dit meen je toch niet serieus? D:quote:Op woensdag 27 november 2013 01:17 schreef Tropanzia het volgende:
Ik vind het alleen geil met geiten wollen sokken en met houten klompen en dan lekker masturberen hmmm hmmm
Jawel. Dat meent die.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:18 schreef MrBadass het volgende:
[..]
dit meen je toch niet serieus? D:
Comment doorgestuurd richting de AIVDquote:Op woensdag 27 november 2013 01:20 schreef Azorius het volgende:
Vooral pokémonsokken. Daar word ik echt he-le-maal wild van.
heb ze aan nu bel mequote:Op woensdag 27 november 2013 01:20 schreef Azorius het volgende:
Vooral pokémonsokken. Daar word ik echt he-le-maal wild van.
het verhult net een beetje maar toch niet allesquote:Op woensdag 27 november 2013 01:24 schreef MrBadass het volgende:
maar nu weet ik nog niet waarom sommige mensen het geil vinden?..
Too much information.quote:Op woensdag 27 november 2013 01:37 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik ben meestal poedelnaakt maar dan met een sok over mn harde snikkel. Ook fap ikzelf vaak in diezelfde sok
Khad t niet over fappen in een sok. ik had het over naakt zijn behalve de sokken nog aan..quote:Op woensdag 27 november 2013 01:37 schreef dikkedaniel het volgende:
Ik ben meestal poedelnaakt maar dan met een sok over mn harde snikkel. Ook fap ikzelf vaak in diezelfde sok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |