besteld via die link en vanmorgen T&T code gehad.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:07 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Zijn dit pre-orders die zijn komen te vervallen? Of kom je hier gewoon achteraan in de rij?
Jammer dat die kanalen geblockt worden nu op twitchquote:
Hmm , dan zou ik ook een mailtje gehad moeten hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:04 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ja gisteren al, dat hij morgen verstuurd wordt.
Je kan vast je geld terugvragen als hij niet op vrijdag geleverd wordt.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:22 schreef HostiHawaii het volgende:
Owwww...... Ik hoef alleen nog maar op betalen te drukken, maar ik twijfel.....
Gewoon doen joh, dingen worden vanuit Volendam verzonden trouwens.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:22 schreef HostiHawaii het volgende:
Owwww...... Ik hoef alleen nog maar op betalen te drukken, maar ik twijfel.....
En dan 2 min na dat je hem opgehaald hebt word je beroofdquote:Op woensdag 27 november 2013 11:57 schreef Lastpost het volgende:
Heb er ook maar eentje bestelt met ophaallocatie Rotterdam Zuidplein, ben benieuwd.
Ik heb net gebeld naar BS, ze zeggen dat levering Vrijdag NIET gegarandeerd is op de killzone bundel.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:57 schreef Lastpost het volgende:
Heb er ook maar eentje bestelt met ophaallocatie Rotterdam Zuidplein, ben benieuwd.
ik heb de gok gewoon genomen, als ik vrijdag geen ps4 ontvang annuleer ik mijn bestelling weer.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:59 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld naar BS, ze zeggen dat levering Vrijdag NIET gegarandeerd is op de killzone bundel.
En dan 2 weken wachten op je geld. Nee dank je.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:05 schreef byah het volgende:
[..]
ik heb de gok gewoon genomen, als ik vrijdag geen ps4 ontvang annuleer ik mijn bestelling weer.
als je geen 400,- kan missen moet je geen PS4 op launchday willen.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:06 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
En dan 2 weken wachten op je geld. Nee dank je.
Same.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:05 schreef byah het volgende:
[..]
ik heb de gok gewoon genomen, als ik vrijdag geen ps4 ontvang annuleer ik mijn bestelling weer.
Naar bartsmit.com gaan en dan zoeken op killzone bundel. Daar staat hij tussen. Klik vervolgens op de bundel en see for yourself.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Same.
Overigens zie ik nergens iets op die pagina staan, even een copy-paste HH?
Gek genoeg zie ik er inmiddels alleen dit staan:quote:Op woensdag 27 november 2013 12:08 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Naar bartsmit.com gaan en dan zoeken op killzone bundel. Daar staat hij tussen. Klik vervolgens op de bundel en see for yourself.
Maar op het moment van bestellen stond er gewoon dat het de 1e levering bundel betrof zonder bijzonderheden, dus ik durf het wel aan en zo niet dan ontvang ik het geld snel genoeg weer terug op de rekening.quote:Zoekresultaten
Helaas is het product dat u heeft geselecteerd niet op voorraad, onze excuses hiervoor.
Binnenkort zal het artikel weer beschikbaar zijn.
Ik heb daar 1x in de avond gelopen terwijl alles behalve Saturn dicht was.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dan 2 min na dat je hem opgehaald hebt word je beroofd
Klopt, dat vertelde ik de beste man ook maar hij zij dat de link niet meer actueel is en dat klopt.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:11 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Gek genoeg zie ik er inmiddels alleen dit staan:
[..]
Maar op het moment van bestellen stond er gewoon dat het de 1e levering bundel betrof zonder bijzonderheden, dus ik durf het wel aan en zo niet dan ontvang ik het geld snel genoeg weer terug op de rekening.
en dit dan?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Klopt, dat vertelde ik de beste man ook maar hij zij dat de link niet meer actueel is en dat klopt.
Kijk. Ik zoek naar Killzone bundel. Dit krijg ik:
[ afbeelding ]
Vervolgens druk ik op de bundel, dan zou je dus op de productpagina moeten komen en hem in je winkelmandje kunnen doen, dan krijg je hetgeen wat hier al gelinked is.
Maarrrrrrrr:
[ afbeelding ]
Met andere woorden, de link is van tentijde dat de bundel nog besteld kon worden. Een directe link naar een winkelwagentje zegt niks aldus BS.
LEZENquote:Op woensdag 27 november 2013 12:20 schreef byah het volgende:
[..]
en dit dan?
http://www.bartsmit.com/s(...)cb58fb64ab52c8cd7efd
quote:Dit artikel is alleen te bestellen voor reserveerders die reeds bericht hebben ontvangen dat zij bij de eerste levering zitten. Zij kunnen een bestelling plaatsen en zullen de PS4 ontvangen op de dag van release.
De eerste vetgedrukte zin.............quote:Op woensdag 27 november 2013 12:20 schreef byah het volgende:
[..]
en dit dan?
http://www.bartsmit.com/s(...)cb58fb64ab52c8cd7efd
ja klopt, ik heb vorige week een sms gehad dat ik hem vrijdag kan ophalen. volgens mij is overal de eerste levering uitverkochtquote:Op woensdag 27 november 2013 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
LEZEN
Eerste twee zinnen van die pagina:
[..]
ik probeer alleen te helpen, mijn gister bestelde ps4 via bovenstaande link is al voorgemeld volgens de T&Tquote:Op woensdag 27 november 2013 12:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
LEZEN
Eerste twee zinnen van die pagina:
[..]
Dan heb je de laatste denk ikquote:Op woensdag 27 november 2013 12:24 schreef byah het volgende:
[..]
ik probeer alleen te helpen, mijn gister bestelde ps4 via bovenstaande link is al voorgemeld volgens de T&T
Wtfquote:Op woensdag 27 november 2013 12:26 schreef Roypsv het volgende:
Gister bij TNT stonden er 2 vrachtwagens vol ps4
gingen allemaal naar zwitserland
ja was heel verleidelijk om er een mee te nemen. maar dat was onmogelijk :pquote:
er zijn morgen avond nacht openingen. Dus ja die zijn er alquote:Op woensdag 27 november 2013 12:27 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja was heel verleidelijk om er een mee te nemen. maar dat was onmogelijk :p
neem aan dat ze donderdag in de winkels in NL zijn en dat ze ze vrijdag meteen verkopen
zou schraal zijn dat je op vrijdag naar de bart smit gaat en moet wachten op tnt tot de koerier daar is geweest
Ik heb ook geen directe link gebruikt maar gewoon 1e levering ingevuld in dat zoekvenster en op bestellen geklikt.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Klopt, dat vertelde ik de beste man ook maar hij zij dat de link niet meer actueel is en dat klopt.
Kijk. Ik zoek naar Killzone bundel. Dit krijg ik:
[ afbeelding ]
Met andere woorden, de link is van tentijde dat de bundel nog besteld kon worden. Een directe link naar een winkelwagentje zegt niks aldus BS.
Dat had sowieso makkelijker geweest.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:31 schreef Roypsv het volgende:
jullie hadden gewoon net als mij 6 maanden geleden moeten pre-orderen :p
Dit. Ik heb na de e3 pre order geplaatst. Toen was het wel duidelijk dat ik de xbox maar niks vondquote:Op woensdag 27 november 2013 12:31 schreef Roypsv het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:31 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat had sowieso makkelijker geweest.
Ik heb mezelf gewoon op de lijst laten zetten. mocht ik nog van gedachten veranderen koop ik hem niet :p kan nu al niet wachten tot vrijdag gvdquote:Op woensdag 27 november 2013 12:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit. Ik heb na de e3 pre order geplaatst. Toen was het wel duidelijk dat ik de xbox maar niks vond
Ja, Game mania.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:39 schreef Roypsv het volgende:
zijn er ook winkels die de pre-orders donderdag nacht om 00:00 verkopen ?
Ik haal hem morgenavond bij GameMania op ja. Heb sms al binnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:39 schreef Roypsv het volgende:
zijn er ook winkels die de pre-orders donderdag nacht om 00:00 verkopen ?
quote:
Helaas doet de bart smit dat niet volgens mij. zou maar met een paar man gaan. zie het goed voor me dat er mensen zijn die met geweld een ps4 afpakkenquote:Op woensdag 27 november 2013 12:41 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik haal hem morgenavond bij GameMania op ja. Heb sms al binnen.
Ik heb nog geen smsquote:Op woensdag 27 november 2013 12:41 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik haal hem morgenavond bij GameMania op ja. Heb sms al binnen.
Welnee joh, komt wel goed. En ga sowieso met de auto, dus direct de auto in met de console!quote:Op woensdag 27 november 2013 12:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[..]
Helaas doet de bart smit dat niet volgens mij. zou maar met een paar man gaan. zie het goed voor me dat er mensen zijn die met geweld een ps4 afpakken
ligt ook aan de vestiging van de gamemania denk ikquote:Op woensdag 27 november 2013 12:44 schreef Bolters het volgende:
[..]
Van GameMania niet? Dat is vreemd. Jij was wel dik op tijd met pre-orderen toch...
Jep. Zal nog wel komen. Maak me er niet druk omquote:Op woensdag 27 november 2013 12:44 schreef Bolters het volgende:
[..]
Van GameMania niet? Dat is vreemd. Jij was wel dik op tijd met pre-orderen toch...
Niet doen idd. Had ooit GTA5 besteld, geen sms ontvangen en dus maar elders gehaald.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. Zal nog wel komen. Maak me er niet druk om
Lol. Ze hebben me wel gebeld om mijn pre order om te zetten naar killzone bundel. Dus het zit wel goed.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Niet doen idd. Had ooit GTA5 besteld, geen sms ontvangen en dus maar elders gehaald.
Werd ik na 2 weken gebeld waarom ik GTA niet had opgehaald.
Ja, als ik geen sms krijg.....
Dan zit het idd wel goed. Maar wel vreemd; smsje al vorige week gehad. En een bevestiging eergisteren.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Lol. Ze hebben me wel gebeld om mijn pre order om te zetten naar killzone bundel. Dus het zit wel goed.
preorderen is voor boeren in een dorpje waar de enige winkel een supermarkt is. Een echte kerel woont in de stad en loopt gewoon naar de winkel.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:31 schreef Roypsv het volgende:
oke, goedemiddagquote:Op woensdag 27 november 2013 12:57 schreef pikinhand het volgende:
[..]
preorderen is voor boeren in een dorpje waar de enige winkel een supermarkt is. Een echte kerel woont in de stad en loopt gewoon naar de winkel.
Stadslui kunnen ook alleen dezelfde reactie geven?quote:Op woensdag 27 november 2013 12:57 schreef pikinhand het volgende:
[..]
preorderen is voor boeren in een dorpje waar de enige winkel een supermarkt is. Een echte kerel woont in de stad en loopt gewoon naar de winkel.
Om er vervolgens achter te komen dat die echte kerel niet kan mikken, want hij pist naast de pot.quote:Op woensdag 27 november 2013 12:57 schreef pikinhand het volgende:
[..]
loopt die vol stress iedere winkel af ;Pquote:Op woensdag 27 november 2013 13:00 schreef PBateman1978 het volgende:
Iemand dekt zichzelf in voor het geval dat ie morgen nergens een PS4 gaat vinden.
''Maar ik ben wel een eckte eckte man, uit de stad''
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:01 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Om er vervolgens achter te komen dat die echte kerel niet kan mikken, want hij pist naast de pot.
Gr gr, een randstad bewoner.
quote:Op woensdag 27 november 2013 12:57 schreef pikinhand het volgende:
Straks vind hij er toch 1, nou dan krijgen we het te horen hoor.....quote:
Alsof iemand dat nog leest, dan zitten we allemaal te gamen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:06 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Straks vind hij er toch 1, nou dan krijgen we het te horen hoor.....
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alsof iemand dat nog leest, dan zitten we allemaal te gamen.
Spreek voor jezelf!quote:Op woensdag 27 november 2013 13:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alsof iemand dat nog leest, dan zitten we allemaal te gamen.
Er zijn 80 miljoen PS3's in de omloop, ik snap ze wel.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:28 schreef HostiHawaii het volgende:
Trouwens ik vind het wel een gigantische faal van Sony dat ze geen Gran Turismo als launchtitel hebben.
De Xbone heeft Forza 5, een geweldige racegame.
Maar Sony vind het een beter plan om NA de release van de PS4, nog een GT titel op de PS3 te lanceren....
Dat uitstellen is wel een prima plan geweest, de game ziet er echt prachtig uit nu.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:29 schreef speknek het volgende:
Tsja het idee was om bij DriveClub bij de launch te hebben. Zeg maar Forza maar dan wel F2P, maar die is op het laatste moment uitgesteld naar begin volgend jaar.
Zoals al gezegd, wilde ze een "gratis" racegame hebben bij de launch in de vorm van Driveclub. Leek me juist perfect tegenover het geweld van Forza 5 opkunnen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:28 schreef HostiHawaii het volgende:
Trouwens ik vind het wel een gigantische faal van Sony dat ze geen Gran Turismo als launchtitel hebben.
Maar Sony vind het een beter plan om NA de release van de PS4, nog een GT titel op de PS3 te lanceren....
Ja ik heb helemaal niks met racen, en zelfs ik word er een beetje warm vanquote:Op woensdag 27 november 2013 13:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat uitstellen is wel een prima plan geweest, de game ziet er echt prachtig uit nu.
Ik heb liever dat ze rustig aan doen en echte content brengen. Forza 5 wordt behoorlijk bekritiseerd door het magere aantal tracks en de micro-transactions.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:28 schreef HostiHawaii het volgende:
AC ook niet ?quote:Op woensdag 27 november 2013 11:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik kijk de kat toch nog even uit de boom. Naast Killzone is er nu even niks wat me kan boeien.
lol sick, maar denk niet dat er veel zijn die dat doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn mensen zijn echt gek op MP man. Ik had voor de gein mijn PS4 op MP gezet en nog geen minuut later krijg ik al biedingen van mensen.
Zat gister al een beetje te kijken. Normale PS4's die normaal 400 kosten, gaan gewoon voor 600 weg. Toch niet normaal dat mensen dat ervoor over hebben. Zo kan je gewoon 200 euro winst maken of zelfs nog meer als je een bundel heb.
Klopt, als je echt winst wilt maken moet je gewoon twee PS4's bij de launch kopenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:42 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn mensen zijn echt gek op MP man. Ik had voor de gein mijn PS4 op MP gezet en nog geen minuut later krijg ik al biedingen van mensen.
Zat gister al een beetje te kijken. Normale PS4's die normaal 400 kosten, gaan gewoon voor 600 weg. Toch niet normaal dat mensen dat ervoor over hebben. Zo kan je gewoon 200 euro winst maken of zelfs nog meer als je een bundel heb.
JA of 8quote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Klopt, als je echt winst wilt maken moet je gewoon twee PS4's bij de launch kopen. En dan haal je je eigen PS4 gratis bij de 2e of derde levering op.
450quote:
ja denk dat er ook nog wel gekken zijn die 800 neerleggen. aangezien je tot maart moet wachten voor 2e batchquote:Op woensdag 27 november 2013 13:49 schreef Bolters het volgende:
Nou ja, het is in ieder geval duidelijk dat je er best een prima winst mee kan maken
Nee 600 misschien niet nee, maar heb al iemand die me via whatsapp al een bericht stuurde om hem voor 450 euro op te halen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:42 schreef Roypsv het volgende:
[..]
lol sick, maar denk niet dat er veel zijn die dat doen.
Best erg eigenlijk, maar ja waarom zou je het niet doen. Zat mensen die hem niet op tijd kunnen krijgen en hem toch heel graag willen hebben en dan extra betalen.quote:Op woensdag 27 november 2013 13:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Klopt, als je echt winst wilt maken moet je gewoon twee PS4's bij de launch kopen. En dan haal je je eigen PS4 gratis bij de 2e of derde levering op.
2e batch is December hoor......quote:Op woensdag 27 november 2013 13:50 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja denk dat er ook nog wel gekken zijn die 800 neerleggen. aangezien je tot maart moet wachten voor 2e batch
o dan heb ik verkeerd gekekenquote:Op woensdag 27 november 2013 13:53 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
2e batch is December hoor......
450 vind ik dan nog wel meevallen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 27 november 2013 13:57 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu al 4 mensen die hem willen ophalen. 2 daarvan willen het voor 450 ophalen.
Toch al 50 euro extra hahaquote:Op woensdag 27 november 2013 13:59 schreef Bolters het volgende:
[..]
450 vind ik dan nog wel meevallen eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 27 november 2013 13:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is dat mijn PS4 uiteindelijk maar ¤250 euro gaat kosten (na personeelskorting bij de Saturn)
Dat is zeker waar hoor. Maar ik bedoel er meer mee te zeggen dat ik denk dat je er meer voor kunt krijgenquote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Toch al 50 euro extra haha![]()
![]()
Reacties blijven binnenstromen hier
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Toch al 50 euro extra haha![]()
![]()
Reacties blijven binnenstromen hier
Haha ik wacht ook hoor. Heb nu iemand anders die er al vanuit gaat dat die voor hem isquote:Op woensdag 27 november 2013 14:08 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat is zeker waar hoor. Maar ik bedoel er meer mee te zeggen dat ik denk dat je er meer voor kunt krijgen
quote:Op woensdag 27 november 2013 14:11 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eyyyyyy How u doin'
Hahahahaquote:Op woensdag 27 november 2013 14:12 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha ik wacht ook hoor. Heb nu iemand anders die er al vanuit gaat dat die voor hem is''Ja ik kom hem dan vrijdag ophalen'' Hallo we hebben geen eens een deal gesloten
Net zoals laatst met mijn PS3. Iemand bied te weinig en denkt meteen dat hij hem kan komen halen....quote:
Ghehequote:
Ben benieuwd vanavond. Dan zijn de meeste mensen terug van werk, maar dan moet ik werken. Dus als ik thuis kom staan me denk ik wat berichten te wachten hahaquote:
Robhimself. Zit er al 11 jaar...quote:Op woensdag 27 november 2013 14:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ghehe
Hoe heet je daar?
[..]
Ben benieuwd vanavond. Dan zijn de meeste mensen terug van werk, maar dan moet ik werken. Dus als ik thuis kom staan me denk ik wat berichten te wachten haha
Sowieso, Forzaquote:Op woensdag 27 november 2013 13:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze rustig aan doen en echte content brengen. Forza 5 wordt behoorlijk bekritiseerd door het magere aantal tracks en de micro-transactions.
1690 dollar om de auto's op de disc te unlockenquote:Token cost of all cars in the game comes to 168993
if bought at simplest token value cost of 8000 per $100 usd, that comes to $2200. you could probably bring it in a bit cheaper by buying the remaining balance with smaller amounts instead of the 8000 lot.
if bought at the least value cost of 1250 per $20 that comes to $2700.
cheapest overally brings it to $1690 with 100 tokens per dollar..
Hahahahaha ja, je maakt echt de raarste dingen mee op MPquote:Op woensdag 27 november 2013 14:16 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Net zoals laatst met mijn PS3. Iemand bied te weinig en denkt meteen dat hij hem kan komen halen....
"Ik wil er 100 voor geven en ik kom hem vanavond gelijk halen. Wat is het adres?"
Mijn reply:
1. Dat is 66% van de prijs.
2. Dan kan ik niet.
3. Krijg je niet.
Nooit meer wat gehoord.... Raar....
Ja heerlijk, dan is het de kunst om zo denigrerend mogelijk, maar toch netjes te reageren!quote:Op woensdag 27 november 2013 14:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahahahaha ja, je maakt echt de raarste dingen mee op MP
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 27 november 2013 14:17 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ghehe
Hoe heet je daar?
[..]
Ben benieuwd vanavond. Dan zijn de meeste mensen terug van werk, maar dan moet ik werken. Dus als ik thuis kom staan me denk ik wat berichten te wachten haha
Dat hebben ze doorgaans toch niet doorquote:Op woensdag 27 november 2013 14:22 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja heerlijk, dan is het de kunst om zo denigrerend mogelijk, maar toch netjes te reageren!
Tokens hoef je niet te gebruiken, die zaten ook al in Forza 4.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:20 schreef speknek het volgende:
[..]
Sowieso, Forza.
[..]
1690 dollar om de auto's op de disc te unlocken.
Inderdaad, of het is er 1 van niveau Henk de digibeet, of een allochtoon.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat hebben ze doorgaans toch niet door
Hahahahahhaquote:Op woensdag 27 november 2013 14:25 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Inderdaad, of het is er 1 van niveau Henk de digibeet, of een allochtoon.
Ikke kom hale voor 75 ja?quote:
Lol haha.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:19 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Robhimself. Zit er al 11 jaar...Maar niks gepost in het topic hoor, zit alleen een beetje te neuzen.
Maar je kan zeggen wat je wil. Op MP verkoop ik altijd wel mijn spullen voor de vraagprijs of zelfs hogerquote:Op woensdag 27 november 2013 14:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahahahaha ja, je maakt echt de raarste dingen mee op MP
Je vergeet alleen dat men het zo heeft ingericht dat alleen de echte echte echte echte no-lifes met ingame currency kunnen betalen omdat het een enorme grind is geworden.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:24 schreef HostiHawaii het volgende:
Je kan met ingame currency gewoon auto's kopen van je gewonnen prijzengeld hoor. Tokens zijn meer voor early unlocks.
Is niet normaal meer.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ikke kom hale voor 75 ja?
Jij thuis blijfe met je 75 ja?
Letterlijke mailwisseling over een PSP een paar jaar terug.
Absoluut waar. Het is wat dat betreft een topsite!quote:Op woensdag 27 november 2013 14:28 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lol haha.
[..]
Maar je kan zeggen wat je wil. Op MP verkoop ik altijd wel mijn spullen voor de vraagprijs of zelfs hogerIk was zo mijn videokaarten en Xbox 360 kwijt daar
Welke klaphark wil dan ook ALLE auto's unlocken? Mijn Forza 4 garage telde uiteindelijk 30-40 auto's ofzo.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat men het zo heeft ingericht dat alleen de echte echte echte echte no-lifes met ingame currency kunnen betalen omdat het een enorme grind is geworden.
Zonder micro-transactions was het ook niet zo'n enorme grind geworden.
True that.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:29 schreef Bolters het volgende:
[..]
Absoluut waar. Het is wat dat betreft een topsite!
Je gaat het punt voorbij.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:29 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Welke klaphark wil dan ook ALLE auto's unlocken? Mijn Forza 4 garage telde uiteindelijk 30-40 auto's ofzo.
Ja ik snap je punt. De auto zo onmogelijk te krijgen maken, dat men hem wel MOET hebben.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je gaat het punt voorbij.
Om de duurste auto te kopen moet je geloof ik 100 GP's rijden, de meeste mensen zijn het spel dan al lang en breed zat. Als er geen micro-transactions in het spel waren geweest was die grind naar de duurste auto nog niet de helft geweest qua tijd.
Ja, haha. Als je de Lotus F1 auto wil, kost je dat 70 euro, of omgerekend zo'n honderd uur grinden:quote:Op woensdag 27 november 2013 14:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Tokens hoef je niet te gebruiken, die zaten ook al in Forza 4.Je kan met ingame currency gewoon auto's kopen van je gewonnen prijzengeld hoor. Tokens zijn meer voor early unlocks.
de standaardmailtjes altijd: wat is jou laatste prijsquote:Op woensdag 27 november 2013 14:28 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ikke kom hale voor 75 ja?
Jij thuis blijfe met je 75 ja?
Letterlijke mailwisseling over een PSP een paar jaar terug.
A hero just died....... Dat is crimineel gewoon........quote:Op woensdag 27 november 2013 14:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, haha. Als je de Lotus F1 auto wil, kost je dat 70 euro, of omgerekend zo'n honderd uur grinden:
http://www.teamvvv.com/en(...)a-monumental-rip-off
Dus als je alle auto's wil, die gewoon op de disc staan en je voorheen in free play kon spelen, kost je dat zo'n 1500 uur om te unlocken.
Gaat mijn 1e console wordenquote:Op woensdag 27 november 2013 10:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Kan niet wachten
Gaat nu toch wel kriebelen , voel me net weer een klein kind
Vanaf vrijdag sowieso. Wellicht eerder.quote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Bolters het volgende:
Kun je in de MediaMarkt eigenlijk al de PS4 games aanschaffen?
Breda wel, dus zal elders ook wel zijnquote:Op woensdag 27 november 2013 14:47 schreef Bolters het volgende:
Kun je in de MediaMarkt eigenlijk al de PS4 games aanschaffen?
Bedoelde meer vandaag. Dan haal ik die gelijk even namelijkquote:Op woensdag 27 november 2013 14:49 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Vanaf vrijdag sowieso. Wellicht eerder.
Gereserveerd voor batch 2, met mazzel nog voor Kerst in huis.
Alle games? Of enkele?quote:Op woensdag 27 november 2013 14:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Breda wel, dus zal elders ook wel zijn
Haha Nice , nicequote:Op woensdag 27 november 2013 14:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Gaat mijn 1e console worden
Dus ik weet mijn gevoel nog wel.
Wel killzone en destiny besteld.
Morgen ff AC in een winkel halen ivm vvv bon
Het is ook gewoon altijd bijzonderquote:Op woensdag 27 november 2013 15:23 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha Nice , nice
Heb er zelf ook killzone bij besteld.
Heb al zoveel dingen gekocht in al die jaren.
Van MSX-2 tot Neo-Geo , nes/snes ps/ps2 etc etc tot aan de PS4 nu.
En heb toch altijd weer zo'n ''yay!'' gevoel haha
Haha ja , zo herkenbaarquote:Op woensdag 27 november 2013 15:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Het is ook gewoon altijd bijzonderQua consoles heb ik zelf de PS1, PS3, Wii U en nu dan PS4 gehad. En een aantal handhelds ook. En heb hetzelfde als jij. Altijd leuk! Vooral dat uitpakken van zo'n nieuwe console vind ik altijd gaaf. De doos openen, het papier er af scheuren en zo'n apparaat voor het eerst aanraken. Geweldig!
Hahahah, mijn vriendin vindt het niet kinderachtig, maar heeft er zelfs niks mee. Maar op je werk? Hoop ik wel dat ze voor zessen komen. Anders zit je daar te wachtenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:33 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha ja , zo herkenbaar
Ze brengen hem op m'n werk langs , dus hoop ik maar dat ie aan het eind van de dag geleverd gaat worden.
Net voordat ik naar huis moet rijden , anders zit ik hier heel de tijd met die doos naast me ...en een stel handen die kriebelen om hem open te maken
Wat je zegt , het blijft altijd speciaal.
Heb echt zo'n beetje alle ''consoles'' gehad van de laatste 20/25 jaar.. maar blijft elke keer weer tof.
M'n vriendin vind het maar kinderachtig , maar die is maar al te blij met haar wii-fit etc op de wii
Oke, eergisteren hier (randstad) nog nietquote:Op woensdag 27 november 2013 15:36 schreef RRuben het volgende:
Games kan je al in alle winkels kopen hoor, tenminste hier in drenthe maar dan sws elders
DS4 contollers ook? Of zijn accessoires pas vrijdag beschikbaar?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:36 schreef RRuben het volgende:
Games kan je al in alle winkels kopen hoor, tenminste hier in drenthe maar dan sws elders
Enkele was dat, maar dat was afgelopen maandag al.quote:
Oh ik heb dat alleen als ik eindelijk weer een goed excuus heb om nieuwe hardware voor de pc te kopenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:23 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha Nice , nice
Heb er zelf ook killzone bij besteld.
Heb al zoveel dingen gekocht in al die jaren.
Van MSX-2 tot Neo-Geo , nes/snes ps/ps2 etc etc tot aan de PS4 nu.
En heb toch altijd weer zo'n ''yay!'' gevoel haha
Ja man lol... totdat ik haar een wii gaf met de kerst.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahahah, mijn vriendin vindt het niet kinderachtig, maar heeft er zelfs niks mee. Maar op je werk? Hoop ik wel dat ze voor zessen komen. Anders zit je daar te wachten
Maar dat zul je er vast en zeker met liefde voor over hebben
Mijn vriendin krijgt een ps3, Dan kan zich daar mee vermaken en mij met rust laten zodat ik op de ps4 kan met vrienden.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Enkele was dat, maar dat was afgelopen maandag al.
Dus zal nu wel meer zijn denk ik zo.
Moet zelf nog een 2e controller hebben, kan vriendin meedoen met gamen.
[..]
Oh ik heb dat alleen als ik eindelijk weer een goed excuus heb om nieuwe hardware voor de pc te kopen
Smartassquote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja man lol... totdat ik haar een wii gaf met de kerst.
Achja...vrouwen
Laat het met opzet op m'n werk afleveren , anders weet ik het wel weer...
Staat er weer zo'n kneus van post-nl met m'n pakket voor de deur , en al m'n buren toevallig net niet thuis.
Kom ik van m'n werk , ligt er zo'n briefje in de brievenbus dat ik hem de volgende dag ergens op kan pikken.
Dan maar effe iets langer op m'n werk moeten wachten mocht ie laat zijn
Oh nee hoor, die van mij gaat gewoon op de PS4 meedoen.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mijn vriendin krijgt een ps3, Dan kan zich daar mee vermaken en mij met rust laten zodat ik op de ps4 kan met vrienden.
INderdaad!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Het is ook gewoon altijd bijzonderQua consoles heb ik zelf de PS1, PS3, Wii U en nu dan PS4 gehad. En een aantal handhelds ook. En heb hetzelfde als jij. Altijd leuk! Vooral dat uitpakken van zo'n nieuwe console vind ik altijd gaaf. De doos openen, het papier er af scheuren en zo'n apparaat voor het eerst aanraken. Geweldig!
Man, dat is toch geweldig! Super!!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:47 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
INderdaad!
Mijn eerste zelf gekochte console was de Saturn. Op de fiets naar Toys R Us met een berg geld in mijn broek, naar huis fietsen met een Saturn en een berg in mijn broek.
Zelf heb ik gekocht:
Saturn
N64
Dreamcast
PS2
Xbox
Xbox 360
PS3
En het blijft leuk om als een klein kind de doos te openen.Met de PS4 ga ik het met de kinderen zelf doen.
Waar randstad?quote:Op woensdag 27 november 2013 15:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke, eergisteren hier (randstad) nog niet
Ja mijn game-genen worden keurig overgedragen en veilig gesteld hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 15:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Man, dat is toch geweldig! Super!!
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja mijn game-genen worden keurig overgedragen en veilig gesteld hoor.
Ik ga nog effe geen games enzo kopen, eerst kijken wanneer dat tosti ijzer geleverd gaat worden.
Ik weet nog dat ik als mannetje van 11-12 ofzo van mn gespaarde centen en verjaardagsgeld een Sega Megadrive met sonic, jurassic park en een extra controller voor 379 Gulden ging kopenquote:Op woensdag 27 november 2013 15:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ja mijn game-genen worden keurig overgedragen en veilig gesteld hoor.
Ah, in zoetermeer worden wel al games verkocht. Ik meen bij intertoys en MM...quote:
Wehkamp of all places. 1 van de weinige plekken die nog batch 2 kon garanderen.quote:
Oke! Wellicht dat ze er nu wel zijn hoor. Of in andere plaatsen, heb ik gewoon net pech gehad! Komt wel goed, morgen dan ofzo!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ah, in zoetermeer worden wel al games verkocht. Ik meen bij intertoys en MM...
Die doos, met Sonic logo erop!!quote:Op woensdag 27 november 2013 15:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik als mannetje van 11-12 ofzo van mn gespaarde centen en verjaardagsgeld een Sega Megadrive met sonic, jurassic park en een extra controller voor 379 Gulden ging kopen
Nee alleen games nogquote:Op woensdag 27 november 2013 15:41 schreef LinQ het volgende:
[..]
DS4 contollers ook? Of zijn accessoires pas vrijdag beschikbaar?
Hahaha Drenthe > Randstadquote:Op woensdag 27 november 2013 15:40 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke, eergisteren hier (randstad) nog niet
Meer uitzondering dan regel.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2013 15:56 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Die doos, met Sonic logo erop!!
[ afbeelding ]
Daar stond ie ineens, op de overloop, toen ik als brugpieper thuis kwam...
Same here.quote:
http://lmgtfy.com/?q=Killzone+shadow+fall+reviewquote:Op woensdag 27 november 2013 16:12 schreef Roypsv het volgende:
iemand enig idee waar ik de review kan zien van killzone op ps4?
Killzone: Shadow Fall (PS4) reviewquote:Op woensdag 27 november 2013 16:12 schreef Roypsv het volgende:
Hoe duur was 'ie?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:19 schreef Yi-Long het volgende:
Fifa 14 alvast gehaald, nu die PS4 nog...
Had graag Battlefield erbij gedaan, maar vrees voor gezeik met die DLC, aangezien het niet de euro-versie is...
PS4 PlayStation Plus account only required for online multiplayer ...quote:Op woensdag 27 november 2013 16:23 schreef Roypsv het volgende:
Klopt het dat online gamen bij ps4 geld gaat kosten ?!
Jaquote:Op woensdag 27 november 2013 16:23 schreef Roypsv het volgende:
Gewoon een PlayStation Plus-abboquote:Op woensdag 27 november 2013 16:23 schreef Roypsv het volgende:
60 p.j ?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:25 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gewoon een PlayStation Plus-abbo
Yup.quote:
Zeggeeeequote:Op woensdag 27 november 2013 15:45 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja man lol... totdat ik haar een wii gaf met de kerst.
Achja...vrouwen
Laat het met opzet op m'n werk afleveren , anders weet ik het wel weer...
Staat er weer zo'n kneus van post-nl met m'n pakket voor de deur , en al m'n buren toevallig net niet thuis.
Kom ik van m'n werk , ligt er zo'n briefje in de brievenbus dat ik hem de volgende dag ergens op kan pikken.
Dan maar effe iets langer op m'n werk moeten wachten mocht ie laat zijn
Google kapot? Morgen staat die van mij op FOK! overigensquote:Op woensdag 27 november 2013 16:12 schreef Roypsv het volgende:
quote:Op woensdag 27 november 2013 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Google kapot? Morgen staat die van mij op FOK! overigens
Er zijn uitzonderingen Shar , en jij ben er daar gelukkig één vanquote:
Distributeur? Sony zelf?quote:
Ik dacht altijd dat (met alle respect) alleen de grotere sites ze kregen zodat niet alles zou uitlekken. En dat dan de 'kleinere' ze alleen konden testen op een speciale plek.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:32 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Fok!games, deel van de crew, debug unit, etc. Hoe denk je dat sites als 9lives e.d hem reviewen?
Je weet toch dat pinguins niet te vertrouwen zijn ..quote:
Vrouwen die zeikenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:31 schreef Altron het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen Shar , en jij ben er daar gelukkig één van
Maar over het algemeen doen vrouwen nogal lastig over gamen..
Vorige week werd de console uitgedeeld aan de pers.quote:
He, het OS heeft wat van FreeBSDquote:Op woensdag 27 november 2013 16:34 schreef Sharana_LV het volgende:
Je weet toch dat pinguins niet te vertrouwen zijn ..
Mag je die dan houden?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorige week werd de console uitgedeeld aan de pers.
Het is in dit geval bruikleen. Kortom: ja. Totdat Sony 'm terug wil. Wss tegen de PS5 en verder. Maar hij gaat eind deze week naar een ander crewlid.quote:
Oke interessant, leuke baan lijkt me!quote:Op woensdag 27 november 2013 16:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is in dit geval bruikleen. Kortom: ja. Totdat Sony 'm terug wil. Wss tegen de PS5 en verder. Maar hij gaat eind deze week naar een ander crewlid.
Hobby, FOK! is vrijwillig. Ik heb een ICT-baan hiernaast, iets met een hypotheek en andere vaste lasten die ik ook moet betalenquote:Op woensdag 27 november 2013 16:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke interessant, leuke baan lijkt me!
Ik kan je vertellen dat het wel leuk is, maar ook zwaar. Publishers die boos worden als een review te laag is in hun ogen, NDA's, targets mbt stukken, launchparties etc.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:45 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke interessant, leuke baan lijkt me!
Ja helaas, alles gaat naar Danny!quote:Op woensdag 27 november 2013 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hobby, FOK! is vrijwillig. Ik heb een ICT-baan hiernaast, iets met een hypotheek en andere vaste lasten die ik ook moet betalenEn een eigen PS4, maar die haal ik zaterdag op.
Gezien ik contactpersoon ben voor uitgevers: ja. Maar wel leuk, anders zou ik het niet al ruim drie jaar doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het wel leuk is, maar ook zwaar. Publishers die boos worden als een review te laag is in hun ogen, NDA's, targets mbt stukken, launchparties etc.
Ik heb het erbij gedaan vroeger voor Tiscali, maar op een gegeven moment was het niet te combineren met dagelijks werk.
Gamen was geen hobby meer maar een 2e onbetaalde baan. Ondanks mijn in rap tempo gegroeide gamecollectie, zag ik het gamen meer als moeten dan als kunnen.
Kortom, het is niet simpelweg gamen en stukkie schrijven en klaar.Dat kan Pheno wel bevestigen denk ik.
Nee natuurlijk, maar het is denk ik wel een bijzondere ervaring dan de sleur elke dag soms.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:48 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het wel leuk is, maar ook zwaar. Publishers die boos worden als een review te laag is in hun ogen, NDA's, targets mbt stukken, launchparties etc.
Ik heb het erbij gedaan vroeger voor Tiscali, maar op een gegeven moment was het niet te combineren met dagelijks werk.
Gamen was geen hobby meer maar een 2e onbetaalde baan. Ondanks mijn in rap tempo gegroeide gamecollectie, zag ik het gamen meer als moeten dan als kunnen.
Kortom, het is niet simpelweg gamen en stukkie schrijven en klaar.Dat kan Pheno wel bevestigen denk ik.
Als er iemand niet egoistisch is, dan is het Danny. Ondanks alle users die denken te weten hoe het allemaal zit. Maar dat is vooral offtopic in zo'n topicquote:Op woensdag 27 november 2013 16:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja helaas, alles gaat naar Danny!
Haha, nee was een grapje hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als er iemand niet egoistisch is, dan is het Danny. Ondanks alle users die denken te weten hoe het allemaal zit. Maar dat is vooral offtopic in zo'n topic
Maar hij eist ook zeker de ps4 niet op(moet ie ook alle crapgames gaan reviewen
).
Maandje of twee? Maar PS Plus is gewoon een must, goedkoop en echt goede deals. Alleen al Resogun is superverslavend. En gratis dus.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:54 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Haha, nee was een grapje hoor.
Ja weer on-topic!Hoeveel dagen krijg je gratis PS plus?
Ik heb het 2 jaar volgehouden, met ups en downs. Wel Metal Gear Solid 2 mogen reviewen. Dat is me het meest bijgebleven. Heb de press-disc nog steeds liggen in zn kleine jewelcase.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gezien ik contactpersoon ben voor uitgevers: ja. Maar wel leuk, anders zou ik het niet al ruim drie jaar doen.
Oke mooizo, is toch even uitproberen op het begin.quote:Op woensdag 27 november 2013 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maandje of twee? Maar PS Plus is gewoon een must, goedkoop en echt goede deals. Alleen al Resogun is superverslavend. En gratis dus.
Resogun lijkt me echt superquote:Op woensdag 27 november 2013 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maandje of twee? Maar PS Plus is gewoon een must, goedkoop en echt goede deals. Alleen al Resogun is superverslavend. En gratis dus.
Ik ben net 2 maanden over van een HD ready naar Full HD. Zelfs met de PS3 viel mijn onderkaak met een klap op de vloer.....quote:Op woensdag 27 november 2013 17:02 schreef Maastoren het volgende:
Wow, wat gaat dit topic hard.
Mensen, wat is een normale prijs voor Playstation +? Zo rond de 50-60?
Nu het zo dichtbij komt baal ik wel een beetje dat ik geen PS4 heb besteld. Het grote probleem is dat ik nog een oude HD-ready tv heb en de PS4 verdient wel een full-hd scherm lijkt mijNog eventjes wachten dus.
429 hk$, dus 40-42 euro ongeveer... Mooi prijsjequote:
PS+ is gewoon ¤49,99 op PSN voor een jaar. Af en toe heb je acties dat je 3 maanden gratis erbij krijgt etc, en dan is het dus per saldo iets goedkoper. Er zijn ook hele scherpe Amerikaanse acties, maar ik weet niet of die codes werken op EU PSN.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:02 schreef Maastoren het volgende:
Nu het zo dichtbij komt baal ik wel een beetje dat ik geen PS4 heb besteld. Het grote probleem is dat ik nog een oude HD-ready tv heb en de PS4 verdient wel een full-hd scherm lijkt mijNog eventjes wachten dus.
komt er ook nog is bij dan, vrijdag duur dagjequote:Op woensdag 27 november 2013 17:08 schreef VulpX het volgende:
[..]
PS+ is gewoon ¤49,99 op PSN voor een jaar. Af en toe heb je acties dat je 3 maanden gratis erbij krijgt etc, en dan is het dus per saldo iets goedkoper. Er zijn ook hele scherpe Amerikaanse acties, maar ik weet niet of die codes werken op EU PSN.
Wtf ga jij allemaal halen?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:09 schreef Roypsv het volgende:
[..]
komt er ook nog is bij dan, vrijdag duur dagjekom op bijna 700 euro
Ok thnx. Ja die codes werken niet. Online kan je ook goedkoper codes kopen maar die gelden dan niet voor een NL'se account.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:08 schreef VulpX het volgende:
[..]
PS+ is gewoon ¤49,99 op PSN voor een jaar. Af en toe heb je acties dat je 3 maanden gratis erbij krijgt etc, en dan is het dus per saldo iets goedkoper. Er zijn ook hele scherpe Amerikaanse acties, maar ik weet niet of die codes werken op EU PSN.
Bedoel je de Bartsmit site? Ik had hem vanmiddag besteld en betaald maar verder nog niets van gehoordquote:Op woensdag 27 november 2013 17:04 schreef DaggerOne het volgende:
Damn, weer een kans misgelopen om hem vrijdag te krijgen zo te zien.
Ja, dan tikt het aanquote:Op woensdag 27 november 2013 17:15 schreef Roypsv het volgende:
[..]
extra controller , fifa 14, assasins creed, cod ghost en killzone
Alleen Killzone hier.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:15 schreef Roypsv het volgende:
[..]
extra controller , fifa 14, assasins creed, cod ghost en killzone
Cod omzetten voor 10 euro, fifa bij gamemania inruilen voor 20, en dan BF4 en NBA 2Kquote:Op woensdag 27 november 2013 17:19 schreef RedemptioN het volgende:
killzone, cod ghost heb ik al...(dus 10tje om om te zetten)
ik twijfel nog fifa...of nba...
Ja die bedoelde ik, zag op tweakers dat een aantal lui hem ook al besteld hadden met bevestiging.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:15 schreef Confetti het volgende:
[..]
Bedoel je de Bartsmit site? Ik had hem vanmiddag besteld en betaald maar verder nog niets van gehoord
Dus die ps4 die op bartsmit.com staat zijn nog bestelbaar voor vrijdag?quote:Op woensdag 27 november 2013 16:44 schreef Lastpost het volgende:
Net mailtje terug ontvangen van Bart Smit op m'n vraag m.b.t die order van Bartsmit.com, de order is ontvangen en betaald en dus vrijdag gewoon de PS4 thuisbezorgd.
Nu niet meer geloof ik, als je nu op die link klikt kan je hem enkel aan verlanglijstje toevoegen. Anyway ik stond op het punt hem te bestellen daar vanochtend maar toch maar van afgezien. Krijg hem hopelijk voor kerst nog van MM.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:39 schreef RRuben het volgende:
[..]
Dus die ps4 die op bartsmit.com staat zijn nog bestelbaar voor vrijdag?
Aaah shit, altijd als er weer een mogelijkheid komt zit ik weer op school, dan maar mn bol bestelling afwachtenquote:Op woensdag 27 november 2013 17:40 schreef Massief het volgende:
[..]
Nu niet meer geloof ik, als je nu op die link klikt kan je hem enkel aan verlanglijstje toevoegen. Anyway ik stond op het punt hem te bestellen daar vanochtend maar toch maar van afgezien. Krijg hem hopelijk voor kerst nog van MM.
Als jij ruim voor de openingstijd voor de MM gaat staan hossel jij echt wel een ps4 hoor.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:44 schreef RRuben het volgende:
[..]
Aaah shit, altijd als er weer een mogelijkheid komt zit ik weer op school, dan maar mn bol bestelling afwachtenen de winkels proberen
Want daar hebben ze losse verkoop?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als jij ruim voor de openingstijd voor de MM gaat staan hossel jij echt wel een ps4 hoor.
Nice! Welke?quote:Op woensdag 27 november 2013 17:53 schreef over_hedge het volgende:
Net mijn eerste ps4 spel binnen gekregenNu de ps4 nog
fifaquote:
Media Markt houdt echt wel een paar ps4's achter de hand om in de winkel te kunnen verkopen.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:51 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Want daar hebben ze losse verkoop?
Daar gok ik ook op.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Media Markt houdt echt wel een paar ps4's achter de hand om in de winkel te kunnen verkopen.
Dat is iets wat jij denkt. Maar is nog helemaal nergens bevestigd.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:55 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Media Markt houdt echt wel een paar ps4's achter de hand om in de winkel te kunnen verkopen.
Tegen de tijd dat jij uit je stage bent is alles sowieso wel weg.quote:
Ja dan staan er straks 100 man voor de deur voor 8 ps4's. Hebben zij ook geen zin in.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat is iets wat jij denkt. Maar is nog helemaal nergens bevestigd.
Ga 's morgens langs. Een half uurtje voor openingstijd.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij uit je stage bent is alles sowieso wel weg.
Deze man weet.quote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ga 's morgens langs. Een half uurtje voor openingstijd.
quote:Op woensdag 27 november 2013 17:59 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ga 's morgens langs. Een half uurtje voor openingstijd.
Dat wordt een gekkenhuis daar, gok ikquote:Op woensdag 27 november 2013 18:00 schreef MarkM het volgende:
http://www.gva.be/nieuws/(...)ps4-in-mechelen.aspx
Alleen dat is me te ver rijden.
Van af suus best te doen.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:00 schreef MarkM het volgende:
http://www.gva.be/nieuws/(...)ps4-in-mechelen.aspx
Alleen dat is me te ver rijden.
Ja ga ik ook doen, heb studiedag (vrij) van schoolquote:Op woensdag 27 november 2013 17:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Als jij ruim voor de openingstijd voor de MM gaat staan hossel jij echt wel een ps4 hoor.
Medewerker van MM zei dat er soms wel wat losse in de winkel liggen!quote:Op woensdag 27 november 2013 17:58 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij uit je stage bent is alles sowieso wel weg.
Ga maar niet naar de MM in Utrecht.quote:Op woensdag 27 november 2013 18:15 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen, heb studiedag (vrij) van schoolperfect
Er loopt nu een actie bij de ToysXL en de intertoys voor 37,50 (365 dagen PS+). Nu was die overal uitverkocht en liep ik de Saturn binnen (Tilburg) en zag ik dat ze daar de prijs ook hebben aangepast naar 37,50 in de winkel. Misschien is dat dan ook wel zo bij de media markt en Saturn in een andere stadquote:Op woensdag 27 november 2013 17:02 schreef Maastoren het volgende:
Daar gaan wij heen!quote:Op woensdag 27 november 2013 18:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ga maar niet naar de MM in Utrecht.
Day 14, ding is in Amerika allang verkrijgbaarquote:Op woensdag 27 november 2013 19:52 schreef wolfrolf het volgende:
Ik voel mij bazig omdat ik hem day 1 in mijn bezit ga hebben.
quote:Op woensdag 27 november 2013 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Day 14, ding is in Amerika allang verkrijgbaar
Ik zit zat er vandaag ook over te piekeren.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Zeiksnor het volgende:
Wel apart om te lezen dat iedereen met de PS4 bezig is en ik hem vrijdag van de hand doe.
Uitstellen van 2 games en dan niet nemen, dat was vroeger wel anders......ik word oud
Heb je al een koper?quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Zeiksnor het volgende:
Wel apart om te lezen dat iedereen met de PS4 bezig is en ik hem vrijdag van de hand doe.
Uitstellen van 2 games en dan niet nemen, dat was vroeger wel anders......ik word oud
Zeker een pc gamer, die voelen zich altijd zo superieur.quote:Op woensdag 27 november 2013 21:32 schreef RRuben het volgende:
iemand waarmee ik net moest werken zei dat de ps4 al outdated is haha, is dat ook echt zo of is hij gewoon jelly dat ik hem ga halen en hij niet?
Hier hetzelfde haha!quote:Op woensdag 27 november 2013 21:18 schreef Zeiksnor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |