quote:Op woensdag 27 november 2013 01:27 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.teenbabesinsocks.com/
Het kinderlijke uiterlijk perhaps? Dat ze daardoor jonger ogen? de prachtige lange benen?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:54 schreef Karina het volgende:
Een man met alleen zijn sokken aan en verder niks ziet er gewoon lachwekkend uit.
Nee hooguit voor zijn jongeheerquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Voel je geen compassie dan voor die jongeheer?
Als hij maar niet zijn sokken aanhoudtquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat er vastzit aan dat wormachtigaanhangsel boeit jou natuurlijk geen flikker.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:15 schreef Geerd het volgende:
Ts snapt het niet wie post even die chick met die skittle kousen kan hem zo snel niet vinden. Dan snapt tie het wel
Is dit weer een of andere fetisj ofwatquote:Op donderdag 16 januari 2014 16:52 schreef -Buttercup het volgende:
http://elitedaily.com/dating/sex/wearing-socks-30-orgasm/
Nee gewoon geilquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Is dit weer een of andere fetisj ofwat
Nee, een artikel waarin staat dat vrouwen met hun sokken aan schijnbaar makkelijker een orgasme kunnen krijgen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:32 schreef zeefje het volgende:
[..]
Is dit weer een of andere fetisj ofwat
Slecht artikel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:14 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Nee, een artikel waarin staat dat vrouwen met hun sokken aan schijnbaar makkelijker een orgasme kunnen krijgen.
Hold ups heten die.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:10 schreef kingtoppie het volgende:
Kvind van die hoge kousen voor vrouwen dan wel sexy.. Of van die lingerie kous dingen...
Haha echt? Boeit mij echt niet of een man wel of geen sokken aan heeft.quote:Op donderdag 16 januari 2014 16:54 schreef Karina het volgende:
Een man met alleen zijn sokken aan en verder niks ziet er gewoon lachwekkend uit.
Daar heb je het al, ik ben te kieskeurigquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha echt? Boeit mij echt niet of een man wel of geen sokken aan heeft.
Ik heb precies het zelfde, houten klompen en geiten wollen sokken vind ik heerlijk om op te mastruberen!quote:Op woensdag 27 november 2013 01:17 schreef Tropanzia het volgende:
Ik vind het alleen geil met geiten wollen sokken en met houten klompen en dan lekker masturberen hmmm hmmm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |