Mwah.. Ze selecteren daar niet op kunde maar op uiterlijk. Dus het kan ook gewoon toeval zijn dat ze 3 euh'ers hebben aangenomen die er neukbaar uitzien.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:09 schreef doppelgänger het volgende:
Ik vermoed dat het met opzeg is om het spontaner te laten klinken ofzo. Want ze werken gewoon met een autocue en die andere twee presentatrices (Kristel van Eijk en Leonie ter Braak) doen exact hetzelfde.
Kim Kotter?quote:Op woensdag 27 november 2013 08:17 schreef Smack10 het volgende:
Terechte klacht, die blonde wat net de vragen stelde heeft echt een aidsstem
wat nou sukkeltje deze shit kijk je voor je naar je werk/studie gaat.quote:Op woensdag 27 november 2013 11:26 schreef DroogDok het volgende:
Dat je sowieso tijd hebt om op dat tijdstip van de dag tv te kijken, dat is de eigenlijk klacht.
TS is een luie klaploper die overdag tv kijkt.
Ik ben de schaamte inmiddels voorbijquote:Op woensdag 27 november 2013 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Echt, dit typ je gewoon zonder je te schamen?
Die moeten ze een eigen zender geven in een extra pakket zodat je die kwal eindelijk eens kan mijden.quote:Op donderdag 28 november 2013 08:13 schreef Wopper1 het volgende:
Kan het erger? Ja, het kan NOG erger!!
Merel met 2 uur lang Albert Verlinde als gast![]()
.
Maar dat is gewoon accent, brabanders doen dat constant.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:11 schreef HeatWave het volgende:
Toine van Peperstraten met zijn snoeiharde G na een r klank (klasiekkerGGG, Frank de BoerGGGG).
So? Dat maakt het niet minder irritant. VierGGGeverGGGquote:Op donderdag 28 november 2013 09:15 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon accent, brabanders doen dat constant.
Dus brabanders mogen niet op tv omdat jij het irritant vind?quote:Op donderdag 28 november 2013 09:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? Dat maakt het niet minder irritant. VierGGGeverGGG.
Nu je het zo brengt, Ja! Goed plan!.quote:Op donderdag 28 november 2013 09:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Dus brabanders mogen niet op tv omdat jij het irritant vind?
Luekquote:Op donderdag 28 november 2013 09:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu je het zo brengt, Ja! Goed plan!.
Precies, TS moet zich laten nakijken en anders lekker naar Jan de Hoop op RTL4 overschakelen.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waardeloze anti-klacht... Merel Westrik![]()
Slappe lach oplossen met een flinke hoeveelheid harde pikken.quote:Op donderdag 28 november 2013 14:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies, TS moet zich laten nakijken en anders lekker naar Jan de Hoop op RTL4 overschakelen.
Merel Westrik is vroeg in de ochtend een welkom gezicht naast die van mijn eigen vriendin.
Ze is er niet knapper op geworden.quote:Op woensdag 27 november 2013 08:14 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Over Merel Westrik:
[ afbeelding ]
Ze ziet er toch weer strak uit deze ochtendquote:Op donderdag 28 november 2013 15:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze is er niet knapper op geworden.
Deze 2 loopse teefjes vragen gewoon om liters kokend hete spermaquote:Op donderdag 28 november 2013 14:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Precies, TS moet zich laten nakijken en anders lekker naar Jan de Hoop op RTL4 overschakelen.
Merel Westrik is vroeg in de ochtend een welkom gezicht naast die van mijn eigen vriendin.
Dacht dat ze grotere tieten had.quote:
kutkick wc..quote:Op zondag 19 januari 2014 18:07 schreef WcPot het volgende:
Haten op MerelIk kijk alleen maar naar dat programma om Merel
En Maaike mag er ook wel zijn
Kristel is wel klacht waardig.
ik kende vroeger een meisje die zo heette en die was echt verschrikkelijk mooi. En ook nog best pienter. En best of all, ze had een tweelingzusquote:Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef hoink581 het volgende:
Weet je wat klachtwaardig is? Een verslaggever met de naam Kiki.![]()
"We gaan nu over naar Kiki, Kiki hoe gaat het daar?" Hoe kan een vrouw met de naam Kiki nu capabel zijn om zoiets te mogen doen?
Zou goed deze Kiki kunnen zijn? Een lekker wijf en oogde ook redelijk slim. Ik heb alleen geen idee meer bij welk programma het was.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik kende vroeger een meisje die zo heette en die was echt verschrikkelijk mooi. En ook nog best pienter. En best of all, ze had een tweelingzus
Bron: http://pressroom.rtl.nl/r(...)we-anchor-rtl-nieuwsquote:Merel Westrik nieuwe anchor RTL Nieuws
Hilversum 31 januari 2014, Merel Westrik komt het presentatie-team van RTL Nieuws versterken. Haar eerste uitzending staat gepland bij de ingebruikname van de nieuwe studio begin april.
Merel (34) begon haar journalistieke loopbaan in 2001 bij de Amsterdamse televisiezender AT5 als stagiaire. Hier deed ze ervaring op in verschillende disciplines van het televisievak (redactie, verslaggeving en presentatie). In september 2011 maakte zij de overstap naar omroep WNL waar zij sindsdien het ontbijtprogramma ‘Vandaag de dag’ presenteert. Daarin behandelt zij de dagelijkse actualiteit, uiteenlopend van politiek tot sport en van misdaad tot entertainment.
Merel Westrik: 'Na drie seizoenen ‘de dag openen' op NL 1 met het programma ‘Vandaag de Dag’ is het voor mij tijd om een nieuwe stap te maken. RTL Nieuws is een prachtige nieuwsorganisatie met zowel journalisten die hun sporen ruimschoots verdiend hebben, als jong talent dat elke dag laat zien wat er in onze wereld speelt. Ik ben er trots op dat ik daar straks onderdeel van uit mag maken. En zie het als een eer dat ik samen met Rick Nieman mag vertellen wat er gebeurt in ons land en daarbuiten.'
Harm Taselaar, hoofdredacteur RTL Nieuws: ‘Ik bestempel Merel als één van de grootste talenten op het gebied van nieuws en actualiteiten. Bijna overbodig dan ook te melden dat ik blij ben met haar komst. Ik voorzie nog mooiere tijden voor ‘RTL Nieuws.’
merel >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kristelquote:Op woensdag 27 november 2013 08:09 schreef doppelgänger het volgende:
Elke weekdag is Merel Westrik te zien bij Vandaag de Dag van WNL. Wat is er nou beklagenswaardig aan Merel Westrik zou je zeggen. Wel, het volgende:
Ze kan geen enkele zin uitspreken zonder "eh" of "euh".
Gottegot wat is dat irritant. Ik vermoed dat het met opzeg is om het spontaner te laten klinken ofzo. Want ze werken gewoon met een autocue en die andere twee presentatrices (Kristel van Eijk en Leonie ter Braak) doen exact hetzelfde. Ze zouden het bij het radiospelletje "Zeg eens euh" (TS is oud!!) nog geen 3 seconden uithouden.
klacht: presentatrice die constant euh zegt
anti-klacht: Kristel van Eijk
Eva en Merel...quote:Op donderdag 28 november 2013 14:46 schreef Iwanius het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |